Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että on Bojan!
Joo joo Joost se on. Tai Tommy.
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin tälle
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/762606593689944064/literally-nothin…
Muut raataa ja prinsessat lomailee. Reps.
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla jatkossakaan muilla asiaa näitten kahden lomareissuille.
Brokeback mountain, mut kalareissun sijaan lähdetäänkin poikien rantalomalle. 😁
Miettikää kun noi menee tuolla, varsinkin jossain baarissa. Varmasti jotkut vähintään luulee pariskunnaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kun noi menee tuolla, varsinkin jossain baarissa. Varmasti jotkut vähintään luulee pariskunnaksi.
No nehän on! :D Vaikee kuvitella että ei olis.
Bojanille selvästi jäänyt PMMP:n Rusketusraidat soittolistalle Ruissin jälkeen. :)
Tähän on tultu. Video kahden tyypin JALOISTA sai juuri kyyneleet silmiini. Mutta oon niin iloinen heidän puolestaan, että pääsivät vihdoin lomailemaan ja hengailemaan kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Bojan niinku varmasti? Oliko joku tatska sääressä?
Juu, jos se ei ole sitten Nace.
Nacella tatska eri kohdassa
Ahaa. Kaikki täälläkin tiedetään 🙂
Nace on karvaisempi ja tatskoja on enemmän. Bojanilla vain tämä ja se etureiden levyn kuva.
Vierailija kirjoitti:
Ne on Bojanin böksyt, Kärtsän kamera teki niin äkillisen käännöksen.
Luultavasti joo kun ne on Bojanin edessä ja Kärpyllä oli erilaiset aiemmissa stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nehän on! :D Vaikee kuvitella että ei olis.
Olivat mitä tahansa, niin nyt on näköjään kuitenkin tilanne se, että kumpaakaan ei haittaa mitä muut luulee.
Vierailija kirjoitti:
Ne on Bojanin böksyt, Kärtsän kamera teki niin äkillisen käännöksen.
Aluksi oli ottamassa videota Bojan kansioon, mutta tajusi, että on instagramissa ja teki äkkikäännöksen ennen kuin mitään kriittistä ehti vilahtaa
Vierailija kirjoitti:
Alkoi säälittää toi Häärijä kun joutuu tarpomaan tuolla Kouvolan kiviröykkiöillä tuo saamarin pahvilätyskä kainalossa. Toinen sitten vaan makoilee auringossa.
Sääli on sairautta. Jere on slovakkinsa ansainnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks toi Bojan niinku varmasti? Oliko joku tatska sääressä?
Juu, jos se ei ole sitten Nace.
Nacella tatska eri kohdassa
Ahaa. Kaikki täälläkin tiedetään 🙂
Nace on karvaisempi ja tatskoja on enemmän. Bojanilla vain tämä ja se etureiden levyn kuva.
Juu. Todennäköisin käännehän tässä olisi tietysti ollut, että Bojan olisi lähtenyt himaan ja tilalle lennätetty Nace tuuraajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä repesin tälle
https://www.tumblr.com/bisnes-socks/762606593689944064/literally-nothin…
Muut raataa ja prinsessat lomailee. Reps.
Ahhah täydellistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on biisivalinta kohdillaan.
Ja kohta "i wanna love you and treat you right <3
Tää on liikaa. Mun sydän ei kohta kestä enempää 😭😭😭😭
Kiva että meitä shippaajia välillä miellytetään. Ollaan kuitenkin tärkeitä artisteille, koska ollaan uskollisia faneja.
Mitä täällä tapahtuu mun sydän ei kestä mä oon niin onnellinen 😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä jo uimahousutkin lentäneet mäkeen ja nakkena nautitaan ilta-auringosta
Oisko ne kylpytakeissa? Tai ainaskin Kärpsä? Jotain valkoista vaatetta hänellä kuvan ihan alalaidassa.
Niillä on vielä niin ihana huoneisto merinäkymillä ja pääsy uima-altaaseen, haluaisin niin tietää miten tää matkan suunnitteluprosessi on mennyt ja kenen toimesta: Hei kiinnostaisko lähteä viikoksi munkaa rantalomalle, Kyproksella ois varmaan ihanan lämmin ja täs ois yks ihana hotelli heti rannassa kato pääsee suoraan uima-altaaseen, mennään vähän rentoutuun yhes eiks jeh? 😭