Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19941/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bluzan musiikkivideo kuvattuna vai sekö oli syynä Markin etsiessä baaria Ljubljanasta, johon oli Joksutkin tägättynä piilotetusti. Luulisi olevan kiire kuvata ja saada ulos vielä kun biisi itsessään on semituore.

Miten ollaan tägättynä piilotetusti? Toisekseen oisko se kuitenkin valmiina kun lupailivat X määrää striimauskertoja jälkeen "palkinnoksi".

Ah mulla mennyt kokonaan ohi. Mark pisti baarihaun refekuvineen sloveeniksi. Melkein kaikki Joksut jakoivat sen stoorin omaansa. Olivat tägättyinä vaikka eivät silleen, että näkyvät. Tai ehkä vain auttoivat Markia. Jäi ajatus että voisi liittyä Joksuihin se kuvauspaikan etsintä.

Vierailija
19942/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitterissä on tuo sama Miken herjaus kampanja menossa ja tuo arvonnan haukkuminen. Noita Miken haukkumis viestejään näköjään jotkut poistaneet.

https://x.com/sonjaxhml/status/1841421149848121774

https://x.com/esc_gabe/status/1841438494448652699

https://x.com/Masaim91/status/1839717737335030104

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19943/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bluzan musiikkivideo kuvattuna vai sekö oli syynä Markin etsiessä baaria Ljubljanasta, johon oli Joksutkin tägättynä piilotetusti. Luulisi olevan kiire kuvata ja saada ulos vielä kun biisi itsessään on semituore.

Miten ollaan tägättynä piilotetusti? Toisekseen oisko se kuitenkin valmiina kun lupailivat X määrää striimauskertoja jälkeen "palkinnoksi".

Mikähän tilanne tällä hetkellä kokonaiskuuntelujen kannalta? Spotifyssä näyttää tällä hetkellä reilu 205t. kuuntelua.

Yt musicissa, jos oikeen katsoin niin oli 46 tuhatta toistoa ainakin. 

Vierailija
19944/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damonilla on aika heviä settiä Instagramissa. En edes tunne tai shippaustasolla mihinkään suuntaan, mutta tekis mieli halata. Toivottavasti joskus asiat on hänelläkin paremmassa kunnossa.

Mä niin fiilaan häntä. Puhuu kuin omalla suullani. Ei ole itsellä tosin addiktiotaustaa, vaikka nykyään olenkin absolutusti, mut masennus ja vahva ulkopuolisuuden tunne. Ihana Damon. 🤍

Miksei mieti noita keskenään tai terapiassa? Saahan tuolla helposti huomiota.

Anna miettiä, missä haluaa?

Vierailija
19945/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Damonilla on aika heviä settiä Instagramissa. En edes tunne tai shippaustasolla mihinkään suuntaan, mutta tekis mieli halata. Toivottavasti joskus asiat on hänelläkin paremmassa kunnossa.

Joo, toivottavasti on osannut hakea itselleen myös apua eikä vain yritä itsekseen selvitä noiden asioiden kanssa. Mun mielestä hän on symppis tyyppi ja ansaitsee hyviä ystäviä, mutta siltikin olen tyytyväinen, ettei kai ole joksujen elämässä kovin tiiviisti tällä hetkellä. On nlmittäin ehkä vaikeaa olla sellaisessa tasapainoisessa kaverisuhteessakaan hänen kanssa, kun on tuollaisia hetkiä hänellä.

Ei kovin kivasti mun mielestä sanottu, että olet tyytyväinen siihen, ettei välttis ole Joksujen elämässä tiiviisti tällä hetkellä. Kuten sanoit hänkin ansaitsee ystäviä ja vaikka ei ole tiiviisti

Toi on niin turhaa lätinää Damonilta. Hyvä vaan ettei ole tervepäisempien Jokereiden riippakivenä "erityisine ongelmineen".

Vierailija
19946/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niin fiilaan häntä. Puhuu kuin omalla suullani. Ei ole itsellä tosin addiktiotaustaa, vaikka nykyään olenkin absolutusti, mut masennus ja vahva ulkopuolisuuden tunne. Ihana Damon. 🤍

Mut täällä ei jaksais miettiä kyllä yhtään. 😴

Vierailija
19947/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toi on niin turhaa lätinää Damonilta. Hyvä vaan ettei ole tervepäisempien Jokereiden riippakivenä "erityisine ongelmineen"."

Onpa täällä fiksua porukkaa taas liikkeellä. Ei minkäänlaista empatiakykyä teillä kyllä

Miksi monikko, jolla haukut useampia jos yksi vain kirjoittaa noita tekstejä?

Vierailija
19948/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vit... Mulla oli yksi läheinen henkilö, jolla hyvinkin samankaltaisia ajatuksia ja ongelmia kuin D:llä. Hän teki itsemurhan. Asia koskettaa tänä päivänä melkein kaikkia. Jokainen tietää vähintään jonkun. Tiedän ettei ole helppoa, mutta nämä ihmiset ovat yleensä sydämeltään kultaa, herkkiä, joille maailma oli liikaa. Typerää puhua ikävästi ihmisestä, jolla on haasteita elämässään. Bojanille D tuntui olevan tärkeä Lontoo aikana. Ymmärrettävää tietenkin etteivät bändinä ole mitään terapeutteja tai parhaita auttamaan, mutta ansaitsevat ystävyyttä kaikki keskenään.

Vierailija
19949/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kai arvio, tuskin odottavat sitä määrää?

Vierailija
19950/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toi on niin turhaa lätinää Damonilta. Hyvä vaan ettei ole tervepäisempien Jokereiden riippakivenä "erityisine ongelmineen"."

Onpa täällä fiksua porukkaa taas liikkeellä. Ei minkäänlaista empatiakykyä teillä kyllä

Eikö jotkut ihmiset vain tee ja auutentele ongelmia ja omia tuntemuksiaan? Pitäähän ne tietysti käsitellä, mutta niiden esittäminen muille on minusta ihan hölmöä. Miten me nyt höntä tuossa voimme auttaa? Emme mitenkään. Minkä verran sydämiä, kannustusta ja olalle taputtelua hän oikein kaipaa kun voisi kuvitella, että on saanut sellaista jo roppakaupalla. 

Vierailija
19951/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut täällä ei jaksais miettiä kyllä yhtään. 😴

Älä sitten tuo sitä keskusteluun?

Vierailija
19952/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien aamut lomalla, kun tarkistavat joko toinen on herännyt! :D 

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/763305530685063168?source=share

Vierailija
19953/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No musta toi on ihan kivaa vaihtelua instan kiiltokuvaelämään, että joku menestynyt ihminen uskaltaa näyttää et välillä menee vähän huonomminkin eikä kaikki oo vaan pelkkää pintaliitoa ja glamouria.

Mietin sitä kun täällä on ainakin muutama ihminen kommentoinut elämänsä olleen tosi peetä tai tämän päivän, että minkähän tyyppisiä ongelmia niiden takana sitten on? Kun itse oon ainakin ihan toimintakyvytön jos mulla on ongelmia ja muuten ei mun elämääni mitään peetä liity. Että mistä peestä ei pääse eroon? Esimerkkinä? Oonko sit tosi onnekas, kun ei mulla ole mitään ikäviä asioita elämässä? 

Vierailija
19954/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sanoneet sitä määrää.

Vierailija
19955/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sanoneet sitä määrää.

Kris sanoi discordissa 500 tuhatta tosin lisäsi perään ettei hän sitä päätä yksin

Vierailija
19956/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvin mahdollista, että odottavat siihen 500t striimiin, johon menee muutama viikko. Albumin julkaisuun on 6 viikkoa, niin varmaan hyvää promoa albumille, jos video ilmestyy mahdollisimman lähellä sitä. Koska tuskin pian albumin ilmestymisen jälkeen on enää tulossa musiikkivideota mistään muusta biisistä.

Vierailija
19957/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vit... Mulla oli yksi läheinen henkilö, jolla hyvinkin samankaltaisia ajatuksia ja ongelmia kuin D:llä. Hän teki itsemurhan. Asia koskettaa tänä päivänä melkein kaikkia. Jokainen tietää vähintään jonkun. Tiedän ettei ole helppoa, mutta nämä ihmiset ovat yleensä sydämeltään kultaa, herkkiä, joille maailma oli liikaa. Typerää puhua ikävästi ihmisestä, jolla on haasteita elämässään. Bojanille D tuntui olevan tärkeä Lontoo aikana. Ymmärrettävää tietenkin etteivät bändinä ole mitään terapeutteja tai parhaita auttamaan, mutta ansaitsevat ystävyyttä kaikki keskenään.

Joo, se, että elämä on tuollaista ei ole kai kellekään mikään uutinen, mutta miksi Damon tekee instaan siitä noita videoita? En oikein ymmärrä. 

Enkä tarkoita, että muuten salailee asiaa, vaan että miten hänen angstinsa kuuluvat seuraajille, jotka eivät voi niille yhtikäs

Eli itse ainakin oon ihan tälleen 🙄 kun se postaa noita.  Jos toi ois mun ystävä, koittaisin hakea hänelle apua. 

Vierailija
19958/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hyvin mahdollista, että odottavat siihen 500t striimiin, johon menee muutama viikko. Albumin julkaisuun on 6 viikkoa, niin varmaan hyvää promoa albumille, jos video ilmestyy mahdollisimman lähellä sitä. Koska tuskin pian albumin ilmestymisen jälkeen on enää tulossa musiikkivideota mistään muusta biisistä.

Samaa mieltä. Ja mitä onko albumin julkaisuun enää noin vähän aikaa 🤩🤩 jos kuukausi menee nopeesti niin menee myös 6 viikkoa aah en malta odottaa 😍

Vierailija
19959/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut omiin ongelmiini apuja, kun on kuullut ja nähnyt muiden painivan samojen asioiden parissa. 

Vierailija
19960/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se, että elämä on tuollaista ei ole kai kellekään mikään uutinen, mutta miksi Damon tekee instaan siitä noita videoita? En oikein ymmärrä. 

Enkä tarkoita, että muuten salailee asiaa, vaan että miten hänen angstinsa ku

No jos se helpottaa häntä jotenkin?

No, niin varmaan. Siksi mä en niihin reagoikaan mitenkään. Koen, ettei ole mulle enkä voi tehdä mitään auttaakseni. Mut ehkä se ei olekaan se pointti. Siksi näihin on minusta vähän turha huokailla empaattisesti täällä.

Ketju on lukittu.