Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
17641/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K ei varmaan ikinä saa uutta levyä valmiiksi.

Toisaalta odottaako kukaan sitä levyä enään, niin ei kai sillä ole väliä tuleeko sitä koskaan.

Jouluksi tulee, kuten käsinukke-stoori lupaili. Sun ei tarvitse ENÄÄN huolehtia.

Vierailija
17642/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K on puhunut tuosta OF tilistä jo ennen viisuja käsittääkseni. Minusta tuosta nyt on vaan niin turha järkyttyä nykypäivänä. Minusta hyvä, ettäjos haluaa tuottaa tuota sisältöä se ei ole suoraan jossain TikTokissa jota käyttää ihan lapsetkin

Mä en omaa närkästystäni kutsuisi järkytykseksi. Kunhan ihmettelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17643/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksuilta stoori että merch kauppa on taas auki ja restocked. Mutta samat tuotteet/koot siellä on edelleen on loppuunmyytyjä mitä ennenkin oli. 

Menin kanssa kiireellä katsomaan joko sais vihdoin molemmat cd:t ostettua yhtä aikaa,  mutta UM oli yhä loppuunmyyty 😅

Kuka kuuntelee cd:itä enää vai autossa?

Vierailija
17644/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se?

Vierailija
17645/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin sitä random kyselyä Jodelissa kesältä jossa kysyttiin että luuletteko että Käärijä tulee joskus olemaan niin menestynyt artisti että hän voi vetää onnistuneen keikan/kiertueen ioman CCC:tä. Epäilys oli että se oli K:n itse laittaa kun se oli Vantaalta laitettu, ja tuli muita samantyylisiä aloituksia samalla jne... enivei, silloin ajattelin että miksipä ei, jos puhti musaan jatkuu ja saa tehtyä kovia hittejä vuosi vuoden jälkeen, niin kai se on mahdollista että niitä hittejä on joku päivä tarpeeksi että CCC:n voi pudottaa settilistalta eikä kukaan edes huomaa.

Mutta välillä kyl tuntuu että into musantekoon on lopahtanut K:lla. Ehkä viime vuodesta vielä toivutaan nyt, ja ens vuonna alkaa se kunnon vuosi. Mutta jos näin jatkuu niin kyllä se tulee olemaan CCC joka kannattelee K:n musiikkiuraa niin kauan kun kannattelee.

Vierailija
17646/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on soinut s=m se 15 sekunnin pätkä päässä koko päivän 😆 pliis tulispa koko biisi ulos tällä viikolla

Vierailija
17647/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haittaako se?

Ei kai. Musantekoa ei voi pakolla puristaa, ja jos levyä ei vaan synny niin ei sille voi mitään.

Vierailija
17648/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis teistä on väärin, että mulle riittää K sellaisenaan, niin että hänen ei tarvitse paljastella itseään yhtään ylimääräistä🙄

No täällä toinen, jolle K riittää sellaisenaan. Riittää musiikki ja menevät keikat. En kaipaa lisäpaljasteluja. Mutta muuten minulle on sama mitä hän tekee, ei vaan kiinnosta minua. Minulle riittää oma kumppani saunapuhtaana.

Vierailija
17649/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulin radiosta ain't no sunshine tuli heti mieleen heidän karaoke ilta kyprokselta

Vierailija
17650/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta odottaako kukaan sitä levyä enään, niin ei kai sillä ole väliä tuleeko sitä koskaan.

Jouluksi tulee, kuten käsinukke-stoori lupaili. Sun ei tarvitse ENÄÄN huolehtia.

Siis miten se käsinukke-stoori lupaili albumia? Siinähän leikittiin vaan jollain glögipullolla, ei viitannut albumiin mitenkään.

Vierailija
17651/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on soinut s=m se 15 sekunnin pätkä päässä koko päivän 😆 pliis tulispa koko biisi ulos tällä viikolla

Joo, se on kyllä jäätävä korvamato. :)

Vierailija
17652/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite rupesin fanittamaan K:ta sen musan takia, sivuprojektit kuten AirBnb:t ja OF:ät skippaan kun kiinnostus on 0 ihan kuten muillakin artisteilla, niin sillä tavalla on harmi jos musiikinteon kanssa on jotain vaikeuksia. Mutta olen kiitollinen niistä hyvistä biiseistä jotka on tähän mennessä saatu.

Vierailija
17653/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Ehkä mua harmittaa se, että osa faneista näyttää hyväksyvän K lta ihan mitä vaan yhtään enempää miettimättä.*

Mun mielestä Kärtsä artistina on sellainen joka nimenomaan haastaa miettimään. Hän ei välitä mitä muut ajattelee. Vaan tuo jatkuvasti esiin oman itsensä hyväksyntää ja body-positiivisuutta. Ja nauttii seksuaalisuudesta. Kuten Erikakin. Tai vaikka Tommy Cash joka on tehnyt aiheesta ihan omanlaistaan juttua. 

Mitä mahdat olla mieltä esim Olly Alexanderin viisuedutyksestä? Ja monien muiden. Miksi just Kärtsän tekemiset triggeröi?

Koska se ei jotenkin luontaisesti ole Jeren juttu.

-eri

Vierailija
17654/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teistä on väärin, että mulle riittää K sellaisenaan, niin että hänen ei tarvitse paljastella itseään yhtään ylimääräistä🙄

No täällä toinen, jolle K riittää sellaisenaan. Riittää musiikki ja menevät keikat. En kaipaa lisäpaljasteluja. Mutta muuten minulle on sama mitä hän tekee, ei vaan kiinnosta minua. Minulle riittää oma kumppani saunapuhtaana.

Riittää sellaisena kuin on, kunhan peittää itsensä (sen "sellaisuutensa") vaatteilla?  

Mun näkemyksen mukaan Käärijä ON just tuollainen kuin on, ei nuo jutut ole ylimääräisiä vaan hänen juttuunsa kuuluvaa.

Muakin kiinnostaa vain oma kumppani seksuaalisessa mielessä, tekoina. Mut ei haittaa nähdä vähäpukeisia ihmisiä noin muuten. En mä niiden kanssa halua panna enkä vertaile omaan kultaani. Silmänilo on vaan plussaa. Ja en suutu enkä tunne itseäni yhtään epävarmemmaksi vaikka kumppanikin nautii ihmiskauneudesta.

Vierailija
17655/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite rupesin fanittamaan K:ta sen musan takia, sivuprojektit kuten AirBnb:t ja OF:ät skippaan kun kiinnostus on 0 ihan kuten muillakin artisteilla, niin sillä tavalla on harmi jos musiikinteon kanssa on jotain vaikeuksia. Mutta olen kiitollinen niistä hyvistä biiseistä jotka on tähän mennessä saatu.

Enkä siis mitenkään syyä K:ta siitä jos musan kanssa on tullut esim burnout tai taiteellinen kriisi tai lukko, viime vuosi ja puoli oli niin kauhea pyöritys että on 100% ymärrettävää jos sen jälkeen on vaikea jatkaa siitä mihin jäätiin, ja luominen maistuukin nut vaan puulta tj.

Vierailija
17656/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mahdat olla mieltä esim Olly Alexanderin viisuedutyksestä? Ja monien muiden. Miksi just Kärtsän tekemiset triggeröi?"

Tää onkin kiinnostava vertaus, koska se Olly oli yksi UK:n menestyneimpiä artisteja, ja se viisuesitys oli melkein kaikkien mielestä niin nolo että se tuhosi hänen koko uransa. :/

Vierailija
17657/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen burnout ja lukko. Onhan sieltä tullut musaa tasaisesti kokoajan. 🤣

Vierailija
17658/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joksuilta stoori että merch kauppa on taas auki ja restocked. Mutta samat tuotteet/koot siellä on edelleen on loppuunmyytyjä mitä ennenkin oli. 

Menin kanssa kiireellä katsomaan joko sais vihdoin molemmat cd:t ostettua yhtä aikaa,  mutta UM oli yhä loppuunmyyty 😅

Kuka kuuntelee cd:itä enää vai autossa?

Kysyt nyt ihmiseltä jolla on myös Joksujen LP mutta ei levysoitinta. 😄 Ihan muistoksi ne haluan myös fyysisenä, vaikka ei tulisikaan kuunneltua.

Vierailija
17659/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän of tekemisessä ole kyse siitä selkeästi ettei muuten riittäisi faneilleen vaan se on ollut tuon uran suunnitelmissa jo kauan. Yksi askel eteenpäin aiottua polkua. K oma valinta 

Vierailija
17660/31974 |
01.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä meininkiin on tainnut aina kuulua seksuaalisuus. Ja hän taitaa ihan nauttiakin siitä. Enkä kyllä näe siinä mitään pahaa jos leikittelee asialla. Ihan luonnollistahan se on. On myös aika helppoa välttyä tuolta of materiaalilta nyt jos ei sitä kaipaa. Ei vaan mene of tai hae erityisesti vuotanutta sisältöä. 

Ei se ole oleellista, menenkö itse katsomaan. Ei se tuota toimintaa poista, jos minä en sitä näe. Enkä tosiaan etsimällä etsi noita matskuja. Mä näen tämän K n toiminnan sellaisena, että hän vaan tarkoituksella yrittää hätkähdyttää, eikä siinä minusta mitään niin uutta ole. Ehkä mua harmittaa se, että osa faneista näyttää hyväksyvän K lta ihan mitä vaan yhtään enempää miettimättä. Sokea hyväksyminen ei oo välttämättä hyvä juttu. Ihan kesyjähän nuo K n matskut sinänsä on. 

No tämä, kyllä se on niin, että fanit sopeutuu artistin tekemisiin tai sitten lopettaa fanittamisen eikä niin että fanit sanelee artistille mitä ja miten saa tehdä. Jos K of menee tunteisiin, niin sitten voi siirtyä fanittamaan jotain kesympää ja "puhtoisempaa" artistia kuten vaikka Robinia.

Ketju on lukittu.