Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
19441/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli mieleen, että Bojan oli sillä keikalla tosiaan yksin ja hänet on nähty Töölössä siksi, että käveli Jäähallilta kohti Vantaan bussia. Lähteekö ne Kampista (kuten oletan)?

En usko sekuntiakaan, että majoittuisi missään hotellissa, vaikka tästä Suomessa olosta on voinut semmoisenkin kuvan saada. Mutta uskon, että se kuva on väärä. 

Vantaan bussit lähtee Rautatientorilta.

Ja Kampista lähtee myös ja ajavat Töölön läpi. 

No ni. Sellaiselle oli menossa siis.

Vierailija
19442/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jodelissa Böörijä kanavalla kertoi, että juttelivat Boitsun kanssa baarissa suomalaisesta opiskelijakulttuurista ja haalareista ja B oli vissiin kiinnostunut aiheesta :D

Sitten lopuksi sanoi lähtevänsä kaverin luo, kuka sattui nyt olemaan Kärppy

Ei vaan tietenkin oli K.

Oli kylläkin sanonut lähtevänsä TAPAAMAAN kaveria. Muuttelette aina miten sattuu

Mitä muuttelua siinä on? Miksi se "tapaisi" täällä K:n kun on hänen takiaan täällä ja lähes varmasti yöpyy hänellä? Miksi se kertoisi joillekin ei-tuttavilleen asioista tarkasti?

Jodelin ketjua tuskin kannattaa ottaa sillä mielellä että siellä on referoitu Bojanin sanominen sanatarkasti 😅 

ps. toi jodel-lanka on @jokerout kanavalla, ei böörijällä, jos joku haluu käydä itse sen lukemassa. Vaikka tuoreista kommenteista päätellen tän palstan csi-mammat onkin jo siellä lisätietoja tivaamassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19443/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Jodelissa Böörijä kanavalla kertoi, että juttelivat Boitsun kanssa baarissa suomalaisesta opiskelijakulttuurista ja haalareista ja B oli vissiin kiinnostunut aiheesta :D

Ei vaan tietenkin oli K.

Oli kylläkin sanonut lähtevänsä TAPAAMAAN kaveria. Muuttelette aina miten sattuu

Meet a friend. Ei tuosta voi päätellä miten tapaa, pikaisesti tai tapaa ja jatkavat siitä yhdessä matkaa. Kukaan ole muutellut mitään. 

Vierailija
19444/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko niihin Jodelin tuoreisiin kommentteihin linkin kiitos? 💚

Vierailija
19445/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on appropassi?

Vierailija
19446/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Jere hengailee Bojanin kanssa. Ei varmasti päästäisi lähtemään ennen hyvästejä. Jos teoriassa pohditaan, että Bojan oiskin suuntaamassa kotiin parhaillaan. 

Vierailija
19447/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä hirveästi vaikuta siltä, että Bojanilla ois tyttöystävää Sloveniassa. . . 

Tai missään. Kai se ois sen luona nyt kun aikaa on. 

Vierailija
19448/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19449/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä hirveästi vaikuta siltä, että Bojanilla ois tyttöystävää Sloveniassa. . . 

Tai missään. Kai se ois sen luona nyt kun aikaa on. 

Niinpä. OON SANONUT TÄTÄ KOKO AJAN. Mutta seksihullut palstalaiset on luulleet jotain ihan muuta 😅😅😅

Vierailija
19450/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun track record tulkita Bojania ja sen sanomisia sen kun paranee koko ajan 😇

Vierailija
19451/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tietenkin oli K.

Mitä muuttelua siinä on? Miksi se "tapaisi" täällä K:n kun on hänen takiaan täällä ja lähes varmasti yöpyy hänellä? Miksi se kertoisi joillekin ei-tuttavilleen asioista tarkasti?

Olen eri, mut ei sitä hänen sanomaansa voi muutella sen mukaan mitä itse uskoo. Jos oli sanonut tapaamaan, niin sitten se pitää kirjoittaa niin. 

Vierailija
19452/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että opiskelijat pitää Boitsulle seuraa. 🥹😄 Tuommonen sosiaalinen perhonen niin varmasti ollut juttuseurasta ihan mielissään.

Vierailija
19453/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan tietenkin oli K.

Olen eri, mut ei sitä hänen sanomaansa voi muutella sen mukaan mitä itse uskoo. Jos oli sanonut tapaamaan, niin sit

Osaatko lukea? Mä kirjoitin näin: "Miksi se kertoisi joillekin ei-tuttavilleen asioista tarkasti?"

Vierailija
19454/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana että opiskelijat pitää Boitsulle seuraa. 🥹😄 Tuommonen sosiaalinen perhonen niin varmasti ollut juttuseurasta ihan mielissään.

Mitä ihanaa siinä oli kun yksi heistä ei ollut minä 😭😭😭😅

Vierailija
19455/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa ettei Bojan ventovieraille ala selittämään yksityisasioita. Tainnu ymmärtää että tunnistivat hänet elleivät itse kertoneet. Ei kai Bojan kenelle tahansa huutele olevansa menossa tapaamaan Käärijää 😂

Vierailija
19456/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa ettei Bojan ventovieraille ala selittämään yksityisasioita. Tainnu ymmärtää että tunnistivat hänet elleivät itse kertoneet. Ei kai Bojan kenelle tahansa huutele olevansa menossa tapaamaan Käärijää 😂

Miten Bojan ois sattumalta mennyt Helsingissä faniensa pöytään? 

Vierailija
19457/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on appropassi?

Passi, johon opiskelijat kerää tietyn määrän leimoja baareista yms paikoista ja kun se on hoidettu saadaan maalialueelta haalarimerkin

Vierailija
19458/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Bojan ois sattumalta mennyt Helsingissä faniensa pöytään? 

Ihan samalla tavalla kuin tiistaina meni samalle keikalle kuin se hänen kanssaan kuvan ottanut Leena-fani, sattumalta

Vierailija
19459/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhalla on nyt joku mustasukkainen ja pahoittanut mielensä tästä opiskelijoiden ja Bojanin juttutuokiosta. Ei kuulemma voi olla sattumaa vaan nää tyypit on instassa sopineet Bojanin kanssa että tapaavat tuolla, lol 🤣🤣

No miksei, kun Bojan instassa kyseli eventtiä? 

Vierailija
19460/31974 |
03.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä sivulla on linkki https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aikamoinen-puutarha.2644455/page…

Tuossa puutarhan linkissä näkyy vain ne öiset samat kommentit. Ei näy uusia.

Ketju on lukittu.