Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kävi harmillisesti juuri niin kuin pelkäsin. :/ Bluzasta hävitettiin se taustan uniikki äänimaailma ja tilalle tuli hissimusaa, joten itselleni kiinnostus biisiin tippui valitettavasti juuri 95 %.
Vierailija kirjoitti:
Ääh miks se Bluza piti muuttaa.
Joksut koki sen olevan parempi näin
Onneksi on ne suht hyvälaatuiset livetaltioinnit olemassa. Tätä versiota en valitettavasti näe, että jaksaisin kuunnella, vaikka alkuperäinen onkin ihana.
Vierailija kirjoitti:
Kävi harmillisesti juuri niin kuin pelkäsin. :/ Bluzasta hävitettiin se taustan uniikki äänimaailma ja tilalle tuli hissimusaa, joten itselleni kiinnostus biisiin tippui valitettavasti juuri 95 %.
Tämän takia en ikinä kiinny versioihin, jotka mahdollisesti vielä muuttuvat. Itse rakastan tätä nykyistä versiota Bluzasta 😍
**** Bluza-mielipide-komentti-spoileri*************
Kuuntelenpa tässä juuri tätä Bluzan levyversiota. Aaaarggght, minusta tää on siis aika kuohittu versio verrattuna Kultsan versioon. Tää loppu toimii mielestäni ihan hyvin, mutta mulle tuli tunne, että lopulliseen versioon ei ole haluttu laittaa niin paljon tunnetta mukaan, kuin Kultsalla / SYS-kiertueella kuultiin. Syytä voi vain arvailla.
Varsinkaan siis niihin "epätoivon" tai rakkaan "ihastelun" kohtiin 🥹 Myös soittimet ovat kesken kappaletta jotenkin outoja, missä kitarat!? Ja munattomasta hissimusa-leimasta ei tälläkään päästä eroon 😀 Mutta Bojan laulaa muuten kyllä hyvin, on omaa varmaa itseään, mutta siis toi lopun ne palite još svetla ja siitä eteenpäin on sydänkäyrältään minun mielestäni aika plaah, sori vaan pojat!
En toki levyversiolta nyt livevedon ylitystä odottanutkaan ja pitää toivoa, että tämä paranee useammilla kuuntelukerroilla. Ihanaa silti, että tämäkin kappale toivottavasti tulee ulos, kun noi kaksi ihanaa hullua ovat vielä tuolla lomalla yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia en ikinä kiinny versioihin, jotka mahdollisesti vielä muuttuvat. Itse rakastan tätä nykyistä versiota Bluzasta 😍
Minä rakastan molempia, toimii hyvin tämä uudempikin, B:n ääni on niin kaunis.
Jäin kaipaamaan niitä surumielisiä sähkökitaroita.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelenpa tässä juuri tätä Bluzan levyversiota. Aaaarggght, minusta tää on siis aika kuohittu versio verrattuna Kultsan versioon. Tää loppu toimii mielestäni ihan hyvin, mutta mulle tuli tunne, että lopulliseen versioon ei ole haluttu laittaa niin paljon tunnetta mukaan, kuin Kultsalla / SYS-kiertueella kuultiin. Syytä voi vain arvailla.
Varsinkaan siis niihin "epätoivon" tai rakkaan "ihastelun" kohtiin 🥹 Myös soittimet ovat kesken kappaletta jotenkin outoja, missä kitarat!? Ja munattomasta hissimusa-leimasta ei tälläkään päästä eroon 😀 Mutta Bojan laulaa muuten kyllä hyvin, on omaa varmaa itseään, mutta siis toi lopun ne palite još svetla ja siitä eteenpäin on sydänkäyrältään minun mielestäni aika plaah, sori vaan pojat!
En toki levyversiolta nyt livevedon ylitystä odottanutkaan ja pitää toivoa, että tämä para
Minusta suurin ongelma on, että minulle koko biisin sydän olivat ne alkuperäiset kitarat ja ilman niitä biisi ei tunnu edes samalta. Siihen verrattuna livevetoa leppoisampi tunnelma ei ole yhtä iso harmitus.
Vierailija kirjoitti:
Heräsikö joku muukin tänä aamuna päänsärkyyn? 😂
No en, mutta unenlaadun mittaajani mukaan olin nukkunut 3h 46min 🤣
Olisivat tehneet kokonaan toisen biisin eikä muuttaneet jo valmiiksi täydellistä 😭
Vierailija kirjoitti:
En toki levyversiolta nyt livevedon ylitystä odottanutkaan ja pitää toivoa, että tämä para
Mä tykkäsin myös tästä versiosta. Kultsan esitys oli täynnä tuskaa ja epätoivoa, tässä versiossa ollaan siirrytty askel eteenpäin ja tilalla on haikeutta ja kaipuuta.
Siis kokkaako ne tuolla itse, jos niillä on jääkaappi?
Molemmat Bluzat on kauniita, vaikka nyt huomaa miten paljon on muutettu.
Kultsan Bluza:
Levyn Bluza:
https://www.tumblr.com/musicalislife/762574804451786752/they-played-blu…
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mitä? Munaton hissimusiikkileima? Taitaa olla rouvalla otsassa.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaisin, että syövät hotellin aamupalat ja jotain raflaruokaa, mutta jääkaapissa on sitten loppuajan ruoat, jotka voivat olla enemmän välipalakamaa. Toki pelkkä arvaus.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat Bluzat on kauniita, vaikka nyt huomaa miten paljon on muutettu.
Kultsan Bluza:
Levyn Bluza:
https://www.tumblr.com/musicalislife/762574804451786752/they-played-blu…
Nooooooo 😭
Kai siellä kokata voi jos jääkaappi. Bojtsu kuitenkin haluaa näyttää munakkaantekotaitojaan Jerpalle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisi, voi olla silti osa aterioista ostettuna. Onhan All Inclusive hotelleissakin monesti jääkaappi.
Ääh miks se Bluza piti muuttaa.