Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Aito vois päivittää noi herjausterminsä 2000-luvulle. 😆 Kerro olevasi 56, kertomatta olevasi 56.
Mä en ole herjannut yhtään ketään. Mihin sanaan mahdat edes viitata? Tampioon? Mä kirjoitin sen kartta-kommentin.
Mä haluan mennä nyt nukkumaan ajatellen et toi kissing each other in front of the hotel -jodlaus on totta. Sorry, näin se vaan on ja mahdollisesti myös totta.
Vierailija kirjoitti:
Väärä tieto kyllä tuo että suutelivat hotellin edessä. Kyllä se oli hotellin aula.
Joo hotellin henkilökunta oli joutunut lopulta puuttumaan. Oli vähän kai mennyt liian pitkälle.
Piraattilista special Kypros-edition #3, tämän viikon parhaat palat!
Bojan-Hyacinth Bucket pyörtyi nähdessään Kökkiksen kuvat, it's not gay if you're in Europe, Boitsun mummon ennakkoperintönä annettu järkkäri, überhomot Kyproksella, vertaillaan Boitsun silmien verisuonten kuvioita hiki hatussa, Bojan lähettänyt limusiinitaksin noutamaan Kärppyä ja venaillut Kärtsää morsiussviitin ruusun terälehdin koristellulla sängyllä, Kärtsä lemmenlomalla saksalaisen gay-mamman kanssa, K&B:n aviovelvollisuudet, CSI-naudat ja palmun varjo aurinkokellona, tanskalainen-ruotsalainen-norjalainen ja suomalainen menivät saunaan, nautadomin tanskalainen sonniagentti kiipeämässä lakanasolmujen avulla K ja B huoneen ikkunan taakse, Bojaninvokotteluääni, homot homostelee menemään KyRpoksella, kolmen promillen Bluza, ettei vaan sattuis mitään, tanssiva twink, Tsjeääährepori, one cup of marjatee sänkyyn tarjoiltuna, after hole year, Boitsu ei päästä Kärppyä mihinkään norjalaisten stooreihin, Kärtsä on vasta Färsaarten uroissa, kaikki on kylmiössä puolikkaan koiven takia, Hotel Cunt, Bojanin irtojalka, naudan neljä eri mahaa tuottavat runsaasti K- ja B-vitamiineja, slovenialaiset läpsytykset, vertailu Kärpyn hiusten pystyssäoloasteesta sekä keskiarvosta 25-vuotiaiden slovenialaismiesten sormien tilavuudelle, no promo only ho mo, puhdas valkea lakana vs. porkkana p*rseessä, se fiilis kun oisit varannu Kyproksen loman ja viereisessä huoneistossa Boitsu ja Kärppä kuvailee nänninhipsutteluvideoita, norjalainen on varastanut Bojanin irtojalan ja mennyt kuvaamaan Kärtsän promoa, Boitsu on Broskin kännykkäteline, Joksut Kouvolassa, Kyrpoksella on niin kuiva ilma että kurkkua alkaa helposti ärsyttää jos sinne menee jotain, donitsityyny paluulennolle, Boitsu pukeutuu lentokapteenin asuun ja antaa Kärpälle elämänsä kyydit, Pirkka-Bluza, Pöyhölä kuuluu Balkaniin, Bojanin laskelmoitu vakaa vasen käsi, Aina Irtopeukku, Boitsu nauttii Kärpän käsitöistä
Loppuun kaikki miljoona muuta irtojalka/käsijuttua. :D En kehtaa laittaa niitä enempää, kun itse heitin ko. jutun alun perin. T. listan pitäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kivittäkö ja pyydän jo etukäteen anteeksi, että viittaan sen juorutilin juttuihin, mutta kun tää ois voinu olla tottakin
https://x.com/ggossipp_girl/status/1840072487603666951
Toi on vähän sekavasti kirjoitettu, mutta mihin toi viittaa? Onko toi mukamas nähty joskus NT aikoihin? Vai joskus muulloin?
Ei kun joku oli postannut ton pussailujutun jodeliin ma-ti yönä, mutta poisti sen heti.
Se oli postattu maanantain ja tiistain välisenä yönä Jodeliin? Ei myöhemmin?
Ma-ti yönähän tuossa lukee.
Niin mutta näkikö joku sen postauksen itse Jodelissa vai onko sekin valhe?
Näin siellä mainintoja siihen liittyen, mutta itse kyllä nukuin tyytyväisenä sen ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää kivittäkö ja pyydän jo etukäteen anteeksi, että viittaan sen juorutilin juttuihin, mutta kun tää ois voinu olla tottakin
https://x.com/ggossipp_girl/status/1840072487603666951
Toi on vähän sekavasti kirjoitettu, mutta mihin toi viittaa? Onko toi mukamas nähty joskus NT aikoihin? Vai joskus muulloin?
Ei kun joku oli postannut ton pussailujutun jodeliin ma-ti yönä, mutta poisti sen heti.
Se oli postattu maanantain ja tiistain välisenä yönä Jodeliin? Ei myöhemmin?
Veikkaan että Jodelissa ei ollut mitään, joku yrittää tuolla gossip-tilillä valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito vois päivittää noi herjausterminsä 2000-luvulle. 😆 Kerro olevasi 56, kertomatta olevasi 56.
Mä en ole herjannut yhtään ketään. Mihin sanaan mahdat edes viitata? Tampioon? Mä kirjoitin sen kartta-kommentin.
Ja joku oman elämänsä tohtori korjasi, että se on lippu. Pienellä kun tihrustaa tekstin seasta niin ei näytä kyllä miltään lipulta.
Aito
Tuleeko joku jatkoille Puutarhaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku oman elämänsä tohtori korjasi, että se on lippu. Pienellä kun tihrustaa tekstin seasta niin ei näytä kyllä miltään lipulta.
Aito
Et taida tietää miltä Kyproksen lippu näyttää?
Musta on jotenkin söpöä, kun toi Boitsun puhelin on kiinni Jerpan kasvoissan😄😍
Titanic ficciin on tullut just jatkoa.
Levotonta väittelyä ollut yöllä puutarhassa. Jotkut väitti nyt, että Tampereen yössä K ja B nähty hinkkaamassa toisiaan vasten jossain tolpalla ja pusu olisi pientä. 😂 vaikea sanoa enää mihin uskoo. Ehkä siellä oli vaan trolleja liikenteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levotonta väittelyä ollut yöllä puutarhassa. Jotkut väitti nyt, että Tampereen yössä K ja B nähty hinkkaamassa toisiaan vasten jossain tolpalla ja pusu olisi pientä. 😂 vaikea sanoa enää mihin uskoo. Ehkä siellä oli vaan trolleja liikenteessä.
Trollit nauttii kun porukka on naivia ja uskoo ihan mitä vaan. Suuntaan ja toiseen.
On naivaa porukkaa.
En ole päässyt vieläkään yli Kärden hymystä ja ilmeestä eilisessä stoorissa 💚
Pojat vois yllättää vikan lomapäivän (?) kunniaksi lataamalla Instan täyteen kontsaa <3!
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt vieläkään yli Kärden hymystä ja ilmeestä eilisessä stoorissa 💚
Niin suloinen ja niin jotenkin "in love" ilme <3
Pari uuttakin ficciä ao3:ssa
Niin mutta näkikö joku sen postauksen itse Jodelissa vai onko sekin valhe?