Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Pitääkö klikata tuota stationheadia kuullakseen krisiä vai vastaako se vain kirjottamalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuuluuks jolleki muka krisin puhe??🤣
No ei kuulu. Toi modekin tuolla vain saatana röhkii.
Lol, joku vastasi siellä ton moden äänitesti röhkintään tän: "Guys if kriss hear this sound I think he run away from us"
🤣🤣
Kris vastailee chatin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö klikata tuota stationheadia kuullakseen krisiä vai vastaako se vain kirjottamalla?
Eihän se mihinkään vastaa, kun noi pellet ei saa tätä toimimaan. Vai onko se Kris nyt sit jossain Discodin Premium-puolella, joka on vain osalla käyttäjistä, ja puhuu siellä!! En tiedä. Erittäin noloa minusta, että mainostivat tätä kaikille ja nyt se sitten toteutuukin vain joillekin v*ttu Discord Premium omaajille.
Luojan kiitos ne guestit ei olleet K&B!
Krisillä kuulema ongelmia vastaamisessa.
JA nyt on Krisillä ongelmia viesteissä 😂
Vierailija kirjoitti:
Eihän vastaile. Se missä ihmiset odottaa ja ihmettelee, kun nää ei saa tätä (lähinnä siis ääntä) toimimaan. Eikä mun käsittääkseni noi Krisin vastaukset näy kuin sen Premiumin omaaville?
Vierailija kirjoitti:
Ei jeresus 😂 Onneksi Bojan ei tuhlannut tuohon aikaansa, jos alunperin piti olla mukana.
Tämähän on parempi kuin jännitysnäytelmä. 🤣
Tämähän on parempi kuin jännitysnäytelmä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän vastaile. Se missä ihmiset odottaa ja ihmettelee, kun nää ei saa tätä (lähinnä siis ääntä) toimimaan. Eikä mun käsittääkseni noi Krisin vastaukset näy kuin sen Premiumin omaaville?
Kris on stage chatin puolella. Siellä mistä aloitettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä sekoilet mene sinne chatiin, ei ole mikään Premium juttu.
Modejen pitäis sulkea kommentointi siksi aikaa, että Kris saa vastattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jeresus 😂 Onneksi Bojan ei tuhlannut tuohon aikaansa, jos alunperin piti olla mukana.
Se jo tiesi mitä jaskaa tuon on, eikä siksi suostunut osallistumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä sä sekoilet mene sinne chatiin, ei ole mikään Premium juttu.
No tossahan oli tuommoinen keskustelu, missä ne kirjoittaa siitä, miten eivät saa tätä hommaa toimimaan. Missään ei tullut mitään ohjeistusta siitä, missä Kris on!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tän keksit?
Vierailija kirjoitti:
Modejen pitäis sulkea kommentointi siksi aikaa, että Kris saa vastattua.
Nyt sulkivat, että Kris saa vastattua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris on stage chatin puolella. Siellä mistä aloitettiin
Joo, no löysin sinne nyt, kiitos chat-maininnasta. Vttu kun normaali ihminen olettaa sen olevan se, missä jo keskustellaan 😡😡😡 Mutta siis läpy läpy, mikä ilta, yksi kysymys on käyty läpi 50 minuutissa! Kris sä olet todella hyödyksi täällä!!!
Ja mitä ne nyt taas puhuu????? En kuule yhtään mitään, koska toi on niin saatanan hiljaisella!!!!
Oooh, nyt Kris puhuu!!! Puhuu lähinnä ongelmista näiden kanssa, lol.
Miettikää, että Kris parka se joutuu istumaan tuolla ja seuraamaan sitä säätöä, eikä se voi edes ärsyyntyä ja lähteä pois.