Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne muut Joksut sitten siellä Kouvolassa Härtsän kanssa, kun ei niistäkään taida olla viime päiviltä mitään havaintoa. Tai ehkä ne kaikki lomailee omalla tavallaan jos albumi on valmis.
Mä ilmoitan heti jos niitä näkyy täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ollut niin mysteerinen Suomi reissu. 🥹 Matkasta pystyi oman pään sisällä kuvittelemaan kaikenlaista ihanaa shippausmielessä mutta nyt ei oikein yhtään tiedä, mitä ovat tehneet keikan lisäksi Helsingissä, joten vaikea päästää mielikuvitusta valloilleen.
Uskoisin että ovat maanantaina molemmat pitkän loman ja myöhästyneen lennon jälkeen painuneet Vantaalle. Tiistaina Kärpyllä taisi olla heti kuvauksia joten Bojan on saattanut vietää siitä lähtien aikaa enemmän yksin tai muussa seurassa.
Eihän mistään K:n kuvauksista oo ees tietoa kuinka kauan ne on kestänyt. Vaikka menis 6 tuntia päivässä, niin ehtii siinä silti yhdessäkin aikaa viettämään. Eikä edelleenkään tiedetä sitä onko B:llä myös ollut jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Manifestoin jotain pientä stooria Boitsulta illalla, onhan silloin viisukaverien Sudden Lightsin keikka. Ehkä Boitsu on sitä katsomassa 🙏 Mieluiten tietty stoori tulee Jerpan kainalosta, mutta ei nyt aseteta liian isoja tavoitteita.
Jos on vielä Suomessa niin aika varmasti menee tuonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne muut Joksut sitten siellä Kouvolassa Härtsän kanssa, kun ei niistäkään taida olla viime päiviltä mitään havaintoa. Tai ehkä ne kaikki lomailee omalla tavallaan jos albumi on valmis.
Mä ilmoitan heti jos niitä näkyy täällä.
Mee varalta johonkin karaokebaariin passiin
Jos sieltä tuleekin Häärijä Movie! Mykkäelokuva jossa Härtsä etsii kadonnutta Kärtsää. Tai itseään.
On kyllä hyvä palkinto! Niin paljon tekisi mieli osallistua, mutta ehkä jätän mahdollisuuden jollekin kuka pääsisi oikeasti monelle keikalle, kun itse pääsisin ihan muutamlle.. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkukaa nyt vaikka minua välillä. Marketat, teitä on varoitettu.
https://www.instagram.com/stories/annaliisakoekkoenen/34707913453184239…
T. Kökkis
OMG Kökkis 🤣
Miksi joku nainen töhertää homoja. Mikähän trauma silläkin on.
Vierailija kirjoitti:
Jos sieltä tuleekin Häärijä Movie! Mykkäelokuva jossa Härtsä etsii kadonnutta Kärtsää. Tai itseään.
Etenkin tuo jälkimmäinen on äärimmäisen Kaurismäkisettiä. Haluaisin ehdottomasti nähdä.
Osallistuvatko kaikki Europassin lunastaneet automaattisesti arvontoihin? Julkistetaanko siellä voittajien nimet? Tai siis nimimerkit toivottavasti vain, jos jotain julkistetaan.
Kärtsän meikkari postasi kuvan Kärtsää monesti stailanneesta stylisti Sannasta, joka taisi olla kuvauksissa tiistainakin. Olisiko ollut yhdet kuvaukset mutta kestäneet 3 päivää?
Härtsä julkaisee oman version Tequilasta? Lämppää tourilla ja jää pääkeikoilta sivumpaan?
Vierailija kirjoitti:
Osallistuvatko kaikki Europassin lunastaneet automaattisesti arvontoihin? Julkistetaanko siellä voittajien nimet? Tai siis nimimerkit toivottavasti vain, jos jotain julkistetaan.
Pitää osallistua erikseen, raffle-osiosta. Ja tuskin julkaisevat oikeita nimiä.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän meikkari postasi kuvan Kärtsää monesti stailanneesta stylisti Sannasta, joka taisi olla kuvauksissa tiistainakin. Olisiko ollut yhdet kuvaukset mutta kestäneet 3 päivää?
Mun vahva veikkaus on että ovat ottaneet eri lokaatiossa jokaisena päivinä promokuvia albumille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni valvoo tänään keskiyöhön?
Valvoisin joka tapauksessa, mutta rehellisesti en usko tuon olevan mitään kovin erikoista. Jos se on pelkästää Häärijään itteensä liittyvää.
Mä myös uskon, että liittyy vain Häärijään kun pelkästään hän on sitä mainostanut. Varmaan Euro touriin jotenkin kun se julkistetaan nyt just ennen. Jos olis johonkin K:n biisiin liittyvä, niin biisihän olis jo kuunneltavissa joillain aikavyöhykkeillä.
Onkohan kukaan tarkistanut Härtsän mahdollisia biisejä? :D
Vierailija kirjoitti:
Pitää osallistua erikseen siitä Raffle kohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan tarkistanut Härtsän mahdollisia biisejä? :D
Instasta ei ainakaan löydy 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää osallistua erikseen, raffle-osiosta. Ja tuskin julkaisevat oikeita nimiä.
Kiitos tiedosta! Olisikin hassua, jos voittaisi esim. juurikin noita lippua eikä voisi niitä hyödyntää. Itselläni ei ole vielä passia, mutta kaipa tässä alkaa fomo vaivata sen verran, että pitää hankkia.
No mä nyt osallistuin tuohon, tulee kiireinen marras-joulukuu jos sattuisi voittamaan. 😅
Manifestoin jotain pientä stooria Boitsulta illalla, onhan silloin viisukaverien Sudden Lightsin keikka. Ehkä Boitsu on sitä katsomassa 🙏 Mieluiten tietty stoori tulee Jerpan kainalosta, mutta ei nyt aseteta liian isoja tavoitteita.