Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kreeta-ficin viimeinen osa tuli.
"Normaalia käytöstä, että kymmenet ihmiset piirittävät artistin niin ettei hän pääse liikkumaan? Sinä siis teet näin, jos näet fanittamasi henkilön? Mä oon nähnyt vapaa-ajalla sekä K:n että B:n eikä olis koskaan tullut mieleenkään tunkea kummankaan iholle. "
Jos sen fanittamani henkilön ansaintalogiikkana on houkuttelevat cunnilingus-performanssit niin tietysti yritän saada hänestä osan 👅
Vierailija kirjoitti:
No sit pitää käärijän vaihtaa alaa. Sellasta se on kun pelailee seksuaalisuudellaan kun ei ole riittävää musiikillista kompetenttia.
Tolla alalla ei voi poimia vaan rusinoita pullasta.
Tai sit pitää siirtyä kokonaan OF:n puolelle
Trollille ei kuuluisi vastata, mutta naisia on kautta aikain yritetty laittaa ruotuun juuri tuolla tavalla ja nyt mä joudun vuonna 2024 lukemaan, kun Käärijälle yritetään tehdä sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä aina paikalla joku joka hyväksyy ihan hirveän käytöksen muita kohtaan. Olen ihmetellyt sitä
Ei vaan kyse on siinä, ettei pidetä normalia käytöstä törkeänä. Esim olemista jossain joukolla.
Kyse ei ole olemisesta jossain joukolla. Ymmärrät varmaan itsekin sen, että on ihan ok, jos laivan baarissa on vaikka 200 fania, jotka tanssivat, istuvat pöydissään jne. ja heistä muutama kerrallaan menee juttelemaan K:n kanssa hetkeksi. Mutta ei ole ok, että näistä faneista vaikka 50 odottelee häntä laivan käytävällä ja piirittää K:n ja tunkee hänen iholleen.
Se on ihan normaalia. Sulla on aika monta ruuvia päässä löysällä, jos pidät sitä törkeänä käytöksenä.
Normaalia käytöstä, että kymmenet ihmiset piirittävät artistin niin ettei hän pääse liikkumaan? Sinä siis teet näin, jos näet fanittamasi henkilön? Mä oon nähnyt vapaa-ajalla sekä K:n että B:n eikä olis koskaan tullut mieleenkään tunkea kummankaan iholle.
No nythän hän oli töissä ja itse ilmoittanut olevansa paikalla. Älyllisesti vähän epärehellistä argumentointia nyt verrata sitä johonkin vapaa-ajan tilanteeseesi, jossa artisti ei ole ilmoitellut olevansa paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Ihan nyt vain tässä mietin että jos Herra Käärijä ilmoittaa lavalla että tänään sitten biletetään klo 2 asti. Niin kuinkahan hän tämän ajatteli tapahtuvan.
Laiva täynnä enemmän kuin yhden siiderin nauttineita yliviritettyjä äärifaneja pienessä tilassa. Millähän tavoin sivistyneesti K ajatteli tämän tapahtuvan.
Ihan vaan mietin
No sama! Outoa on. En todellakaan syyttäisi faneja, jotka tietenkin halusivat olla paikalla, kun tällainen mahdollisuus avautuu. Ihan hirveetä taas alkaa syytellä muita ihmisiä, ihan normaaliahan tuommoinen kiinnostus on. Ja en nyt todellakaan puhu mistään hyttiin seuraamisesta!
Se, että on paikalla, on melko eri asia kuin se, että piiritetään artisti.
Eikö toi keikkajuttu oltu jo taputeltu?
Koko päivä jo jauhetiin kunnes vihdoin se loppui, niin nyt joku alkaa sitä taas ruotimaan.
Voi pyhä Sylvi. Onko täällä koko päivä jauhettu sitä ettei Käärijä päässyt baariin.
Täältä todellakin poistettiin täysin tavallinen kuva Bojanista ja Janista? Ei jumalauta teitä ämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin. Ihan nyt vain tässä mietin että jos Herra Käärijä ilmoittaa lavalla että tänään sitten biletetään klo 2 asti. Niin kuinkahan hän tämän ajatteli tapahtuvan.
Laiva täynnä enemmän kuin yhden siiderin nauttineita yliviritettyjä äärifaneja pienessä tilassa. Millähän tavoin sivistyneesti K ajatteli tämän tapahtuvan.
Ihan vaan mietin
No sama! Outoa on. En todellakaan syyttäisi faneja, jotka tietenkin halusivat olla paikalla, kun tällainen mahdollisuus avautuu. Ihan hirveetä taas alkaa syytellä muita ihmisiä, ihan normaaliahan tuommoinen kiinnostus on. Ja en nyt todellakaan puhu mistään hyttiin seuraamisesta!
Se, että on paikalla, on melko eri asia kuin se, että piiritetään artisti.
Eivät he olleet sopineet mistään piirittämisestä, vaan jokainen paikalla olija oli vain paikalla, iso osa varmaan yksinään tai yhden, kahden kaverin kanssa.
Joksujen viikkokirje tuli :)
Vierailija kirjoitti:
Voi pyhä Sylvi. Onko täällä koko päivä jauhettu sitä ettei Käärijä päässyt baariin.
On!! Ja siitä syytetään taas muita ihmisiä! Sit jos moittii tästä haukkumisesta, syyttää kuulemma törkeästi artistia! 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi keikkajuttu oltu jo taputeltu?
Koko päivä jo jauhetiin kunnes vihdoin se loppui, niin nyt joku alkaa sitä taas ruotimaan.
Aito se on joka tänne siitä tuli takamatkalta tappelemaan.
Vierailija kirjoitti:
JEEEEEEE!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tädit mellastaa. Hyi, ja mitään TUHMIA juttuja ei tänne Marketta-alukseen tuoda, kun sehän ei ole yhtään oksettavaa et vanhat naimisissa olevat eukot himoitsee 20 vuotta nuorempaa räppäriä ja 40 vuotta nuorempaa sloveenipoikaa.
Pitäs vaan pistää virkattu vauvojen bulbasaurus-myssy päähän ja kävellä käsi kädessä ja katsella silmiin toinen toistaan.
"No nythän hän oli töissä ja itse ilmoittanut olevansa paikalla"
Kärtsän työaika loppui samaan aikaan, kun keikkakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JEEEEEEE!
Bluza tiedosto kuva myös mukana. Meinaako, meinaako tää, että me saadaan se pian??????
Eli siis levy edelleen kesken ja nyt syyskuun aikana Bluza ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tädit mellastaa. Hyi, ja mitään TUHMIA juttuja ei tänne Marketta-alukseen tuoda, kun sehän ei ole yhtään oksettavaa et vanhat naimisissa olevat eukot himoitsee 20 vuotta nuorempaa räppäriä ja 40 vuotta nuorempaa sloveenipoikaa.
Pitäs vaan pistää virkattu vauvojen bulbasaurus-myssy päähän ja kävellä käsi kädessä ja katsella silmiin toinen toistaan.
Ei niillä sentään kahtakymmentä vuotta ikäeroa ole, vaan viisi 😂😂
Tyhjä olo.