Vähän väliä miehellä maha sekaisin ja kipuja
Mikä voi olla? Kestänyt nyt noin vuoden. Ei laihtumista tai veriripulia, mutta kesken kävelyn voi vaikka alkaa kiertämään niin että pakko mennä vessaan.
Tähystykseen on menossa.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ärtyneen paksusuolen oireyhtymä
Mutta tuleeko siinä kaikki ihan yhtäkkiä vesiripulina?
Onko ollut sntibioottikuureja
Lisäksi keliakia on hyvä sulkea pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuleeko siinä kaikki ihan yhtäkkiä vesiripulina?
Tulee.
Onko laktoosi-intoleranssi ja keliakia tutkittu?
Ilmeneekö vatsan sekaisuus ja kivut juuri silloin, kun ehdotat miehellesi seksiä?
Mulla sama homma ollut jo muutaman vuoden. Kerran Lapissa kun oltiin kävelyllä metsässä, jouduin saman kävelyn aikana kolme kertaa menemään pusikkoon ripuloimaan eikä ollut edes paperia mukana minkäänlaista. Ei naurattanut.
Tähystettiin paksusuoli, ei mitään erikoista löytynyt ja siihen se jäi. Vaiva edelleen, pelottaa välillä esim. lentomatkat, jos alkaa vääntämään siellä ja se on sitäpaitsi tuskaista, tuntuu että on pakko olla kaksinkerroin ja hiki valuu. Kotona ei ongelmaa kun voi istua vessassa vaikka tunnin.
Olen itsekin miettinyt pitäisikö tuo keliakia tutkia mutta voihan ruokavaliota muuttaa itsekin ja katsoa helpottaako, en vain ole saanut aikaiseksi.
N63
Syökö jossain työpaikkaruokalassa lounaan???
Haimasyöpä hän tuo. Ei välttämättä ole laihtumista vielä
Kokeilkaa ruuansulatus entsyymejä, minulla loppui epämääräiset vatsakivut siihen, kin aloitin käyttämän näitä.
Vehnä, ruis ja ohra pois. Voi vastaus löytyä muutamassa viikossa, FODMAP tai keliakia. Suomessa ruisleipä on muutenkin ylikorostunut elintarvike. Kansa on mahavaivaista.
Leiväksi voi syödä gluteenitonta jauhoa, riisiä, maissia tai puhdaskauraa. Puuro riisihiutaleista.