Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Jee! 1000 sivua! Bileet!
Joko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ollut niin mysteerinen Suomi reissu. 🥹 Matkasta pystyi oman pään sisällä kuvittelemaan kaikenlaista ihanaa shippausmielessä mutta nyt ei oikein yhtään tiedä, mitä ovat tehneet keikan lisäksi Helsingissä, joten vaikea päästää mielikuvitusta valloilleen.
Ai, ei mulla vaan oo vastaavaa ongelmaa. Siellä on herätty ja syöty aamiaista yhdessä ja Kärtsyn lähtiessä töihin Bojan on jäänyt vielä pötköttämään sänkyyn 😍 Päivisin Bojan tehnyt omia juttuja, nähnyt ehkä kavereitaan kuten Härtsää ja kumppaneita ja illalla nähneet taas Jerpan kanssa.
Ja ne yöt...<3
Live Love Jerc ja poikkis The Bojan BojanBojanBojan on ihania! 💙💚💕💚💙
Mulla on sellainen fiilis, että Bojan on tänään lähtenyt Suomesta. Ehkä seuraava tapaaminen on se colder months Sloveniassa 💚
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen fiilis, että Bojan on tänään lähtenyt Suomesta. Ehkä seuraava tapaaminen on se colder months Sloveniassa 💚
Tää oli varmaan jo se colder months ja B tiesi tulevansa Suomeen 🥰
Haukkukaa nyt vaikka minua välillä. Marketat, teitä on varoitettu.
https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34707913453184239…
T. Kökkis
MItenköhän viisut ovat muuttaneet kummatkin Kn ja Bn elämää etenkin varmaan B.n ei ajatellut, että tapaisi suomalaisen räppäri artistin on vieläsuomessakin käynnyt monesti ja K:n, että tapasi slovenialaisen indie rock bändin laulajan ja ovat vielä toisensa vastakohdat
Joko täällä oli juttua Euro Passin ekan arvonnan palkinnosta? Vapaa pääsy kaverin kanssa kaikille marras/joulukuun Suomen keikoille🤩
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän alapeukutetaan kaikki tämmöisetkin. Itse olen ihan hc-tason shippari mutta pidän täysin mahdollisena kotiinlähtöä. Ja uskon seuraavan vapaa-ajalla tapahtuvan tapaamisen olevan Sloveniassa tai muualla alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä oli juttua Euro Passin ekan arvonnan palkinnosta? Vapaa pääsy kaverin kanssa kaikille marras/joulukuun Suomen keikoille🤩
Siis saa valita niistä yhden?
Mulla on sellainen fiilis, että Boitsu on vielä Suomessa ja niin on aika monella muullakin.😍
Veikkaus:
Nuoli ylös Boitsu on vielä Suomessa 48
Nuoli alas on jo lähtenyt 12
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pääsee ilmaiseksi kaikille keikoille😍
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni valvoo tänään keskiyöhön?
Valvoisin joka tapauksessa, mutta rehellisesti en usko tuon olevan mitään kovin erikoista. Jos se on pelkästää Häärijään itteensä liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pääsee kaikille. Vielä on myös julkistamattomia keikkoja tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Haukkukaa nyt vaikka minua välillä. Marketat, teitä on varoitettu.
https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34707913453184239…
T. Kökkis
OMG Kökkis 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan pääsee ilmaiseksi kaikille keikoille😍
Ne keikkaliputhan on olleet suht halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän alapeukutetaan kaikki tämmöisetkin. Itse olen ihan hc-tason shippari mutta pidän täysin mahdollisena kotiinlähtöä. Ja uskon seuraavan vapaa-ajalla tapahtuvan tapaamisen olevan Sloveniassa tai muualla alkuvuodesta.
Minä alapeukutin vain siksi, että olen eri mieltä, en mitään pahaa peukulla tarkoita.
Häärijän ilmoituksessa ihmetyttää aika. Miksi julkaisisi uusia fanituotteita tai muuta vastaavaa yöllä. Kärtsän biisikään ei näillä näkymin kuulosta todennäköiseltä. Vai onko todellakin tulossa omaa versioitia jostain?
Ai, ei mulla vaan oo vastaavaa ongelmaa. Siellä on herätty ja syöty aamiaista yhdessä ja Kärtsyn lähtiessä töihin Bojan on jäänyt vielä pötköttämään sänkyyn 😍 Päivisin Bojan tehnyt omia juttuja, nähnyt ehkä kavereitaan kuten Härtsää ja kumppaneita ja illalla nähneet taas Jerpan kanssa.