kävin tänään ekaa kertaa suihkussa viikkoon
en ole seitsemään päivään käynyt suihkussa tai tehnyt tiskejä kun on masentunut mutta sain molemmat tehdyksi tänään. Puhtaat hiukset pitkästä aikaa.
Kommentit (10)
Haisiko ap alapääsi jo kamalalle? Itsekin olen masentunut ja käyn suihkussa keskimäärin kerran viikossa ja alapää haiskahtaa jo siinä ajassa melkoisesti.
Suihkun jälkeen on ihanan puhdas ja raikas olo. Tiedän mitä se on, kun ei jaksa. Onnittelut!
En ole masentunut mutta inhoan hiusten pesua, selvittelyä ja märkää kylmää hiusta selässä. Pesen hiukset kerran viikossa, muuten suoritan täsmäpesuja ilman hiuksia.
Niin mäkin! Tai no kuusi päivää oli väliä.
(Tiedoksi sinulle, joka kysyit alapään hajusta: on mahdollista pestä naama, kainalot ja alapää ja vaikka jalkaterät päivittäin, vaikkei jaksaisi kokonaan suihkuun suoriutua. Ainakin itseltäni onnistuu hyvin.)
Mäkin käyn! Tosin en ole masentunut, vaan lämmin vesi ja sähkö maksavat niin järkyttävän paljon, että ei ole varaa. Onneksi haisen yksin.
Hyvä AP! Mullekin käy noin melko usein. Ja silti käyn samalla töissä. Koska joudun niin pahoihin vaikeuksiin jos saikuttelen liikaa. Ja mun masentuneisuutta ja ahdistuneisuutta ei oo otettu kovin tosissaan. Jokainen vähättely ja torjunta terveydenhoito-henkilökunnan taholta vaan kasvattaa pahaa oloani entisestään. Joten kampaan rasvaisen tukkani, ja laitan sen kiinni. Vaihdan puhtaat vaatteet tarpeeksi usein. Työn ulkopuolista elämää ei todellakaan ole. Käytän kertakäyttöastioita. Ja toivon, ettei kukaan vahingossakaan kysy, että mitä kuuluu.
Typerät kiviaikavarpaať masennuksineen ja muine estrogeeni vaivoineen pah
Hieno homma, mulla kasvaa jo sammalta päässä ja sieniä takapuolessa