Menkää puolukoita poimimaan. Siellä se krapula paranee.
Kyllä suomalaisen paikka on mehässä. Pää kirkastuu ja kunto kohenee ja saapi ilmaista ruokaa, kun jättää ohran lipityksen vähemmälle ja marjastaa.
Kommentit (13)
Kävin tänään meren rannassa katsomassa tyrnipensaita
Tyrnipensaita.
Ei ole krapulaa enkä tykkää puolukoista
Ja puolukoista saa rahaa, 10€/sanko!
Kyllä täällä on tylsät aiheet kun tuli tämäkin provo katsottua. Niin järjettömästi poistetaan ettei keskustelusta tule mitään.
En mene, hirvikärpäset ovat saatanan kätyreitä
Täällä ollaan, aion tehdä puolukkaviiniä.
Niina-Fatim kirjoitti:
Haluat sitä.
Susta on tehty ilmoitus ja toivottavasti bannataan kokonaan vauva.fi sivustolta, trolli
Minulle käveli marjametässä vastaan thaimaalainen ladyboy. Oli ihan nasta meno. ;)
Saako mennä poimimaan puolukoita, jos ei ole krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Niina-Fatim kirjoitti:
Haluat sitä.
Susta on tehty ilmoitus ja toivottavasti bannataan kokonaan vauva.fi sivustolta, trolli
Tosikko
Jos sinulla on paha krapula, mutta haluat silti lähteä poimimaan puolukoita, niin toivottavasti sinulla on pitkällä varrella varustettu poimuri, sillä kumartelu voi aiheuttaa yökkäilyä. Yrjöllä marinoidut puolukat eivät ole herkkumarjoja, sano minun sanoneen, vaikken moisiin olekaan törmännyt. Eikä ole krapulaakaan, kun en ole neljännesvuosisataan maistanut tippaakaan krapulaa aiheuttavia juomia, eikä krapulaa ollut sitä ennenkään. Muuten: parhaat puolukat saa, kun pakkanen on päässyt pari kertaa puraisemaan marjoja poskesta. Marjat ovat lähes läpikuultavia ja niin makeita, että survokseen ei välttämättä tarvitse laittaa sokeria lainkaan.
Ei ole krapulaa. Mä teen tänään kotihommia. Ilman autoa ei pääse metsään täällä kaupungin keskustassa.