Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin laskelmoitu mainosreissu jossa shippiä pyritään käyttämään hyväksi.
Niin joka alkoi Häärijän vihjevideoilla viikkoa ennen 😅
Voisko tässä tosiaan olla takana mainostaminen. Aika paljon ovat nähneet sitten vaivaa promon takia.
Molemmilla uus biisi tulossa😉 Shippi on parasta markkinointia.
Shippaajia ei nyt ihan niin valtavasti ole, että tuo kannattaisi. Ja B kohdalla omassa kotimaassaan tuskin oletettu suhde vähän arvaamattomaan of tähti miesräppäriin tukee jokaäidin unelmavävy imagoa
No ei se itse shippi vaan sen tuoma kaikki oheisjulkisuus. Siinä on vain se riski että julkisuus usein elää omaa elämäänsä.
Sign Up
Kuollut liekki
12
Get tickets for your favorite artists
Kuollut liekki Lyrics
[Intro]
(Tää kuollut liekki syttyy taas palamaan)
[Säkeistö 1]
Mun katse suhun kiinni jäi
En tienny, et pystyn tuntee näin
Oon rakkaudesta skeptinen
Mut ku saan pari tequilaa, oon valmis sekoilemaan
Sä saat muss' jotai outoo aikaan
Jota en osaa käsitellä lainkaan
En tiiä mitä sanon, mitä teen
Mun jalat tärisee ja mä tyhmäks meen
[Esikertosäe]
Oonko syntynyt uudelleen?
Tunnen mun huuleni kuumenneen
En tunne kotona tällein, oon liekeissä jälleen
Vaik luulin mun kuolleen
[Kertosäe]
Sä oot kuuma, beibi, mua satuta
Sun vetovoimasi mua taluttaa
Ja kuin tyhjästä, beibi, tää kuollut liekki syttyy taas palamaan
Ihan sama vaik huomen kaduttaa
Sun keho vie mua niinkuin pikajunaa
Ja yhtäkkii, beibi, tää kuollut liekki syttyy taas palamaan
Benjaminin uuden biisin sanat 🔥
Tämä lomareissu on paras idea mitä nämä kaksi ovat keksineet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko tässä tosiaan olla takana mainostaminen. Aika paljon ovat nähneet sitten vaivaa promon takia.
Kahden yksityishenkilön, kahden kaveruksen loma kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shippaajia ei nyt ihan niin valtavasti ole, että tuo kannattaisi. Ja B kohdalla omassa kotimaassaan tuskin oletettu suhde vähän arvaamattomaan of tähti miesräppäriin tukee jokaäidin unelmavävy imagoa
Ehkä Bojan haluaa tuosta imagosta eroon? Uusi tuleminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko pätkääkään että ne tuolla kahdestaan asuu tuossa kapisessa pienessä huoneessa 🙄. Ei ole Käärijän tyyliä yhtään..
Tuo huoneisto sviitti ei ole pieni eikä kapinen. Mun kaveri oli juuri viime viikolla tuolla ja tuosta on mm oma käynti suoraan jaetulle yksityiselle uima-altaalle, pieni keittiö kuuluu myös tuohon, kaksi huonetta muistaakseni, makkari ja olohuone. Voi niitä tietysti isompiakin olla.
Samassa hotellissa? No juu varmasti oli. Mistä tiedät mikä se hotelli niistä sadasta on?
Härtsä on jatkanut noita videoitaan reissun paljastuttua joten asia on jokin muu. Aiemmin tuo kysymyslaatikko ja mystisiä julkaisuja on edeltänyt muutoksia esityksessä lavalla ja fanituotteita. Eurokiertue on kohta alkamassa. Siihen se mystisyys liittyy. Ei toisten ihmisten lomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.
Onko teitä samanmielisiä jopa kolme vai peräti penkkirivillinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska Klta on tulossa biisi ulos?
Haloo, muuten! Puuttuiko radiolähetyksestä muuten Bluzan intro, vai onko biisi tehty noin, ilman introa? 😮
Yleensähän noi kappaleet on tulleet tossa kokonaan 😳
No johan he sit todella paljon näkee asian eteen vaivaa ja aikaa, jos pelkästään shippi/mainosmielessä ovat liikkeellä ja omalla rahalla vai sponsorit? Jos sponssi, olis ehkä suotavaa et näytettäs tarkemmin hotellia jne. Mut toki voi tulla jälkikäteen joku 'kiitos tjsähtjsähtjäärepori'. Mä en vaan jaksa uskoa et kyse olis mistään fanien ja/tai shippaajien mielistelystä.
Siis tää Bluza versiohan on ihan hemmetin hyvä!! 🤩 Olin vähän huolissani kommenttien perusteella, mut ite ainakin tykkäsin kovasti. Ainoa valittamisen aihe on, että Bojanin ääni kuuluu vähän turhan vaimeasti joissain kohdin ja meinaa hautautua soitinten alle, mutta ehkä korjaantuu kun pääsee kuuntelemaan biisin Spottarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina JO:n Discordissa Bluzan listening party klo 22. Mukana two special guests.
Ööö, jos Kärtsä on toinen niin kuka on toinen? Tosin, en kyllä välttis usko että Kärtsä on siellä.
No jos K olis toinen, niin B tietenkin olis toinen. Mutta veikkaisin todennäköisemmäksi että on Jure ja Kris kun nekään ei ollut q&a:ssa mukana, niin ehkä nyt on niiden vuoro ja B:n annetaan lomailla.
Missä B, siellä K, mutta tässä on nyt saatu niin paljon kaikkea yli odotusten, että Kärtsää laulelemassa Bluzaa en sentään uskalla toivoa. Parhaimmassa tapauksessa siellä on vieraina K ja B, tylsemmässä ja realistisemmassa tapauksessa jotkut muut kuten Jan ja Nace. (Jure ja Jan ja Markhan ne muuten siihen q&a:han osallistui)
Takamatkalta laahustan, mä ajattelin automaattisesti että ne special guestit on tietenkin K ja B tuolta lomareissulta 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Bluzat on kauniita, vaikka nyt huomaa miten paljon on muutettu.
Kultsan Bluza:
Levyn Bluza:
https://www.tumblr.com/musicalislife/762574804451786752/they-played-blu…
Olisivat voineet antaa biisille jonkun ihan muun nimen sitten.
En ihan tajua tätä valitusta. Samat sanat siinä on edelleen ja sama sävel. Toisesta versiosta voi toki pitää enemmän kuin toisesta, mutta sama biisihän toi on, vaikka soittimia on muutettu paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Bojan ole jakanut tähän mennessä mitään instaan, joten pelkät Joksu fanit ei tiedä tuosta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää Bluza versiohan on ihan hemmetin hyvä!! 🤩 Olin vähän huolissani kommenttien perusteella, mut ite ainakin tykkäsin kovasti. Ainoa valittamisen aihe on, että Bojanin ääni kuuluu vähän turhan vaimeasti joissain kohdin ja meinaa hautautua soitinten alle, mutta ehkä korjaantuu kun pääsee kuuntelemaan biisin Spottarista.
Jep itse rakastin myös 🤩 toki nyt en ollut kuunnellut kultsan versiota pitkään aikaan enkä kiintynyt siihen niin oli helpompi kuunnella 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Bojan haluaa tuosta imagosta eroon? Uusi tuleminen?
Jos halutaan vain mainostamisen takia mainostaa jota täällä joku nyt esittää matkan syyksi eikö olisi Bojanilta järkevämpää kohdistaa kappaleen kohteeksi joku nainen jotta homofobiset eivät saa syytä vihata? Ja ylipäätään valtaväestöllä on helpompi samaistua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko pätkääkään että ne tuolla kahdestaan asuu tuossa kapisessa pienessä huoneessa 🙄. Ei ole Käärijän tyyliä yhtään..
Tuo huoneisto sviitti ei ole pieni eikä kapinen. Mun kaveri oli juuri viime viikolla tuolla ja tuosta on mm oma käynti suoraan jaetulle yksityiselle uima-altaalle, pieni keittiö kuuluu myös tuohon, kaksi huonetta muistaakseni, makkari ja olohuone. Voi niitä tietysti isompiakin olla.
Samassa hotellissa? No juu varmasti oli. Mistä tiedät mikä se hotelli niistä sadasta on?
Lähellä rantaa? 5 tähteä, sieltä löytyy. Ei ole niin montaa.
"No tarkoitettiin varmaan että intiimistä lomamatkalta ei olisi somessa tarkoituksella tehtyjä laskelmoitua klippejä tunnin välein 😁"
Ainahan se suoltaa matkalta stooria toisen perään, ihan riippumatta siitä onko kyseessä kaverien kesken reissu vai perheen kesken. Se nyt vaan on sen juttu. Ja laskelmoitua? En nyt ihan laskelmoiduiksi sanois noita eilisiä stooreja, aika randomia settiä sieltä tuli.
Sitä paitsi mun mielestä toi vaan näyttää siltä, että se on ihan silmät sydäminä ja sen vaan täytyy saada jakaa sitä ulospäin kun muuten poksahtaa hyvästä fiiliksestä.
Ihan varmasti Jere käyttää sanaa 'darling' tai 'sweetheart' tai 'babe' ja tarkoitan et se on just tyypillistä hänelle, pelleily ja kiusoittelu. Toi pelkkä 'Bojan...' tuli jo niin lempeästi et aah! Mitä tahansa ovatkaan toisilleen, mielelläni ajattelen et siellä puhutaan tosi nätisti toisilleen ja hassutellaan jne söpösti ilman kameraakin.