Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kattonut tätä nyt kakskytäneljä kertaa. Kiihottavaa katseltavaa. En huomioi tota toista osapuolta vain Bojanin. Bojan, Bojan, Bojan ... Mikä ihana hetki ja suudelma ...
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/760057461077082112?source=share
Hyvin heterolta näyttää.
Itseasiassa. . . ei. Vähän huolestuin jo Bojanin puolesta, että mikä tuossa vie fiiliksiä? Kamera, nainen vai mahdollisesti ace?
Nainen on ruma kuin perse ja vanha kuin taivas.
Totta että ovat aika epäsuhtainen pari. Siihen nähden B vetää kohtauksen oikein hyvin.
Ei ole todellakaan uskottava pariskunta. Nainen ei ole Bojanin tasoinen ja näyttää vähintään 10 vuotta vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan näyttää niin saatanan hyvältä tossa danes-stoorissaan, hyvä luoja sentään, ja ihanaa, ihanaa ja kiitos! et hän on näinkin aktiivinen Instassa.
Niinpä <3
https://x.com/Z0RN1G/status/1830616831234912410
Jumalaare mä rakastan tota ihmistä ja palvon ja ihailen! Hän on kaunis! Ja rakastan myös tota vaaleaa/harmaata herra Cvjeticaninin ohimolla!
Palvot ? Onko oikein akttari sulla. Vietkö illalla uhrilahjaksi ruisleipää vai nuuskaa.
Opettele kirjoittamaan. Jutellaan sitten lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kattonut tätä nyt kakskytäneljä kertaa. Kiihottavaa katseltavaa. En huomioi tota toista osapuolta vain Bojanin. Bojan, Bojan, Bojan ... Mikä ihana hetki ja suudelma ...
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/760057461077082112?source=share
Hyvin heterolta näyttää.
Itseasiassa. . . ei. Vähän huolestuin jo Bojanin puolesta, että mikä tuossa vie fiiliksiä? Kamera, nainen vai mahdollisesti ace?
Nainen on ruma kuin perse ja vanha kuin taivas.
Totta että ovat aika epäsuhtainen pari. Siihen nähden B vetää kohtauksen oikein hyvin.
Ei ole todellakaan uskottava pari
Hei se on sarja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen vinkki Joostin keikalle että se moshpit tulee kaikille keikoille koska artisti vaatii sitä ihan joka kerta joten kannattaa asemoida itsensä selkeästi ihan eteen, sivuille tai taakse ja huomioida ympäristöä jos ei halua mukaan. Joost rakastaa niitä ja on aikanaan osallistunut niitin itsekin omilla keikoillaan kunnes kävi onnettomuus.
Ohis, anteeksi, mutta mikä onnettomuus?
No, hän meni taas kerran sinne pitin keskelle jo ihmiset innoissaan juoksi päin ja jäi sinne monien alle kaaduttuaan pahasti. Kuskattiin sitten sairaalaan ja tarkastettiin. Ilmeisesti säästyi vähällä vaikka kipeää kävi. Ei ole tainnut enää mennä ihmisten sekaan samoin.
Kärtsä ja Joost omaa vähän samankaltaisuuksia. Halkesihan Kärtsältäkin hammas yleisön seassa ollessaan. Ja oliko käteenkin tullut jotain joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sellainen vinkki Joostin keikalle että se moshpit tulee kaikille keikoille koska artisti vaatii sitä ihan joka kerta joten kannattaa asemoida itsensä selkeästi ihan eteen, sivuille tai taakse ja huomioida ympäristöä jos ei halua mukaan. Joost rakastaa niitä ja on aikanaan osallistunut niitin itsekin omilla keikoillaan kunnes kävi onnettomuus.
Meni pitin keskelle itse ja sieltä hyvin vauhdilla tuli yksi äijä päälle. Niskaan otti osumaa ja niskatuen kera lähti silloin lanssilla.
Kiitos! Mulle uus tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatii ?.
Kyllä. Huumorilla toki. Mutta voimakkaasti sitä toivoo ja käskyttää tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Boitsun kuva muuten Sloveniasta? Ei sillä että olisi merkitystä mutta fbssä joku kyseli onko se Tanskasta ja jäin vain miettimään. En tunne kumpaakaan kaupunkia. Olettaisin levynteon olevan edelleen kesken ettei välttämättä olisi oikea aika lähteä lentelemään ympäriinsä. Suomeen toki saa koska tahansa tulla :D
On Sloveniasta.
Levillä (?) K oli yleisön seassa kun joku juoppo nainen kaljalasilla kolautti Kn hampaasta palan irti.
Kärtsy ja Boitsu näkee pian toisensa! Voi kun sen kohtaamisen vois olla näkemässä <3
Kaveri on joskus juossut Joostin vietellä pitissä ja sanoi että oli ihan ikimuistoisempoa hetkiä se lyhyt hetki. Häntä jännitti mukaan mennä ja oli vaan kuullut viereltä et joku kysyy haluaako mukaan ja kun myönsi tajusi vasta käsikädessä juostessaan sen tyypin olleen Joost. 🤣
Sori Joost jutut. Oli vaan minusta hauska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, hän meni taas kerran sinne pitin keskelle jo ihmiset innoissaan juoksi päin ja jäi sinne monien alle kaaduttuaan pahasti. Kuskattiin sitten sairaalaan ja tarkastettiin. Ilmeisesti säästyi vähällä vaikka kipeää kävi. Ei ole tainnut enää mennä ihmisten sekaan samoin.
Kärtsä ja Joost omaa vähän samankaltaisuuksia. Halkesihan Kärtsältäkin hammas yleisön seassa ollessaan. Ja oliko käteenkin t
Ei ihme et Veikko juoksee sen perässä kiukkusena kun se ryntäilee yleisöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa kun soon nää kaks ihanuutta pääsee taas halimaan, höpöttämään ja vaan tuijottelemaan toistensa silmiin 💙💚
Pehmeä, hellä hali, kun Jere varovasti ottaa tutun nappisilmänsä taas pitkästä aikaa syleilyynsä ... Kuin peläten, ettei toinen vain katoa kosketuksen voimasta ... Painaa kiinni itseensä Bojanin koko kehon, jonka pieni jännitys laukeaa samantien Jeren turvallisessa sylissä, varmoissa käsissä ...
Ja sitten vähän tiukempi rutistus, kun tietää, että toinen on totta, eikä katoa mihinkään ... Ja Bojania alkaa naurattamaan ja hän nauraa suoraan Jeren kuumalle, tuoksuvalle iholle, niskaan, ja pehmeät huulet painuvat kuin magneetin voimasta toisen poskelle .. Parta kutittaa, tuttu partavesi tuoksuu nenään .. Kuiskauksia vaihdetaan, ollut niin kova ikävä, ethän lähde enää, pysythän luonani, rakastan sinua niin ...
Kats
Näinhän se tulee menemään, ihanat!
Vierailija kirjoitti:
Kaveri on joskus juossut Joostin vietellä pitissä ja sanoi että oli ihan ikimuistoisempoa hetkiä se lyhyt hetki. Häntä jännitti mukaan mennä ja oli vaan kuullut viereltä et joku kysyy haluaako mukaan ja kun myönsi tajusi vasta käsikädessä juostessaan sen tyypin olleen Joost. 🤣
Sori Joost jutut. Oli vaan minusta hauska.
Joost 💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 x Bojan kertomassa miten paljon he ovat Jeren kanssa yhteydessä toisiinsa ja miten puhuvat paljon toistensa kanssa 💙💚
https://www.tumblr.com/korvessa/759324904624685056/a-lot?source=share
Ihana miten ekassa kolmessa Boitsu on hyvin vakavana, ja viimeisessä ihan (onnesta?) sekaisin 😂.
Siis ajatelkaa kun ne puhuu videopuheluita ja tuo naama, tuolla hymyllä, on siinä Jerpan puhelimen näytöllä 🥰. Vähemmästäkin pieni ihminen sulaa.
Jos mulle jostain ihmeen syystä tulisi tilaisuus puhua videopuhelua (tai livenä!) tuon hymyilevän nappisilmän kanssa, niin hajoaisin täysin. Tuskin saisin sanottua sanaakaan. Ja olen keski-ikäinen asiantuntijatyötä tekevä nauta, mutta ei siinä tilanteessa elämänkokemuksesta ja sen s
Onneks Bojan on kova puhumaan, koska voisin kuvitella että itse vaan typerästi hymyilisin läpi koko puhelun 😅
Vierailija kirjoitti:
Levillä (?) K oli yleisön seassa kun joku juoppo nainen kaljalasilla kolautti Kn hampaasta palan irti.
Näin olen ymmärtänyt ja sitten on puhuttu jostain sijoiltaan menneestä sormesta joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsy ja Boitsu näkee pian toisensa! Voi kun sen kohtaamisen vois olla näkemässä <3
Näkihän ne just kesällä ja Käärjiä hengaili vaan Joostin kanssa helikopterilla ja lavalla. Sitten kuitenkin raahasi joukkonsa Bojanin lavan reunalle median takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni pitin keskelle itse ja sieltä hyvin vauhdilla tuli yksi äijä päälle. Niskaan otti osumaa ja niskatuen kera lähti silloin lanssilla.
Kuulostaa siltä, että äijällä meni pitti ja wall of death sekaisin. Jälkimmäisessä voi oikeesti käydä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 x Bojan kertomassa miten paljon he ovat Jeren kanssa yhteydessä toisiinsa ja miten puhuvat paljon toistensa kanssa 💙💚
https://www.tumblr.com/korvessa/759324904624685056/a-lot?source=share
Ihana miten ekassa kolmessa Boitsu on hyvin vakavana, ja viimeisessä ihan (onnesta?) sekaisin 😂.
Siis ajatelkaa kun ne puhuu videopuheluita ja tuo naama, tuolla hymyllä, on siinä Jerpan puhelimen näytöllä 🥰. Vähemmästäkin pieni ihminen sulaa.
Jos mulle jostain ihmeen syystä tulisi tilaisuus puhua videopuhelua (tai livenä!) tuon hymyilevän nappisilmän kanssa, niin hajoaisin täysin. Tuskin saisin sanottua sanaakaan. Ja olen keski-ikäinen asiantuntijatyötä tekevä nauta, mutta
Hän olis muut niin ihana ja kannustava ja ystävällinen kuin vaan vois ihminen olla. "It's okey, you're fine".