Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Tätä Boitsu saanu kattella koko viikon ajan. 🥵
https://x.com/anne_icip/status/1840790188378775711?t=js1zkKcLN2Kw1HQ1O_…
Jos viime vuoden kaava toistuu, huomenna julkistetaan vaan UMK ajankohta, paikka ja päivämäärä lipunmyynnille. Viime vuonna juontajat julkistettiin vasta 11.12. eli pitkään saa pellemeikit olla naamalla 🤡
Kärtsällä ja Boitsulla on joku upea väliaikanumero UMK:ssa.
Faneille on tietysti ihan sama, vaikka soittaisivat nokkahuilua jakkaroilla istuen.
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana ... 😍🥵
Mä myös kuvaa katsoessani haistoin Jeren ihanan tuoksun ...
Bojan on kyllä julkaissut tuon stoorinsa joitain minuutteja ennen kuin se Larnakan kone oli laskeutunut?
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällä ja Boitsulla on joku upea väliaikanumero UMK:ssa.
Faneille on tietysti ihan sama, vaikka soittaisivat nokkahuilua jakkaroilla istuen.
Se on niin käsittämättömän upea ilmestys. Tiedätte kenestä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana ... 😍🥵
Millonkas oot haistellu häntä ?
Vierailija kirjoitti:
Ilmankos B:sta ei oo mitään kuvia loppuviikosta, on varmaan ollut ihan ympäri jerepäissään. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä tippuu nyt faneja siihen tahtiin tämän seksibisneksen takia että sitä ei kohta huolita mihinkään
Mut ei se kato haittaa ku sex=money ja seksi myy!
Yleensä jokaisen julkaisun yhteydessä lähtee seuraajia instagramissa ja nyt vaikka Kärtsä on julkaissut aika montakin stooria, niin minusta seuraajia on vähentynyt itse asiassa yllättävänkin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan varma et umk tulee olemaan suomeksi juonnettu. En nää mitenkään muuta mahdollisuutta, koska se pitää olla kaikkien suomalaisten juttu. Ehkä b voi tehdä jotain muuta siellä, mutta en usko juontamiseen.
Kaikkien suomalaisten ensimmäinen äidinkieli ei ole suomi, joten eipä se nyt tollaisenaankaan ole ihan 'kaikkien suomalaisten juttu'. Näkisin ihan hyvin, että juonnot olisi osittain englanniksi ja osittain suomeksi ja erityisesti kun ovat muihin kansallisiin finaaleihin nähden panostaneet paljon myös ulkkarikatsojiin 🤔 Mut ite siis ihan delulu tasolla kuvittelen tuohon käärijää ja bojaniaa, ois kyllä hauska 😁
Sen takia UMK on aina valittavissa eri kielisillä selostuksilla Areenasta, eli englanti on valittavana erikseen. Joten en usko, että juonnetaan englanniksi vaan suomeksi, ketkä haluaa englanniksi valikoi sen Areenasta. Mutta on siellä välillä englanninkielisiä osioita, kuten joku ruotsalainen kertomassa mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijältä tippuu nyt faneja siihen tahtiin tämän seksibisneksen takia että sitä ei kohta huolita mihinkään
Yleensä jokaisen julkaisun yhteydessä lähtee seuraajia instagramissa ja nyt vaikka Kärtsä on julkaissut aika montakin stooria, niin minusta seuraajia on vähentynyt itse asiassa yllättävänkin vähän.
Mutta pakkohan niitä seuraajia on välillä tulla lisääkin, jos jokaisen julkaisun mukana lähtee? 🤔
Hei out of nowwhere mut muistanko ihan väärin onko jotai ficcia missä Kärtsällä on pikkusisko? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pakkohan niitä seuraajia on välillä tulla lisääkin, jos jokaisen julkaisun mukana lähtee? 🤔
Uusia seuraajia tulee yleensä jonkun tapahtuman yhteydessä, kuten esimerkiksi uuden albumin julkaisu tai viimeksi Kärtsän kohdalla oli tuo yhteistyö Joostin kanssa. Jotkut seuraavat sitten vain tietyn ajan sen heitä kiinnostavan asiaan liittyen ja huomaavat sitten myöhemmin juuri jonkun stoorin yhteydessä lopettaa seuraamisen.
Törmäsin Hesarissa tuohon Baby Reindeer -juttuun ja luin siitä nyt ekaa kertaa. Ihan sairasta, että täällä olevien käytöstä on verrattu kyseiseen ohjelmaan. Kertoo paljon leimaajista.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on kyllä julkaissut tuon stoorinsa joitain minuutteja ennen kuin se Larnakan kone oli laskeutunut?
Tuskin kovin monikaan oikeasti uskoo, että Bojan olisi tullut Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusia seuraajia tulee yleensä jonkun tapahtuman yhteydessä, kuten esimerkiksi uuden albumin julkaisu tai viimeksi Kärtsän kohdalla oli tuo yhteistyö Joostin kanssa. Jotkut seuraavat sitten vain
Ja paljon tulee myös botteja, joita urakalla voi poistaa ajoittain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä tuleekin. Viimeksi 22.9 on seuraajakehityksessä jääty plussan puolelle 206 kpl:n verran, sen jälkeen päivittäin pudonnut kelkasta noin 200-400 kpl. Silti päivittäin tulee varmasti uusiakin seuraajia, mut ne ei noissa trackereiden päivätiedoissa näy, jos on jääty miinuksen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana ... 😍🥵
Millonkas oot haistellu häntä ?
No viimeks KyRpoksella. Aamulla heti ensimmäiseksi ja illalla viimeiseksi. Taivaallinen tuoksu.
T. Bojan
Tää ankeuttaja ei kyllä tunne aihetta yhtään pintaa syvemmältä.🙄