Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Manifestoin että B on täällä kunnes K lähtee kiertueelle
Vierailija kirjoitti:
Huomenna ois viisukamut Helsingissä, mutta Bojan ei välttämättä ole enää maisemissa.
Siis ketkä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Jos jo Kyrpos tuntui kuumeunelta niin entäs tämä B Suomessa sitten :D Tuntuu niin epätodelliselta.
Todellakin. Mä oon ihan sekaisin tästä. Ihana B muru Suomessa.
Miten musta tuntuu, että olen joskus lukenut tämän ficcin... ei ku hetkinen. Tää ei ookkaan ficci.
Päivittäinen muistutus äänestää Bojereä tässä RPF-kamppailussa ja/tai liittyä tumppuun tätä varten, kierroksia on tulossa vielä useita. Huomatkaa lisätty propaganda shipin puolesta. :D
https://www.tumblr.com/mint-ty/763239630757904384?source=share
Minä luulen, että on tarkoitettu vain sen meikin olevan kuvausten jäljiltä. Ei niin, että kuva olisi kuvauksista kirjaimellisesti
Selitys Kärpän korun kivelle:
Mutta oikeasti, minkä takia se postasi tän Helsinkin jutun? Haluaa tiettäväksi, että on täällä, mutta miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Onhan B ehtinyt tutustua täällä myös muihin, esim. Aku Sipolaan ja hänkin on ollut siellä keikalla eilen. B on menevä jo sosiaalinen nuori mies joten keksii varmasti itselleen tekemistä jos Klla on hommia. Varmaan pyöri siellä nykissäkin itsekseen tai ties missä porukassa"
Sitä voisi kuvitella, että hänellä olisi Joksujen albumiin tai muuten Joksuihin liittyvää tekemistä Sloveniassa. :) Mutta ehkä sitten ei ole juuri nyt.
Tämä Suomen reissun ajankohta kyllä todellakin hämmentää.
Jos ei ole shippaaja niin ei hämmennä.
Höpö, höpö. Kaverini, joka ei todellakaan ole shippaaja, ei edes kummankaan fani, ihmetteli ensinnäkin, miksi ihmeessä Käärijä vietti
Joo, voin sanoa, että mua ainakin hämmentää. Olen ollut tässä hämmennyksen tilassa nyt toista viikkoa. Luen paljon ficcejä ja jos tätä palstaa ei olisi, niin olettaisin todella sekoittavani faktan ja fiktion pahemman kerran. Tuntuuko muista tältä 😄?
Tuntuu. Ei ole edennyt ficcien kirjoittaminen mihinkään Kyrpoksen loman alkamisen jälkeen ja just kun kuvittelin, että pääsee taas keskittymään fiktioon faktan sijasta, niin eikö tämä hullunmylly vain jatku. Mitä tässä enää ficeillä edes tekee.
Huh ollapa Kärpyn naapuri kun Boitsut ja Kärpyt ravaa räppukäytävässä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sentään Berliiniin ole tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään tässä saagassa ei enää yllätä. Tietysti Saksa on ihan semihyvillä yhteyksillä Ljubljanasta.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän tekis mieli korjata, että oot kyllä Vantaalla jos Bojan Kärtsän kämpillä on 😄
Eihän Bojan sano, missä on.
Yrittääkö K siis imitoida Boitsua tuossa "hole rider" pätkässä? Boitsu lähdössä kiertueelle mukaan? K:lla B:n hattu ja paita...Sori jos nämä spekuttu jo aiemmin, tulen pahasti takamatkalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei oikeastaan. Pääsee sieltäkin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei oikeastaan. Pääsee sieltäkin kotiin.
Miksi mennä Finskin kukonlaulun aikaan lentävällä Ljubljanan-lennolla, kun samalla vaivalla voi mennä ensin Saksaan, josta voi varmaan lentää kotiin oikein miellyttävään aikaan.
Ehkä Bojania ei nyt kaivata mihinkään ja kulkee K seurassa nyt jotta voivat viettää yhdessä aikaa.
Jos B olisi tulossa eurotourille niin sehän tarkoitta, että nämä kaksi olisi yhdessä jo 3 viikkoa eli näyttää jo nämä kaksi on paita ja peppu
Apua jos B on ostanut ton korun Klle tai sillä on samanlainen. 😭😭😭 let me believe.
Ei saisi luoda ajatustakaan roskalehdille, mutta kyllä minua kiinnostaa, mitä he tästä tulevat kirjoittamaan. :P