Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Nuo Kärtsän shortsit siinä yhdessä stoorissa oli lattialla.
Tämä nauta makaa jauhelihana alelaarissa.
Broskit siellä vähän kuvailee. Kärppykin katsoo vaan kameran taakse altaasta noustessaan. :D
Shippi on oman elämän pakoa. En usko että kukaan joka esim itse on rakastunut ja elämä muutenkin ok viettää vuorokauden ympäri vahtien jonkun toisen ihmisen elämää. Olkoon sitten totta tai satua.
Eihän tuo kertosäe koko kappale ole. Eiköhän se todellinen sanoma ole räppi kohdissa.
Ihanan erilaiset Bluza ja Kärtsän musiikki. Kumpikin heittäytyy mutta eri tavalla
Vierailija kirjoitti:
Nuo Kärtsän shortsit siinä yhdessä stoorissa oli lattialla.
Siellä on Broski tehnyt pylvästanssit slovakin silmien iloksi.
Hemmetti en pääse yli tuosta tiktokiata ja siitä, että Kärtsä on pyytänyt Boitsua sen kuvaamaan. Kuinkahan monta ottoa tuohon on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on mielenkiintoista, että joidenkin mielestä voi/kiinnostaa shipata vain ihmisiä, jotka eivät oikeasti ole pari, ja toisten mielestä tämä ei taas ollenkaan häiritse. Esim. yhdessä vaiheessahan monet Jance-shippaajat uskoivat heidän todella olevan pari ja se tuntui heille olevan tärkeä osa sitä shippiä. Minulla ei ainakaan mielenkiinto todellakaan lopahtaisi, jos Bojere olisikin oikeasti yhdessä. :)
Minäkin koen tämän mielenkiintoisena, olen siis se joka kirjoitti tuosta irtipääsemisestä 🙂 En todellakaan ymmärrä tätä, miten omat tunteet joskus käyttäytyy, mutta tällaista fiilistä nyt havaitsin. Vaikka näin kävisi, niin en kyllä todellakaan lopeta fanitusta ja seuraamista, mutta ehkä se tunnepuoli rauhoittuu.
Ei meistä taida kukaan tietää kuin, että K on muuttanut. Muusta ei ole tietoa
Vierailija kirjoitti:
Shippi on oman elämän pakoa. En usko että kukaan joka esim itse on rakastunut ja elämä muutenkin ok viettää vuorokauden ympäri vahtien jonkun toisen ihmisen elämää. Olkoon sitten totta tai satua.
Kuten eilen täällä kirjoitin, itsellä tämä shippi iski elämään heti sen jälkeen kun olin itse ihastunut voimakkaasti ystävääni, ja sekä ihastus että shippi jatkuvat edelleen.
Onnekas B on saanut kuvata ton videon
Vierailija kirjoitti:
Hemmetti en pääse yli tuosta tiktokiata ja siitä, että Kärtsä on pyytänyt Boitsua sen kuvaamaan. Kuinkahan monta ottoa tuohon on mennyt?
Monta. Boitsu on pitänyt siitä huolen. :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/greatyouthstarfish/762760851173310464/goodfolk-l…
Eka katoin et se känny on vaan asetettu kuvaamaan, mut sehän liikkuu eli kyllä se Boitsu on ton kuvannut🥵
Vierailija kirjoitti:
Ja K ei edes katso alunperin kameraan vaan aika flirtti katse osuu Bojaniin
Vierailija kirjoitti:
Kakkosella sisään.
Vierailija kirjoitti:
Boitsu on vaativa ohjaaja, varmasti tarvittu monta ottoa useasta kuvakulmasta ennenkuin kuin lopputulos on miellyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä tuon kuvaamisen jälkeen on tapahtunut...
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, minkä videon se Bojan on "joutunut" kuvaamaan Kärtsästä.
Jumaliste, B. tekee promotyötä enemmän K:n eteen kuin oman kappaleensa. 🤣 Ja en edes usko, vaan olen varma, että nauttii tästä.
Veikkaan että lopahtaisi.