Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin sulassa sovussa näytti JO ja Joost aikaa viettävän Kärden kanssa eikä meillä ole pitkältä ajalta mitään käsitystä miten aikaa kuluttivat. Joost näytti myöhemmin kulkevan lähinnä yksikseen
Siis nuohan on trolleja, jotka muuta yrittää väittää. Kyllä vakkarit on sen verran tiiviisti seuranneet, että tämän tietää. En kyllä huomannut hänen tosin myöskään yksikseen kulkeneen.
Juustoa somea et ehkä seurannut. Sielämoli tästä pätkiä. Toki varmasti on nähnyt muita ja nuo oli vaan hetkiä vaan sanoin nyt vaan kun joku väitti että aina olisi Joost seurassa ollut.
Siis joo, sanoin vaan että eihän se yksin ollut. En tarkoittanut, että ois jatkuvasti ollut just Kn seurassa.
Ihan varmasti oli ilman porukkaa. Siitä oli hänen somessa pätkiä. Ja muualla myös
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt jokapäivä voi mitään tapahtuukaan. Ihan hassua vaatia sellaista
Ei tapahtua, vaan että ois jotain odotettavaa!
Ei jokapäivä tarvi täälläkään aina keskustella. On hyvä myös viettää sitä fandomin ulkopuolistakin elämää välillä. Nythän meillä sitäpaitsi on Bluza odotettavana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä.
Onpas kummallista vänkäystä. Tottakai Joost on ollut jonkun (todennäköisesti crewhunsa kuuluvan seurassa) somevideoilla, eikä pyytänyt ketään randomia kuvaamaan itseään jonkun muumi-repun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas kummallista vänkäystä. Tottakai Joost on ollut jonkun (todennäköisesti crewhunsa kuuluvan seurassa) somevideoilla, eikä pyytänyt ketään randomia kuvaamaan itseään jonkun muumi-repun kanssa.
En puhu siitä videosta edes JA keskustelu lähti siitä oliko kokoajan K seurassa. Ei ollut.
Jos joku jankkaa tässä kummallisesti se on joku muu kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
NYT on tilanne. Että BOJERE kohtaa pian taas toisensa!
Lisäksi Jokerit julkaisee uutta musiikkia. Kärtsä lähtee Eurooppaan vol 2.
Keikkoja, musiikkia! Mahdollisia livejä!
Bojan & Kris esiintyy Gustin keikalla.
Uutisia, juoruja, kohtauksia, ficcejä, videoita, kuvia!
Tässä muutamia mainitakseni.
Tapahtuuko kohtaaminen Sloveniassa, Espanjassa jossain muualla? 🤡💙💚
Uutta musaa...jee! Onko Kärpyllä uusia esiintymisvaatteita Euroopan keikoilla?
Ihana livejen odottelua! Ja kaikki linkkejä ja kuvia ym. todellakin odotan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu siitä videosta edes JA keskustelu lähti siitä oliko kokoajan K seurassa. Ei ollut.
Ihan rauhassa. Korjasin vaan ettei ollut "lähinnä yksikseen" kuten joku kirjoitti. Kärtsään ei kommentti liittynyt.
Mulle on jo tarpeeksi odotettavaa siinä, että B on takaisin somessa ja postaa stooreja. Pienestä sitä ihminen tuleekin iloiseksi. 🥰
"Hän olis muut niin ihana ja kannustava ja ystävällinen kuin vaan vois ihminen olla. "It's okey, you're fine"."
Epäilemättä hän olisi ihana ja tottuneena mykistyneisiin faneihin pitäisi yllä keskustelua, mut veikkaan et olisin silti niin supertönkkönä, että vähiin jäisi juttu 😅
T. Se keski-ikäinen nauta, joka menisi aivan puihin, jos tulisi tilaisuus jutella Boitsun kanssa
Hipsuttaspa Kärppä minunkin hiuksia eturivissä yllättäen ja lupaa kysymättä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä.
Niin voi odottaa sitä uutta kappaletta joka kertoo naisen puserosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhassa. Korjasin vaan ettei ollut "lähinnä yksikseen" kuten joku kirjoitti. Kärtsään ei kommentti liittynyt.
Sekoitat asioita. Ota rauhallisesti ja lue kunnolla. Se kommentti nimenomaan oli vastaus väitteeseen jossa väitettiin kaiken ajan olleen K kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat asioita. Ota rauhallisesti ja lue kunnolla. Se kommentti nimenomaan oli vastaus väitteeseen jossa väitettiin kaiken ajan olleen K kanssa.
En sekoita, korjasin vaan väitettä, että olis olllut lähinnä yksin. En siis vastannut siihen Kärtsä-osuuteen millään lailla tai yrittänyt väittää siinä vastaan. Mutta joo ei oo tarvetta täällä jankkailla sen koommin, sori. 💚
Vierailija kirjoitti:
Mulle on jo tarpeeksi odotettavaa siinä, että B on takaisin somessa ja postaa stooreja. Pienestä sitä ihminen tuleekin iloiseksi. 🥰
Mut tota ei odotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sekoita,
Sekoitat. Lue kunnolla ne viestit äläkä jankkaa turhaan
Vierailija kirjoitti:
NYT on tilanne, "ei ole mitään odotettavaa". Kun moni luuli, että koko ajan ois. Eli ei mitään puheenaiheita, ei mitään, mistä synnyttää mayhemejä, jne.
Mulla on aika paljon odotettavaa. I cant wait to see you soon, Bluzan julkaisu, JO:n syksyn keikkojen julkaisu, JO:n levyn julkaisu, K:n Eurotour, K:n levyn julkaisu, JO:n Balkan tour, we have some plans for colder months of the year, independent finnish project, JO:n seuraavan Suomen keikan julkaisu, JO:n koko tulevan Euroopan kiertueen julkaisu. Tässä nyt muutama esimerkki asioista, jotka todennäköisesti tulee tapahtumaan seuraavan 4-5 kuukauden aikana. Ja mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, näiden lisäksi tulee tapahtumaan myös jotain sellaista, mitä kukaan ei oo osannut kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NYT on tilanne, "ei ole mitään odotettavaa". Kun moni luuli, että koko ajan ois. Eli ei mitään puheenaiheita, ei mitään, mistä synnyttää mayhemejä, jne.
Mulla on aika paljon odotettavaa. I cant wait to see you soon, Bluzan julkaisu, JO:n syksyn keikkojen julkaisu, JO:n levyn julkaisu, K:n Eurotour, K:n levyn julkaisu, JO:n Balkan tour, we have some plans for colder months of the year, independent finnish project, JO:n seuraavan Suomen keikan julkaisu, JO:n koko tulevan Euroopan kiertueen julkaisu. Tässä nyt muutama esimerkki asioista, jotka todennäköisesti tulee tapahtumaan seuraavan 4-5 kuukauden aikana. Ja mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, näiden lisäksi tulee tapahtumaan myös jotain sellaista, mitä kukaan ei oo osannut kuvitellakaan.
Veit sanat suustani! Tässähän sitä on, sitä odotettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut tota ei odotettu.
Minä odotin
Joo, vaikka tää toistelija sanoi, että osa luuli, että jokapäivä tapahtuu niin taitaa kyllä olla niin, että hän luuli, että jokapäivä tapahtuu 😁