Lopetin tapailun, mies heti blokkasi minut
Meillä oli muuten hyvä kommunikaatio, mutta mies oli minusta liian epävarma.
Kerroin että se ei riitä minulle. Hän totesi että ok ja heti blokkasi minut. Olen jotenkin ihan järkyttynyt. Miksi ihmeessä!
Jos hän ei välitä, niin miksi edes blokata.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies valehteli minulle. Joten lopetin tapailun.
Minusta esto oli reaktio tähän. Ettei halua edes pysyä väleissä.
Lapsellista toimintaa.Ap
Miksi ihmeessä haluaisit olla yhteyksissä valehtelevan ihmisen kanssa, josta et ole edes kiinnostunut?
Minä sanoin kaiken tarpeellisen.
Blokkaus oli häneltä reaktio siihen. Hän ei ollut avoin tai rehellinen, se on minusta pelkurimaista. On julmaa jättää ihmiset roikkumaan ilman vastauksia.
Naurettavaa tämä estämisen puolustelu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt mitä liikkuu naisen päässä joka sanoo seurustelukumppanille ettei halua olla enää missään tekemisissä jos ero tulee? Samalla tyypillä tapana uhkailla erolla aina riitatilanteissa.
Olen miehelleni sanonut, että jos ero tulee niin mua ei tarvitse katsoa puolta päivää enempää ja sen jälkeen ei tule kuulemaan minusta ikinä. Siinä puolessa päivässä saan kaikki tavarani kasaan ja lähdettyä asunnosta niin, ettei jää mitään ja pääsen kauas henkilöstä. Saan elämäni rakennettua uusiksi ihan muutamassa tunnissa. Miksi ihmeessä jäisin edes keskustelemaan ihmisen kanssa, joka ei halua minun kanssani olla? Jos sanoo, että on ero niin se on ero. Seurasin nykyisen miehen eroa hänen eksästään kun se vei lähemmäs vuoden. En henkilökohtaisesti voi käsittää, että mitä siinä on jauhettavaa enää tai miksi sitä pitäisi kiusata itseään olemalla yhteydessä, kun toinen on ilmoittanut erohaluistaan.
Olen myös miehiä blokannut elämästäni kun he ilmoittavat, että on tyttöystävää, vaimoa, ei pysty sitoutumaan, minussa on jokin mitä pitäisi muuttaa (siis sellaista, että se on todella oleellista mun persoonassa, esimerkiksi iloisuus) tai jokin muu asia. Miksi käyttäisin aikaani ihmisiin, joille en ole arvokas tai saa olla sellainen kuin olen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista toimintaa.Ap
Miksi ihmeessä haluaisit olla yhteyksissä valehtelevan ihmisen kanssa, josta et ole edes kiinnostunut?
Minä sanoin kaiken tarpeellisen.
Blokkaus oli häneltä reaktio siihen. Hän ei ollut avoin tai rehellinen, se on minusta pelkurimaista. On julmaa jättää ihmiset roikkumaan ilman vastauksia.Naurettavaa tämä estämisen puolustelu täällä.
Miksi haluat olla yhteyksissä ihmisen kanssa, josta et ole kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sun ois pitänyt häntä roikottaa?
Pitää takaporttina jos ei löydykään ketään kiinnostavampaa?Pysyn yleensä aina keskusteluväleissä kaikkien kanssa. Olenkin tyytyväinen että ehdin sanoa about kaiken ennen kuin hän esti minut.
Mutta blokkaus on reaktio häneltä, eikä mikään terve sellainen.
Ilmeisesti et kuitenkaan ehtinyt sanoa ihan kaikkea, kun huomasit että sinut on blokattu. Miksi jankkaat ei kiinnostanut ihmisen kanssa sitä, että hän ei kiinnosta?
-ohis
Intät siitä että mies on jotenkin sairas tai epäterve kun hän lopettaa kokonaan yhteydenpidon ilmaistuasi ettei sinua kiinnosta. En nyt ihan oikeasti ymmärrä miten voit nähdä hänet epäterveenä, kun itse olet nyt hyvin reaktiivinen ja pidät epäreiluna sitä että sut torjuttiin tällä tavalla, kun taas muiden mielestä miehen suhtautuminen oli täysin asiallinen. Ongelma on nyt siinä että sinä olet hölmö ja suhtaudut asiaan lapsellisesti, kun terveellinen suhtautuminen olisi hyväksyä asia, ymmärtää että teillä ei nyt ole mitään annettavaa toisillenne ja jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt mitä liikkuu naisen päässä joka sanoo seurustelukumppanille ettei halua olla enää missään tekemisissä jos ero tulee? Samalla tyypillä tapana uhkailla erolla aina riitatilanteissa.
Olen miehelleni sanonut, että jos ero tulee niin mua ei tarvitse katsoa puolta päivää enempää ja sen jälkeen ei tule kuulemaan minusta ikinä. Siinä puolessa päivässä saan kaikki tavarani kasaan ja lähdettyä asunnosta niin, ettei jää mitään ja pääsen kauas henkilöstä. Saan elämäni rakennettua uusiksi ihan muutamassa tunnissa. Miksi ihmeessä jäisin edes keskustelemaan ihmisen kanssa, joka ei halua minun kanssani olla? Jos sanoo, että on ero niin se on ero. Seurasin nykyisen miehen eroa hänen eksästään kun se vei lähemmäs vuoden. En henkilökohtaisesti voi käsittää, että mitä siinä on jauhettavaa enää tai miksi sitä pitäisi kiusata itseään olemalla yhteydessä, kun toinen on ilmoittanut erohaluistaan.
Olen myös miehiä blokannut elämästäni kun he ilmoittavat, että on tyttöystävää, vaimoa, ei pysty sitoutumaan, minussa on jokin mitä pitäisi muuttaa (siis sellaista, että se on todella oleellista mun persoonassa, esimerkiksi iloisuus) tai jokin muu asia. Miksi käyttäisin aikaani ihmisiin, joille en ole arvokas tai saa olla sellainen kuin olen?
Tämä
Oliko ap tilanne oikeasti tämä?
Lopetit tapailun kiinnostavan valehtelevan miehen kanssa ja kysyit syitä miehen valehteluun. Mies blokkasi minut.
Eihän valehtelija koskaan vastaa siihen miksi hän valehtelee. Varmaankin siksi ettei halua sitoutua, mutta sänkyyn pitää päästä.
-ohis
Minäkin blokkaisin jos toinen ei jätä rauhaan
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista toimintaa.Ap
Miksi pitäisi jäädä väleihin tapailukumppanin kanssa jos tulee torjutuksi? Olen toiminut vastaavassa tilanteessa ihan samalla tavalla kuin tuo mies, koska en tarvitse elämääni mitään turhanpäiväisiä ex-hoitoja. Jos minulle tehdään selväksi ettei seurani kiinnosta, se on sitten kerrasta poikki. Tällä teen myös selväksi, että jälkeenpäin on turha enää katumapäissä ottaa minuun yhteyttä.
Jotenkin tuntuu että koskaan ei voi tehdä oikein. Jos mies olisi jäänyt viestittelemään, valittaisit, kun et pääse hänestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni toistuva erolla uhkaileminen on kehittymättömyyttä jossain henkisellä puolella. Ei omakaan avoliitto aina ruusuista ollut, mutta eron otin puheeksi vasta kun olin oikeasti sitä mieltä ja erosimmekin jonkin ajan päästä. Kaikkien kanssa olen jäänyt puheväleihin, vaikkei tiiviisti yhteyttä pidetäkään.
Pikku prinsessa sai näpäytyksen. Aikuiset ihmiset tekee mitä haluaa. Kasva sinäkin aikuiseksi.
Tämä vähän sivuaa minulle kauan sitten tapahtunutta. Nainen ilmoitti, että ei halua minusta muuta kuin ystävän ja jutellaan saittisivuila kun nähdään siellä. Minä alkuun suostuin epäillen pyyntöön ja kohta huomasin, miten kuvio menee, kun juteltiin sivustoilla, kohta hän sanoi, oota tuolla on "ville", tuolla "kalle", tuolla "pekka". Lopetin "ystävyyden" ja hän ehti haukkua minut maanrakoon, epäkelvottomaksi sekasikiöksi ja paskaksi. Onneksi lopetin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista toimintaa.Ap
No niin on. Lapsellinen mies. Eikä se siitä muutu.
En ymmärrä mistä on kyse. Jos et halua pitää välejä niin se on kerrasta poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sun ois pitänyt häntä roikottaa?
Pitää takaporttina jos ei löydykään ketään kiinnostavampaa?Pysyn yleensä aina keskusteluväleissä kaikkien kanssa. Olenkin tyytyväinen että ehdin sanoa about kaiken ennen kuin hän esti minut.
Mutta blokkaus on reaktio häneltä, eikä mikään terve sellainen.
Hyvä että sut blokattiin. Se että sulla on monia kirjekavereita joiden ainoa tarkoitus on antaa sulle huomiota silloin kun haluat ilman sen kummempaa syytä ei ole erityisen tervehenkistä ja takerrut ihmisiin vaan hyväksynnän takia. Miksi ihmeessä hänen olisi pitänyt tuhlata sinuun yhtään enempää resursseja?
Tuosta kirjekaveruudesta sen verran, että jos jotkut haluavat keskenään kirjoitella, niin se ei ole keneltäkään pois. Olettaen tietysti että ovat sinkkuja. Tuskin ketään siellä pakotetaan kirjoittelemaan.
Voi luoja! EI MINULLA OLE KIRJEKAVEREITA. Mutta blokkaus yhtäkkiä ei ole mikään terve reaktio aikuiselta ihmiseltä.
Turha yrittää tehdä siitä sellaista.