Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12381/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Cyprouuus!!! Whats cookin' guys? 

Vierailija
12382/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jo vähän pelottaa sen robhandersenin puolesta kun se huomaa että me kaikki Kärtsän fanit käydään stalkkaamassa sen instaa

Mut senhän takia sä just haet seuraajia, että joku katsois sun juttuja, daa? 

Ja onks tääkään nyt ihan hetero? Videota klubeilta sen miehensä kanssa tulee (noh, niin Kärtsältäkin) 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12383/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat Bluzat on kauniita, vaikka nyt huomaa miten paljon on muutettu.

Kultsan Bluza:

Levyn Bluza:

https://www.tumblr.com/musicalislife/762574804451786752/they-played-blu…

Olisivat voineet antaa biisille jonkun ihan muun nimen sitten. 

Vierailija
12384/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen etteivät ole ihan vielä hereillä 😅 Tuhisevat siellä toistensa kainaloissa.

Vierailija
12385/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat Bluzat on kauniita, vaikka nyt huomaa miten paljon on muutettu.

Kultsan Bluza:

Levyn Bluza:

https://www.tumblr.com/musicalislife/762574804451786752/they-played-blu…

Olisivat voineet antaa biisille jonkun ihan muun nimen sitten. 

Miksi ihmeessä? Sä tiesit kyllä, että ovat muuttaneet sitä paljon, joten ei olisi pitänyt tulla yllätyksenä 

Vierailija
12386/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen etteivät ole ihan vielä hereillä 😅 Tuhisevat siellä toistensa kainaloissa.

Mun sydäntä puristaa (hyvällä tavalla...) ajatus tästä. Jotenkin niin hellyttävää. Se et ollaan yhdessä ja nyt ihan "arkisesti" et tavallinen päivä edessä, eikä ole muita ihmisiä. Ja vähän väsyttää ja ehkä vähän pahalla tuulella kun herätään krapulassa jne, sit tulee nälkä ja pitäs saada syömistä ja mitä syödään tai mihin mennään ... Iltapäivällä pikku päikkärit. 

Vierailija
12387/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B todella näyttii niin onnelliselta 

Onko jollekin muulle edelleen mysteeri Bojanin reagointi Loverpoolissa nuuskakosintaan? 🧐 Että ei ollut ihan täysillä tsoukilla mukana ensisekunneista, vaan odotti jotain semi-todellista, mutta vaikea sanoa, mitä. 

Vierailija
12388/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan niille huonepalvelu? Aamupala sängyssä? Kaivetaan särkylääkettä Jeren toilettilaukusta. Huomataan miten söpöltä toinen näyttää juuri heränneenä. Sitten naimaan. 

Corrected it.

Vierailija
12389/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin viime yönä unta, että Bojan ja Käärijä meni yhdessä lomalle ja Bojanilla oli päällä lol ur not Käärijä paita ja kävivät karaokebaarissa, jossa Bojan lauloi serenadin Jerpalle kun lattiassa paloi palava sydän ja sit mä heräsin ja se olikin totta.

Nyt jotain rotia näihin sun satuihin! 

Eikun... 😭

Vierailija
12390/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks? 

Elämä, maailmankaikkeus ja kaikki. Vastaus on 42.

Ja we love together 💙💚

Vierailija
12391/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko pätkääkään että ne tuolla kahdestaan asuu tuossa kapisessa pienessä huoneessa 🙄. Ei ole Käärijän tyyliä yhtään..

Vierailija
12392/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos NT:llä lähti vahingossa stooriksi tarkoitettu video fanin DM:ään, niin kelatkaa mitä sieltä voisi vahingossa lähteä nyt stooreihin. :D

Mitäs siinä videossa olikaan? Tämä on lipsahtanut mulla ohi, vaikka tiiviisti tätä tarinaa olen seurannutkin.

Tämä tuli tietoon ilmeisesti vasta muutama päivä sitten, vaikka siis tapahtui jo Logomossa. Video oli melkein sama soundcheck-pätkä kuin joka päätyi sitten stooriin asti.

Kyllä tää tuli tietoon ihan NTllä melkein samantien sen fanin toimesta. 

No ei ainakaan tähän ketjuun. 

Vierailija
12393/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko pätkääkään että ne tuolla kahdestaan asuu tuossa kapisessa pienessä huoneessa 🙄. Ei ole Käärijän tyyliä yhtään..

En usko, että toi huone on pieni ja viiden tähden hotelli?

Vierailija
12394/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaat, mutta se samainen Käärijä on asunut yksiössä Malmilla. Ehkä hän selviytyy ihan hyvin. 

Vierailija
12395/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos NT:llä lähti vahingossa stooriksi tarkoitettu video fanin DM:ään, niin kelatkaa mitä sieltä voisi vahingossa lähteä nyt stooreihin. :D

Mitäs siinä videossa olikaan? Tämä on lipsahtanut mulla ohi, vaikka tiiviisti tätä tarinaa olen seurannutkin.

Tämä tuli tietoon ilmeisesti vasta muutama päivä sitten, vaikka siis tapahtui jo Logomossa. Video oli melkein sama soundcheck-pätkä kuin joka päätyi sitten stooriin asti.

Kyllä tää tuli tietoon ihan NTllä melkein samantien sen fanin toimesta. 

No ei ainakaan tähän ketjuun. 

Tuli se tänne. 

- eri

Vierailija
12396/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätyypillistä ainakin tämän euroviisuajan Käärijälle ettei ole isoa porukkaa mukana. Aina noissa pätkissä on näkynyt tai kuulunut muita tai kuvaajia ollut. Nyt videot on etukameralla otettuja jos on itseä kuvattu. Tainnut suhde mikä se sitten onkaan mennä siten eteenpäin, että.toisen kanssa on luontaista olla myös kahden. 

Jatkuukohan tämä tosiaan monta päivää vai onko porukkaa tulossa lisää. Vai onko tämä vain tosi lyhyt reissu.  Vaikea uskoa.

Se nyt lienee ainakin selvää ettei shippaamimen haittaa senkään vuoksi, että bluzan julkaisun aikaan ovat ihan kahdestaan intiimisti reissussa kun Kyllähän fandomissa on epäilty kappaleen kertovan Jerestä.. Ei tämä nyt epäilyksiä ainakaan vähennä kun K menee sielä lol et oo Käärijä paita päällä lailellen miehelle suunnattua rakkauslaulua.  🤭

Vierailija
12397/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Jere reissussa kultansa kanssa. Ympäristötekijät ovat epäolennaisia.

Vierailija
12398/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kokkaako ne tuolla itse, jos niillä on jääkaappi?

Itse veikkaisin, että syövät hotellin aamupalat ja jotain raflaruokaa, mutta jääkaapissa on sitten loppuajan ruoat, jotka voivat olla enemmän välipalakamaa. Toki pelkkä arvaus.

Toisaalta... tuli juuri mieleeni, että miten ne ehtii hotelliin aamupalalle? Vai onko näissä lomakohteissa aamiainen katettu 8-15 ? 😅

Vierailija
12399/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pieneessä huoneessa? Tuo näkynyt oli kai jokin keittiö. Tuskin he jääkaapin vieressä nukkuu

Vierailija
12400/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai siellä kokata voi jos jääkaappi. Bojtsu kuitenkin haluaa näyttää munakkaantekotaitojaan Jerpalle. 

Tai ehkä perunamuusin? Kokkaa ja puhuu samalla suomea 😍

Ketju on lukittu.