Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole päässyt vieläkään yli Kärden hymystä ja ilmeestä eilisessä stoorissa 💚
Niin suloinen ja niin jotenkin "in love" ilme <3
Mitä ikinä something more Kärpylle tarkoittaakin niin kyllä sen tuosta kuvasta näkee. Sielunveljet 💚.
Ja mä en kestä että Joksut mainostaa Balkan touria Suomessa kuvatulla tiktokilla😂😂💙
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en kestä että Joksut mainostaa Balkan touria Suomessa kuvatulla tiktokilla😂😂💙
Ne todellakin tulee tänne keikalle heti kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ikinä something more Kärpylle tarkoittaakin niin kyllä sen tuosta kuvasta näkee. Sielunveljet 💚.
Sielunveljeksi en ehkä ristisi, sielunkumppani tulee mieleen enemmänkin.
K&B toistensa turvasatamat <3
Vierailija kirjoitti:
Julkaisuajankohta vielä juuri, kun Bojan lomailee Kärtsän kanssa. Hauskaa, lempeää kuittailua että siellä ne kaksi puppya nytkin on yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Muut Joksut: #feelsLOVEnia
Bojan: #feelKyrpos
Muut Joksut: #feelsLOVEnia
Bojan: #feelKYRPos
Hyvää huomenta! Mä en vieläkään voi uskoa ees tätä koko lomaa todeksi, voi ettien että. 💚
Tuodaanpa muistutuksena The Taulu takaisin: https://www.kuma.art/de/exponat/schlafende-frau
Huhhuh, näin yöllä kyllä nyt niin kiimaisen unen K&Bsta että ihan punastuttaa 🥵
Tais tehdä se OF kuva ja rakastunut ilme illallispöydässä tehtävänsä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, näin yöllä kyllä nyt niin kiimaisen unen K&Bsta että ihan punastuttaa 🥵
Tais tehdä se OF kuva ja rakastunut ilme illallispöydässä tehtävänsä 🤭
No sinä kun olet onnellinenOF:n omistaja, niin kävisitkö sä nyt varmistamassa ettei tälle aamua ollut uutta?
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa maininta uudesta OF kuvasta mutta onko se vaan viittaus siihen eiliseen vai onko tullut vielä toinen?
Voisiko olla näin nopeasti jo toinen postaus? Yleensä ollut useampi päivä väliä. Ja ei kai siellä mikään biletyksen jälkeen huppelissa laitettu väärä kuva voi olla tai fandom olisi jo räjähtänyt
Vierailija kirjoitti:
Tuodaanpa muistutuksena The Taulu takaisin: https://www.kuma.art/de/exponat/schlafende-frau
Tää jaksaa aina vaan hämmentää. 😀
Näyttiköhän Kärtsä sen eilisen OF kuvan Bojanille? Tai ne kaikki muut? Onko ne yhdessä kikatelleet niille vai onko mennytkin ihan kuumisteluksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan käy jo Ruissin lavalla kesken biisin halaamassa broskin, niin jäikö se yhteyden taso Kyproksella ihan platoniseksi, mitä mietitte?
Oman mielipiteen muodostaminen tästä on kuin tennisottelu: kyllä - ei - kyllä - ei - kyllä...
Vierailija kirjoitti:
Näyttiköhän Kärtsä sen eilisen OF kuvan Bojanille? Tai ne kaikki muut? Onko ne yhdessä kikatelleet niille vai onko mennytkin ihan kuumisteluksi?
Mä toivon et se on säästänyt sen aistielimet niiltä julkaisuilta. 😄 Boitsulle on omat matskut.
Vierailija kirjoitti:
Tää on huvittavaa, että mä jo täysin näen tossa Bojanin ja Kärtsän, varsinkin sen jälkeen kun joku viittasi noihin palmuihin. Niin kuin se olisi fanitaidetta heistä.
On ne vaan niin in love... En kyllä enää usko muuta. Koskahan ne ehtii seuraavan kerran nähdä? Jertsun kalenteri on kyllä jouluun asti niin täynnä, että ihan hirvittää. Mitä veikkaatte, vieläkö kestävät pidempiä erossa oloja vai onko joku pika-tapaaminen tolla aikataululla mahdollista? Tammikuu varmaan on ihan hyvin mahdollista, mutta rakastuneelle siihen on pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Bojan käy jo Ruissin lavalla kesken biisin halaamassa broskin, niin jäikö se yhteyden taso Kyproksella ihan platoniseksi, mitä mietitte?
Oman mielipiteen muodostaminen tästä on kuin tennisottelu: kyllä - ei - kyllä - ei - kyllä...
Jokaisella on tähän oma näkemys, mutta itse uskon, että jää eikä siinä ole mitään pahaa. Mulle heidän ystävyytensä on ihan riittävä 💚.
Jodelissa maininta uudesta OF kuvasta mutta onko se vaan viittaus siihen eiliseen vai onko tullut vielä toinen?