Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Mä näin ihan hullua unta, että olin muka Slveniassa ja sit joku maahanmuuttoviranomainen tutki ja kuulusteli meitä. Oltiin siellä autolla Suomesta ja ne halusi nähdä meidän majoittumisen avaimet. Annoin heille mun Suomen kodin avaimet ja äijät menivät joukolla ihmettelemään sitä.
Jotenkin tähän uneen liittyivät Bojanin haarukset mutta en enää muista että miten!
Olen koko aika ajatellut, että JO tekee keikan Suomeen vielä tämän vuoden puolella :)
Vierailija kirjoitti:
Olen koko aika ajatellut, että JO tekee keikan Suomeen vielä tämän vuoden puolella :)
Ei taida tehdä. Tekee Balkanilla ja sen lähialueella, kuten ovat sanoneet. Suomi sitten ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tehdä. Tekee Balkanilla ja sen lähialueella, kuten ovat sanoneet. Suomi sitten ensi vuonna.
Tätähän emme varmasti tiedä, ennen kuin ne keikat julkistetaan. Hyvin mahdollista että ei, mutta en pitäisi mitenkään mahdottomana keikkaa Suomessakin, etenkin jos siellä on innokas promoottori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä kovin todennäköistä, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Niin kauan on toivoa kunnes keikkakalenteri julkaistaan. Mikäli ei ole joku erikseen pyydetty esiintyminen tai promomielessä tehtävä uuden musiikin myötä. Itsekin uskon kyllä ensi vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän emme varmasti tiedä, ennen kuin ne keikat julkistetaan. Hyvin mahdollista että ei, mutta en pitäisi mitenkään mahdottomana keikkaa Suomessakin, etenkin jos siellä on innokas promoottori.
Suomi on saanut 7 keikkaa tänä vuonna. Olis aika Suomen suosimista edelleen, jos tekevät vielä 8 keikan Balkanin kiertueella. Osa maista ei ole saanut vielä yhtään ja suurin osa maista on saanut vaan kerran Joksujen keikan. En millään usko, että he tulevat tänne tänä vuonna, koska tänne pitäisi vielä erikseen lentääkin. Kivahan se olisi, mutta en kyllä usko, että he Balkan kiertueeseenkin änkeäisi Suomen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on saanut 7 keikkaa tänä vuonna. Olis aika Suomen suosimista edelleen, jos tekevät vielä 8 keikan Balkanin kiertueella. Osa maista ei ole saanut vielä yhtään ja suurin osa maista on saanut vaan kerran Joksujen keikan. En millään usko, että he tulevat tänne tänä vuonna, koska tänne pitäisi v
Ettekö muista, että Suomi on liitetty Balkaniin? 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on saanut 7 keikkaa tänä vuonna. Olis aika Suomen suosimista edelleen, jos tekevät vielä 8 keikan Balkanin kiertueella. Osa maista ei ole saanut vielä yhtään ja suurin osa maista on saanut vaan kerran Joksujen keikan. En millään usko, että he tulevat tänne tänä vuonna, koska tänne pitäisi v
Ei ole Suomen suosimista keikkailla siellä, mihin keikkoja saa myytyä ja jos jonkun taitavan ammattilaisen mielestä saisi vielä jonkin keikan myytyä.
No okei. Voi olla ensi vuoden puolellakin, jos on ihan alkuvuodesta (1.1.2025) :D
Tosin tammikuu on ei niin otollinen keikkakuukausi Suomessa.
Riippuu varmaan kans milloin ensi vuoden keikat alkaa. Levyn kannalta voisi olla ihan järkevääkin tehdä Balkanin lisäksi muutamia pistokeikkoja muualla Euroopassa, jos sinne tullaan laajemmkn esimerkiksi loppukeväästä tai kesästä 2025.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 💚
https://www.tumblr.com/stealthywing/759266494649647104/hi-baby?source=s…
Jos toi on vaan K kuva, niin en avaa. Mitäs täällä oli puhetta siitä, että linkkejä kuvailtais vähän? 😘
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan kans milloin ensi vuoden keikat alkaa. Levyn kannalta voisi olla ihan järkevääkin tehdä Balkanin lisäksi muutamia pistokeikkoja muualla Euroopassa, jos sinne tullaan laajemmkn esimerkiksi loppukeväästä tai kesästä 2025.
Niinhän ne ovat sanoneet tekevänsä Balkanin lähialueella muutamia pistokeikkoja nytten. Veikkaan Itävallan ja jonkun muun vastaavan olevan tätä kastia Luultavasti marraskuussa alkaa keikat tai ihan lokakuun lopussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne ovat sanoneet tekevänsä Balkanin lähialueella muutamia pistokeikkoja nytten. Veikkaan Itävallan ja jonkun muun vastaavan olevan tätä kastia Luultavasti marraskuussa alkaa keikat tai ihan lokakuun lopussa
Se oli yksi tulkinta heidän sanomisistaan, ei minusta varma tieto, että keikkailevat myös Balkanin lähialueella. Siellä kun ei ole loputtomasti kuuntelijoita kuitenkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuin jo, että oonko näin pahasti missannut 4 keikkaa tänä vuonna. Mutta huh, 7 keikkaa vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 💚
Jos toi on vaan K kuva, niin en avaa. Mitäs täällä oli puhetta siitä, että linkkejä kuvailtais vähän? 😘
Ei kukaan täällä tuskin rupea linkkejä aina kuvailemaan, eikä tarvitse. Mut ihana kuva ja oma aamu alkoi hyvin. 💚
Fullsteam ja Aino-Maria hoitaa Provinssin suunnittelua. Saataispa Ruisrockin onnistuneen keikan innoittamana Jokerit ensi kesänä Provinssiin. Myös Ruisrock perinne saisi jatkua! 😎😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 💚
Ei kukaan täällä tuskin rupea linkkejä aina kuvailemaan, eikä tarvitse. Mut ihana kuva ja oma aamu alkoi hyvin. 💚
On kyllä toivottu että linkin kylkeen laitettais kenestä se on. Itse en avaa enää nimeämättömiä linkkejä koska ei kiinnosta se sadas samanlainen kuva Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
En yleisesti ole kovimpia pellemeikkaajia täältä, mutta en ole nyt päässyt irti siitä, että Joksujen Euroopan-keikkamyyjä (tai ainakin yksi sitä pestiä hoitavista) on suomalainen, se Aino-Maria Paasivirta kuten kävi ilmi, ja että ainakin joku niistä Bulgarian-keikalla olleista suomalaisista oli saanut Bojanin puhetavasta keikan jälkeen käsityksen, että seuraava Suomen-keikka koittaisi kenties melko piankin. Siitähän todettiin täällä, että mitä järkeä siinä olisi. No, ehkä siinä on järkeä nimeltä Aino-Maria. :D
Täältä näkee, että hän buukkaa myös useita artisteja tasoa Prodigy ja Nick Cave. https://www.fullsteam.fi/fi/agentit/aino-maria-paasivirta Myös Nothing But Thieves, joka oli siellä Romaniassa, joten lieköhän hän myynyt molemmat sinne Jos hän myi Joksut sekä Ruissiin että Romaniaan, kesän ykköskeikoille, niin varmaan kiinnostaa jatkossakin buukata heitä vaikka mihin. Saiko kunnianauta Aino-Maria Joksut j
Voiko joku avata tyhmälle, miksi AMP on hauskaa?
Rakastan näitä oivalluksia! Suomi se ponnahtaa kaikkialla esille 😅