Voi kun oli mukava eilen ajella
Uudella sähköpyörällä! Tein heti 20 km. lenkin, ja huomasin etten ollut ainoa testaamassa.
Kommentit (16)
Jos ei kunto riitä polkemaan niin sitten tietenkin sähkö.
Vierailija kirjoitti:
On hyväkuntoisenkin mukavampi polkea sähköllä. Pyöräilyn ei tarvitse olla liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyväkuntoisenkin mukavampi polkea sähköllä. Pyöräilyn ei tarvitse olla liikuntaa.
No kyllä mulle pyöräily on liikuntaa. Paljon paremmin kunto nousee tavallisella pyörällä.
Itse tykkään liikkua vain iltaisin ja pimeällä, niin ei näe kaikkia niitä n e e k e r e i t ä joita on joka paikka täysi.
Saan sähköpyörästä aina sähköiskun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole rahaa edes skootteriin?
Pääasia kun liikkuu. Sähköavustus antaa tasasemman rasitustatason kun vastatuuli ja mäet menee kevyesti. Innostaa heikompikuntosiakin liikkumaan enemmän.
Lähden pyöräileen aina klo 23 jälkeen koska saan pyöräillä silloin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mulle pyöräily on liikuntaa. Paljon paremmin kunto nousee tavallisella pyörällä.
Se on sun asiasi. Muille ei tarvitse olla sama kuin sulle. Mukavaa kun on tällainen maa, jossa ainakin vielä saa tehdä toisin.
Minkä pyörän ostit ja mitä maksoi?
Hyvän sähköpyörän hinnalla saa kolme skootteria ja jää vielä bensarahaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyy molemmat ja sähköpyörät ovat nykyään kalliimpia.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään liikkua vain iltaisin ja pimeällä, niin ei näe kaikkia niitä n e e k e r e i t ä joita on joka paikka täysi.
Aika paha pakkomielle tälläkin palstapersulla. Kävisi sääliksi elleivät olisi sellaisia valehtelevia ja uhriutuia mulkkuja.
Sähköpyörät on niin kalliita, ettei mulla ole sellaiseen varaa 😔 Poljen työmatkat vuoden ympäri ja sähköpyörä olisi kyllä tosi näppärä.
Kyllä 20 km maastojuoksulenkit on parempia.
Kiva :) mukavaa se oli sähköttömälläkin fillarilla.