Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kattonut tätä nyt kakskytäneljä kertaa. Kiihottavaa katseltavaa. En huomioi tota toista osapuolta vain Bojanin. Bojan, Bojan, Bojan ... Mikä ihana hetki ja suudelma ...
https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/760057461077082112?source=share
Hyvin heterolta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kattonut tätä nyt kakskytäneljä kertaa. Kiihottavaa katseltavaa. En huomioi tota toista osapuolta vain Bojanin. Bojan, Bojan, Bojan ... Mikä ihana hetki ja suudelma ...
Hyvin heterolta näyttää.
Onko sulle tuttu semmoinen ammatti kuin näyttelijä? Tiesitkö, että Jurassic Parkissa ei oikeasti dinot syönyt yhtään ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin heterolta näyttää.
Onko sulle tuttu semmoinen ammatti kuin näyttelijä? Tiesitkö, että Jurassic Parkissa ei oikeasti dinot syönyt yhtään ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 x Bojan kertomassa miten paljon he ovat Jeren kanssa yhteydessä toisiinsa ja miten puhuvat paljon toistensa kanssa 💙💚
https://www.tumblr.com/korvessa/759324904624685056/a-lot?source=share
Ihana miten ekassa kolmessa Boitsu on hyvin vakavana, ja viimeisessä ihan (onnesta?) sekaisin 😂.
Siis ajatelkaa kun ne puhuu videopuheluita ja tuo naama, tuolla hymyllä, on siinä Jerpan puhelimen näytöllä 🥰. Vähemmästäkin pieni ihminen sulaa.
Jos mulle jostain ihmeen syystä tulisi tilaisuus puhua videopuhelua (tai livenä!) tuon hymyilevän nappisilmän kanssa, niin hajoaisin täysin. Tuskin saisin sanottua sanaakaan. Ja olen keski-ikäinen asiantuntijatyötä tekevä nauta, mutta ei siinä tilanteessa elämänkokemuksesta ja sen sellaisesta taitaisi olla mitään hyötyä. Mitenköhän Jerppa pitää itsensä kasassa niiden puhelujen aikana 😅
Vierailija kirjoitti:
Kummatkin B ja K ovat täynnä rakkautta toisileen oli se mitä tahansa romanttista tai platonista ja miten se alkoikin etenkin K:lla ei ollut alussa niin hyvä enkku ja B on tunnetusti kielinero ja he ovat vieläkin yhteyksissä 1,5 vuoden jälkeen ja vieläkin lähemmäsksi kuin aemmin.
Papukaija pääsi taas irti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin heterolta näyttää.
En tiennyt. Hyvä kun informoit. Olen jo 30 vuotta asunut vintillä peläten, että koska ne dinot syö meidät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4 x Bojan kertomassa miten paljon he ovat Jeren kanssa yhteydessä toisiinsa ja miten puhuvat paljon toistensa kanssa 💙💚
https://www.tumblr.com/korvessa/759324904624685056/a-lot?source=share
Ihana miten ekassa kolmessa Boitsu on hyvin vakavana, ja viimeisessä ihan (onnesta?) sekaisin 😂.
Siis ajatelkaa kun ne puhuu videopuheluita ja tuo naama, tuolla hymyllä, on siinä Jerpan puhelimen näytöllä 🥰. Vähemmästäkin pieni ihminen sulaa.
Jos mulle jostain ihmeen syystä tulisi tilaisuus puhua videopuhelua (tai livenä!) tuon hymyilevän nappisilmän kanssa, niin hajoaisin täysin. Tuskin saisin sanottua sanaakaan. Ja olen keski-ikäinen asiantuntijatyötä tekevä nauta, mutta ei siinä tilanteessa elämänkokemuksesta ja sen s
Voi olla vaikeuksia hälläkin. Onhan toi nyt niin järjettömän suloista katsottavaa ja vois kuvitella ne kaikki ilmeet ja muut, lentopusut ... Siinä on Jerpalla varmaan jalat spagettia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin heterolta näyttää.
En tiennyt. Hyvä kun informoit. Olen jo 30 vuotta asunut vintillä peläten, että koska ne dinot syö meidät kaikki.
No se selittää ainakin osan sun jutuistas.
Ajatelkaa kun soon nää kaks ihanuutta pääsee taas halimaan, höpöttämään ja vaan tuijottelemaan toistensa silmiin 💙💚
Hei. Kiitos sinulle Joost rapsan laittaja. Olen kerran ollut Joostin keikalla ja tuota se oli suurinpiirtein silloinkin. Joost on kova kuulemma juttelemaan keikoillaan muutenkin. Ja tunnetilat vaihtelee kovasti vähän tilanteen mukaan. Kiva kuulla, että keikkakunto alkaa palailla. Jotkut keikat tuossa ratkaisua odotellessa vähän alkoi huolettamaan
Kärppy kommentoinut Katrin ja Akin vauvauutista:
😍😍😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin heterolta näyttää.
Ehkä sun kannattaisi kuitenkin varmuuden vuoksi pysytellä siellä. Ei kannata ihan kaikkea uskoa mitä netissä lukee 😉
Onks toi Boitsun kuva muuten Sloveniasta? Ei sillä että olisi merkitystä mutta fbssä joku kyseli onko se Tanskasta ja jäin vain miettimään. En tunne kumpaakaan kaupunkia. Olettaisin levynteon olevan edelleen kesken ettei välttämättä olisi oikea aika lähteä lentelemään ympäriinsä. Suomeen toki saa koska tahansa tulla :D
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Boitsun kuva muuten Sloveniasta? Ei sillä että olisi merkitystä mutta fbssä joku kyseli onko se Tanskasta ja jäin vain miettimään. En tunne kumpaakaan kaupunkia. Olettaisin levynteon olevan edelleen kesken ettei välttämättä olisi oikea aika lähteä lentelemään ympäriinsä. Suomeen toki saa koska tahansa tulla :D
Ei ole Tanskasta. Danes-sana tarkoittaa tänään.
Ja sellainen vinkki Joostin keikalle että se moshpit tulee kaikille keikoille koska artisti vaatii sitä ihan joka kerta joten kannattaa asemoida itsensä selkeästi ihan eteen, sivuille tai taakse ja huomioida ympäristöä jos ei halua mukaan. Joost rakastaa niitä ja on aikanaan osallistunut niitin itsekin omilla keikoillaan kunnes kävi onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan ihan Sloveniassa kaverinsa kanssa. Danse stoorissa tarkoittaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Tanskasta. Danes-sana tarkoittaa tänään.
Ilmeisesti kysyjä kysyi maiseman ei tekstin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Tanska ja Slovenia ei ole kaupunkeja.
Feissarikommentti ilmeisesti johtuu tuosta "Danes" -sanasta stoorissa. Joka siis tarkoittaa "tänään". Ekassa kuvassa kaverukset 10 v sitten, toisessa tänään.
Haukotus 😴