Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "hiljaisuus" on aina huono asia ihmisessä ja se pitää mainita erikseen?

Vierailija
10.09.2023 |

Mulle oli jopa lääkäri kirjoittanut potilaskertomukseen "hiljainen nuori nainen". Kirjotaanko äänekkäillä sitten "äänekäs nuori nainen?" Muutenkin ala-asteelta asti otettu tuo esille vaikka olen vain luontaisesti hiljainen ihminen enkä tykkää olla äänessä.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä ihmisistä, joiden seurassa ollaan hiljaa ei tunnu tajuavan sitä, että se hiljaa oleva henkilö ei vain ole kiinnostunut turhanpäiväisistä höpinöistä kanssasi. Ei minulle tuota ongelmia puhua, mutta turhat höpinät jonkin tutun tutun seurassa ei vain kiinnosta.

Se on hienoa että sinä osaat jutella viisaita ja yleviä, harmi että ne muut toimittelee turhia höpinöitä.

Niinpä, mutta sehän onkin tutkittua, että hiljaiset on älykkäämpiä. Mahtaa hölöttäjää harmittaa?

Koska sun kommentti ei ollut kovin älykäs, oletan vahvasti sun olevan hölöttäjä.

Eri

Vierailija
62/62 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lukenut lääkärinlausunnossa että iloinen ja puhelias XXX asiasta huolimatta. Ei ikinä tullut mieleen loukkaantua että mua luonnehdittiin puheliaaksi, enkä tähän mennessä ajatellut tuota negatiiviseksi asiaksi. Mutta koska hiljaiset ottaa hiljaiseksi maininnan raskaasti niin kai munkin pitäisi sitten harmistua puheliaaksi luonnehdinnasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla