Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kris on vähän kipeä ilmeisesti 😕
Sta bih ja ei ollut tarvetta muuttaa paljon, Bluza sitä vastoin tuntui että halusivat jotain muuta kuin kiertueella soitettu versio.
Alkaakohan Kärppy taas vähän keulia noiden keikkojen kanssa? Kesä-elokuussa oli kuukaudessa keikkoja 10, nyt lokakuussa on 18, marraskuussa on 11 ja joulukuussa 10 ja vielä on aikaa lisätä joka väliin niitä lisää. Toki viime vuonna veteli keskimäärin 14 keikkaa kuukaudessa mutta se taisi olla jopa hänestä itsestäänkin liikaa. Eikä silloin tehty levyä. Tällä menolla se levy ei oikeasti valmistu ennen ensi kesää.
Tuleeko levylle muita Bluzan kaltaisia biisejä?
Ehkä yksi toinen, serbiaksi, hidastempoinen. Mutta lopuista ei voi sanoa niin.
Vierailija kirjoitti:
Kris: eka muisto Bluzasta on kun Bojan tuli sen jo esittelemään Lontoossa, oli melkein valmis
Korjaus: sanoitukset siis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä inspiroi Bluzan musiikkityyliin?
Bluzaan haettiin Yugo evergreenish vibeä.
Joku Simple minds tai Talkin heads kappale on vaikuttanut vähän, Kris ei muistanut kumpi, tarkistanee asian. Ja jonkun Sloveniabändin, joka meni itseltäni ohi.
Kiinnostaisi, jos joku sai tuosta bändistä selvää.
Joku k-alkuinen, klassikko siellä päin?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko levylle muita Bluzan kaltaisia biisejä?
Ehkä yksi toinen, serbiaksi, hidastempoinen. Mutta lopuista ei voi sanoa niin.
Tuleekohan Schlager?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris vastailee chatin puolella.
Eihän vastaile. Se missä ihmiset odottaa ja ihmettelee, kun nää ei saa tätä (lähinnä siis ääntä) toimimaan. Eikä mun käsittääkseni noi Krisin vastaukset näy kuin sen Premiumin omaaville?
Kris on stage chatin puolella. Siellä mistä aloitettiin
Joo, no löysin sinne nyt, kiitos chat-maininnasta. Vttu kun normaali ihminen olettaa sen olevan se, missä jo keskustellaan 😡😡😡 Mutta siis läpy läpy, mikä ilta, yksi kysymys on käyty läpi 50 minuutissa! Kris sä olet todella hyödyksi täällä!!!
Ja mitä ne nyt taas puhuu????? En kuule yhtään mitään, koska toi on niin saatanan hiljaisella!!!!
Tämä on illan parasta antia 🤣🤣🤣 en itse edes yrittänyt mennä sinne, mutta tää sun selostus on parasta
10 min tauko. Krisin vastailussa. Saattaa palata vain kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kris: raakileversioiden soittaminen keikoilla auttoi, SBJ tiesivät toimivan, mutta Bluzasta tiesivät, ettei se toimi ja pitää sovittaa uudelleen
Mitä hittoa! Sovitus toimi paremmin kuin missään muussa Joksujen biisissä, mutta pakko oli pilata se.
Onks Discordia jokin äänitys blokkaus, kun ruututallensin Krisin haastattelua, mutta sitä olikin tallentunut vain 4 sek! En huomannut sen päättyneen, kun puhelinta oli pakko pitää korvalla häntä kuullakseen.
Tietääkö joku? 😨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris vastailee chatin puolella.
Eihän vastaile. Se missä ihmiset odottaa ja ihmettelee, kun nää ei saa tätä (lähinnä siis ääntä) toimimaan. Eikä mun käsittääkseni noi Krisin vastaukset näy kuin sen Premiumin omaaville?
Kris on stage chatin puolella. Siellä mistä aloitettiin
Joo, no löysin sinne nyt, kiitos chat-maininnasta. Vttu kun normaali ihminen olettaa sen olevan se, missä jo keskustellaan 😡😡😡 Mutta siis läpy läpy, mikä ilta, yksi kysymys on käyty läpi 50 minuutissa! Kris sä olet todella hyödyksi täällä!!!
Ja mitä ne nyt taas puhuu????? En kuule yhtään mitään, koska toi on niin saatanan hiljaisella!!!!
Jeeep. Mut mä lopulta kuulin sen Krisin höpinät 🤣 Se auttoi, kun joku kannusti, että oon ehkä ainoa agentti (vaikken sit ollutkaan) 😄
Vierailija kirjoitti:
Onks Discordia jokin äänitys blokkaus, kun ruututallensin Krisin haastattelua, mutta sitä olikin tallentunut vain 4 sek! En huomannut sen päättyneen, kun puhelinta oli pakko pitää korvalla häntä kuullakseen.
Tietääkö joku? 😨
Mä tallensin vain ääntä läppärillä, hyvin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Simple minds tai Talkin heads kappale on vaikuttanut vähän, Kris ei muistanut kumpi, tarkistanee asian. Ja jonkun Sloveniabändin, joka meni itseltäni ohi.
Hmm, ei kyllä tule mieleen K-alkuista, ellei ollut sitten Martin Krpan (joka on nimestään huolimatta bändi, ei yksi tyyppi), mutta ei varmaan ollut se.
Vierailija kirjoitti:
Alkaakohan Kärppy taas vähän keulia noiden keikkojen kanssa? Kesä-elokuussa oli kuukaudessa keikkoja 10, nyt lokakuussa on 18, marraskuussa on 11 ja joulukuussa 10 ja vielä on aikaa lisätä joka väliin niitä lisää. Toki viime vuonna veteli keskimäärin 14 keikkaa kuukaudessa mutta se taisi olla jopa hänestä itsestäänkin liikaa. Eikä silloin tehty levyä. Tällä menolla se levy ei oikeasti valmistu ennen ensi kesää.
Mä luulen, että pitää taas pidemmän tauon keväällä kuten viime vuonnakin. Vai oliko jo joku keikka laitettu alkuvuoteenkin? Mutta pakko sen on hiljentää tahtia, koska ei yleisökään sitä noin usein halua tai pysty koko aikaa näkemään eikä albumikaan tosiaan tule valmiiksi, jos ei ole aikaa sen tekemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku? 😨
Mä tallensin vain ääntä läppärillä, hyvin toimi.
Pistätkö mihinkään jakoon? Tai laittaakohan joku. toivottavasti!
Krisille kunniamerkki Bluza promojen pyörittämisestä. 🥇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, ei kyllä tule mieleen K-alkuista, ellei ollut sitten Martin Krpan (joka on nimestään huolimatta bändi, ei yksi tyyppi), mutta ei varmaan ollut se.
Joo ei. En oo ihan varma, oliko se slovenialainen, vai oisko voinut olla joku balkan. Mitä muita isoja joissa on K siellä on? 😁
Mitä tää fanin kommentti chatissa Krisille tarkoittaa?
We all miss you in Finland except that one Finn in Greece 💚
Luuleeko osa, että K on Kreikassa?
Kris: raakileversioiden soittaminen keikoilla auttoi, SBJ tiesivät toimivan, mutta Bluzasta tiesivät, ettei se toimi ja pitää sovittaa uudelleen