Lopetin tapailun, mies heti blokkasi minut
Meillä oli muuten hyvä kommunikaatio, mutta mies oli minusta liian epävarma.
Kerroin että se ei riitä minulle. Hän totesi että ok ja heti blokkasi minut. Olen jotenkin ihan järkyttynyt. Miksi ihmeessä!
Jos hän ei välitä, niin miksi edes blokata.
Kommentit (56)
Vaikuttaa lähinnä että blokkaus on tapa välttää häpeä.
Pelkurimaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mies valehteli minulle. Joten lopetin tapailun.
Minusta esto oli reaktio tähän. Ettei halua edes pysyä väleissä.
Lapsellista toimintaa.Ap
Miksi ihmeessä haluaisit olla yhteyksissä valehtelevan ihmisen kanssa, josta et ole edes kiinnostunut?
Miksi pitäisi jäädä roikkumaan jos ei kerta kelpaa? Itseään vaan kiusaa.
Siis miksi sun ois pitänyt häntä roikottaa?
Pitää takaporttina jos ei löydykään ketään kiinnostavampaa?
Eikö ole parempi vaihtoehto kuitenkin kuin se, että jäisi langoille roikkumaan, häiriköimään, kinuamaan, ahdistelemaan. Olisit tyytyväinen..
Siis mies oli kiinnostunut ja sinä et häntä huolinut? Ehkä hänellä on paha mieli eikä halua muistutuksia sinusta jotta voi nuolla haavojaan rauhassa? Ei hän ole sinulle velkaa mitään kohteliasta odotusaikaa :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää takaporttina jos ei löydykään ketään kiinnostavampaa?
Pysyn yleensä aina keskusteluväleissä kaikkien kanssa. Olenkin tyytyväinen että ehdin sanoa about kaiken ennen kuin hän esti minut.
Mutta blokkaus on reaktio häneltä, eikä mikään terve sellainen.
Saatat olla sellainen takertujatyyppi? Tarvitset jatkuvaa vakuuttelua siitä että toinen välittää? Jos et saa sitä, aiheutat draamaa jotta saisit vakuuttelua? Eli tässä tapauksessa olisit toivonut että mies reagoi tapailemisen loppumiseen sillä että yrittää ylipuhua sut, että joo on mulla tunteita, sori en osannut ilmaista niitä?
Kiintymyssuhdeongelma. Kannattaa käsitellä se.
eipä semmosella naisella ole miehelle mitään käyttöä tai arvoa
jota ei se mies kuitenkaan kiinnosta. pahimmassa tapauksessa
nainen jää uteliaana seuraamaan miehen puuhia netin kautta.
Olen miettinyt mitä liikkuu naisen päässä joka sanoo seurustelukumppanille ettei halua olla enää missään tekemisissä jos ero tulee? Samalla tyypillä tapana uhkailla erolla aina riitatilanteissa.
Mistä ap edes tiesi, että toinen blokkasi? Piti riesaksi asti jatkaa yhteydenpito. Ei nyt kiinnosta, mutta silti viestittelen sulle. Ei mitenkään tervettä.
Naisille ottaa koville, kun se oma reikä ei olekaan maapallon keskipiste 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein, mitä järkeä on pitää yhteyttä yllä jos kerran se tapailu loppui jo? Typerä aloitus ja aloittaja.
Minulle sillä ei ole yhteydenpidon kanssa mitään tekemistä. On hyviä ja huonoja käytöstapoja.
Hän ei osannut käyttäytyä.
Sekö oli sinulta hyvää käytöstä, kun sanoit hänelle, ettei hän riitä sinulle?
Sinua ärsyttää kun et saanut sanoa viimeisiä sanoja ja nyt et pysty?
Oliko mies nyt siis epävarma vai valehtelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää takaporttina jos ei löydykään ketään kiinnostavampaa?Pysyn yleensä aina keskusteluväleissä kaikkien kanssa. Olenkin tyytyväinen että ehdin sanoa about kaiken ennen kuin hän esti minut.
Mutta blokkaus on reaktio häneltä, eikä mikään terve sellainen.
Hyvä että sut blokattiin. Se että sulla on monia kirjekavereita joiden ainoa tarkoitus on antaa sulle huomiota silloin kun haluat ilman sen kummempaa syytä ei ole erityisen tervehenkistä ja takerrut ihmisiin vaan hyväksynnän takia. Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt tuhlata sinuun yhtään enempää resursseja?
Yksi jos jättää, niin toinen jo ottaa..
Mies etsi naisystävää eikä kirjekaveria.