Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffit vs aikuiset lapset

Vierailija
06.11.2023 |

Oletetaan, että olen eronnut sinkku ja olet sopinut treffit viikonlopuksi tuoreen mies/naisystäväsi kanssa. Vain päivää ennen aikuinen lapsi ilmoittaa tulevansa viikonlopuksi luoksesi.

Kumman mielen pahoitat, deitin vai lapsesi?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet eronnut siis

Ap

Vierailija
2/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi menee edelle, aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pahoittaa kummankaan? Kai nyt aikuinen lapsikin ymmärtää, että eronneella vanhemmalla voi olla treffit.

4/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekö voi keksiä jotain yhdessä?

Vierailija
5/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan vain ilmoita että tulee luokseni. Lopeta olemasta kynnysmatto.

Vierailija
6/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pahoittaa kummankaan? Kai nyt aikuinen lapsikin ymmärtää, että eronneella vanhemmalla voi olla treffit.

Aikuinen lapsi jää sitten ilman majapaikkaa ja noutopöytää

Vierailija
7/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aina tervetullut. Tavatkoon yhtenä iltana omia kavereitaan, kun käyn treffeillä.

Vierailija
8/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on aina tervetullut. Tavatkoon yhtenä iltana omia kavereitaan, kun käyn treffeillä.

Deitti olisi siis myös tulossa yökylään toiselta paikkakunnalta

Ap

Vierailija
9/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

azer kirjoitti:

ettekö voi keksiä jotain yhdessä?

Kimppakivaako??

Vierailija
10/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deitti olisi siis myös tulossa yökylään toiselta paikkakunnalta

Ap

Ei oma käsitys treffeistä. Jos lapsen vierailut harvinaisia, niin menee ykköseksi. Jos käy joka toinen vkl pesettämässä pyykit, niin siirtäköön viikolla.

Vierailija
11/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis tuo deitti, ja aika tylsiä nuo peruutukset lyhyellä varoitusajalla. Alkaa miettimään, merkitsenkö toiselle paljoakaan.

Ap

Vierailija
12/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen siis tuo deitti, ja aika tylsiä nuo peruutukset lyhyellä varoitusajalla. Alkaa miettimään, merkitsenkö toiselle paljoakaan.

Ap

Sittenhän ymmärrät myös lapsen näkökulman tässä!

Vierailija
13/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku luksuslukaali vai pikkuyksiö? Onko kyseessä lapsen lapsuudenkoti? Mahtuuko molemmat yhtä aikaa? Voisko olla toinen yhden yön ja toinen toisen yön? 

Vierailija
14/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy...!!! MINÄ olen TÄRKEIN! MINÄ olen DRAAMAQUEEN!!

Vierailija
15/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä näkökulman? Jos aikuisen lapsen tulo olisi tiedossa ja sovittu etukäteen, keksin viikonlopuksi muuta tekemistä. Mutta jo sovittujen treffien peruminen lyhyellä varoitusajalla oli se pointti.

Ap

Vierailija
16/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä näkökulman? Jos aikuisen lapsen tulo olisi tiedossa ja sovittu etukäteen, keksin viikonlopuksi muuta tekemistä. Mutta jo sovittujen treffien peruminen lyhyellä varoitusajalla oli se pointti.

Ap

Sen näkökulman, et sitäkin vois ihan yhtä lailla vituttaa peruminen lyhyellä varoajalla

Vierailija
17/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kruuna vai klaava

Vierailija
18/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun lapset saa tulla mun kotiin silloin kun ne haluaa. Tosin ne asuu kyllä niin kaukana, että ne kysyy etukäteen oonko maisemissa. Mutta kyllä tänne mahtuu mun deitti aivan hyvin vaikka täällä olisi vanhin lapsi puolisoineen, keskimmäinen ja nuorin poikakaverinsa kanssa. Joku joutuu tosin sitten nukkumaan lattialla kun petipaikat loppuu.

Vierailija
19/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Sen näkökulman, et sitäkin vois ihan yhtä lailla vituttaa peruminen lyhyellä varoajalla

Miten voi perua, jos ei ole mitään sovittukaan?

Vierailija
20/39 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikä peruminen? Hänhän vain ilmoitti tulostaan