Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten loppunut ne jankutuksen miten K ei uskalla ja osaa matkustaa mihinkään yksin. Että aina pitää olla hovi mukana.
Eikä mennyt kuin pari minuuttia, niin trolli tuli paikalle jankkaamaan päinvastaista. On se rankkaa yrittää ymmärtää, että K ja B on kahdestaan reissussa ja viihtyvät oikein hyvin keskenään ilman muita.
Ymmärtäisin jos olisi edes jotain mihin perustaisi ajatuksensa jostain piilossa olevasta ihmisestä tai ihmisistä kun stooreissa ei kuulu edes ääniä tai näy ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten loppunut ne jankutuksen miten K ei uskalla ja osaa matkustaa mihinkään yksin. Että aina pitää olla hovi mukana.
Tunnustan olleeni yksi ja nöyrästi myönnän, että kyllä se näköjään voi lähteä yksinkin jos haluaa.
Sama. Onneksi olin väärässä 😅
K kykenee jos kokee siihen tarvetta. Erityisesti ei taida kaivata yksinäisyyttä ja viihtyy isossa porukassa muttei se ole välttämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan olleeni yksi ja nöyrästi myönnän, että kyllä se näköjään voi lähteä yksinkin jos haluaa.
Sama. Onneksi olin väärässä 😅
Että tuollaisia faneja sitten?
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän toi K painelee noilla päiväkävelyillään tuolla sora-autiomaassa aina yksikseen? Viettääköhän B eteläeurooppalaisena siestaa sisätiloissa kuumimpaan aikaan?
On ihan terveellistä välillä olla itsekseen ja saada tilaa omille ajatuksille. Vaikka kuinka tykkäisi toisesta niin jatkuva yhdessä olo voi olla väsyttävää. Tai Bojanilla voi olla jotain muuta, vaikka puhelu läheisten kanssa ja haluaa olla sitä varten rauhassa.
Älkää nyt vastailko tuolle vänkärille. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän toi K painelee noilla päiväkävelyillään tuolla sora-autiomaassa aina yksikseen? Viettääköhän B eteläeurooppalaisena siestaa sisätiloissa kuumimpaan aikaan?
On ihan terveellistä välillä olla itsekseen ja saada tilaa omille ajatuksille. Vaikka kuinka tykkäisi toisesta niin jatkuva yhdessä olo voi olla väsyttävää. Tai Bojanilla voi olla jotain muuta, vaikka puhelu läheisten kanssa ja haluaa olla sitä varten rauhassa.
Joo, ja en siis tarkottanu tota ihmettelyäni negatiivisena asiana! Mua vaan huvittaa kun toi on jotenkin vähän karun näkönen päiväkävely-ympäristö ja silti se siellä käyskentelee päivästä toiseen. Mutta hyvä että liikkuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että sen on pakko hoitaa välillä työasioitakin, vaikka lomalla onkin. Näin on Krisille pyhästi vannonut saadakseen luvan lähteä tuonne reissulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tydy siellä kuvannu yläparvelta uudet storyt
Taitaa olla Mikke kuvannut, kun jakoi samat arvontajutut ja kuvauskalusto näyttää joltain muulta kuin peruskännyltä.
Joo. Siis Mikke nuo on kuvannut. Näkee työn jäljestä. Ja kunnon kalustolla. Ei millään kännykällä
Pakko sanoa, että aina ennen Käärijän stooreissa on vilahtanut muitakin ihmisiä ja kuulunut ääniä. Nyt tällä kertaa ei yhtään mitään/ketään muita seurueeseen kuuluvia kuin Bojan. Ei myöskään muiden tavaroita. Illanvietossakin kuvasi harvinaisen laajasti ympäristöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja en siis tarkottanu tota ihmettelyäni negatiivisena asiana! Mua vaan huvittaa kun toi on jotenkin vähän karun näkönen päiväkävely-ympäristö ja silti se siellä käyskentelee päivästä toiseen. Mutta hyvä että liikkuu!
Nuo rannat on ihan hotellin lähistöllä, K käy 5min. happihyppelyllä kuvaamassa promot ja takas Bojanin kainaloon.
Vierailija kirjoitti:
Lopullisen vastauksen tietää vain se käärijäseyesin lentokentällä työskennellyt tuttava. Itse olen 100% varma, että platinahäntiäinen on ollut huolehtimassa rakkaan isäntänsä asioista paikan päällä.
Turha kenenkään nimitellä Käärijän sydämen valittua. Taitaakin pettymys ja kateus siitä, ettei itse ole se valittu olla suurin syy sille, että naiset haluaa uskoa Käärijän (ja Bojanin) olevan miehiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ollut vain 1-2 päivää ja lähteny himaansa. Se storyhymykuvakin oli vanhempi otos. Loppuaika saatu viettää rauhassa tydyn kaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopullisen vastauksen tietää vain se käärijäseyesin lentokentällä työskennellyt tuttava. Itse olen 100% varma, että platinahäntiäinen on ollut huolehtimassa rakkaan isäntänsä asioista paikan päällä.
Turha kenenkään nimitellä Käärijän sydämen valittua. Taitaakin pettymys ja kateus siitä, ettei itse ole se valittu olla suurin syy sille, että naiset haluaa uskoa Käärijän (ja Bojanin) olevan miehiin päin.
Näinhän se menee
Bojan lähteny kotiin ja vain irtokäsi jäi kuvaamaan Kärppyä eilen illallisella. Selvä.
Bojanin irtokäsi ja -jalka vol. 256.
Vierailija kirjoitti:
Bojan lähteny kotiin ja vain irtokäsi jäi kuvaamaan Kärppyä eilen illallisella. Selvä.
Kännykkäkin jäi irtokäden mukaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo rannat on ihan hotellin lähistöllä, K käy 5min. happihyppelyllä ku
Jep 5minsaa ja äkkiä takaisin Boitsun kainaloon, syliin, viereen, alle tai mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sellaista kohdeltaisiin vähän paremmin. Se olisi itselle ihan ok. Tällä haavaa tuntuu, ettei oikein todisteet riitä siksi naiseksi on luultu mm lasta ja moppia ja satunnaisia ohikulkijoita ja mm ystävääni joka on sattunut olemaan videon taustalla. Ei oikein vakuuta.
Vielä tukevampi sänky pylväillä, joihin on helppo sitoa Kärp...verhot...