Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
12321/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä edelleen aivan epärealistiselta. En kestä kun yleensä niillä on porukkaa ympärillä niin on joku ottamassa yhteiskuvia tai videoita, mut nyt kun ei oo niin Kärtsä kuvaa Bojania ku viimeistä päivää 😂💚

Vierailija
12322/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Blle tulee oksu eilisestä juhlimisesta niin K pitelee Bojanin hiuksia kylppärissä 😭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12323/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenit voi perustaa oma tyyliketjun. 

Vierailija
12324/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä edelleen aivan epärealistiselta. En kestä kun yleensä niillä on porukkaa ympärillä niin on joku ottamassa yhteiskuvia tai videoita, mut nyt kun ei oo niin Kärtsä kuvaa Bojania ku viimeistä päivää 😂💚

Ajatelkaa, kuinka täynnä sen puhelin on pelkkiä kuvia ja videoita Bojanista 🥹💙💚

Vierailija
12325/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan niille huonepalvelu? Aamupala sängyssä? Kaivetaan särkylääkettä Jeren toilettilaukusta. Huomataan miten söpöltä toinen näyttää juuri heränneenä. Sitten uimaan. 

Ei mitään huonepalvelua, ne laittaa itse aamupalat. Eilisessä t-paidan esittelykuvassa Bojan oli jääkaapilla, viereisellä pöydällä oli kaupan muovikassi ja shipsipussi. Oli käyty yhdessä kaupassa, ostettu jogurtit ja leikkeleet jääkaappiin aamupalaa odottamaan. Yhdessä keitellään kahvit / teet ja istutaan pöydän ääressä, jalat hipovat pöydän alla toisiaan ja siinä kikattelevat aamukrapulassa muistellessaan edellisen illan (ja yön) tapahtumia. Vähän ehkä nolottaakin.

Vierailija
12326/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, että Bojan ja Käärijä meni yhdessä lomalle ja Bojanilla oli päällä lol ur not Käärijä paita ja kävivät karaokebaarissa, jossa Bojan lauloi serenadin Jerpalle kun lattiassa paloi palava sydän ja sit mä heräsin ja se olikin totta.

Vierailija
12327/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli kyllä niin pätevää vasta-argumenttia näihin tyylikkyystoiveisiin, että tässähän täytyy ihan itse katsoa peiliin. Kyllähän tuollainen alatyylisen härski omien fantasioiden suoltaminen on ihan perusteltua, nyt minäkin sen ymmärrän. Pahoittelut ja jatkakaa. Eiku...

No voi nyt pyhä helvetti. 🤣🤣🤣

Vierailija
12328/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos NT:llä lähti vahingossa stooriksi tarkoitettu video fanin DM:ään, niin kelatkaa mitä sieltä voisi vahingossa lähteä nyt stooreihin. :D

Vierailija
12329/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei alatyylivalittajat lähde Puutarhan puolelle keskustelemaan tyylikkäästi keskenään. Menkää jo. 

Vierailija
12330/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos NT:llä lähti vahingossa stooriksi tarkoitettu video fanin DM:ään, niin kelatkaa mitä sieltä voisi vahingossa lähteä nyt stooreihin. :D

Mitäs siinä videossa olikaan? Tämä on lipsahtanut mulla ohi, vaikka tiiviisti tätä tarinaa olen seurannutkin.

Vierailija
12331/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset menevät lomalle kuvamaan nähtävyyksiä

Kun K menee lomalle kaikki kuvat ja videot ovat B:stä😂😂

Vierailija
12332/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs siinä videossa olikaan? Tämä on lipsahtanut mulla ohi, vaikka tiiviisti tätä tarinaa olen seurannutkin.

https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/762124240969515008/technically-t…

Vierailija
12333/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli tietoon ilmeisesti vasta muutama päivä sitten, vaikka siis tapahtui jo Logomossa. Video oli melkein sama soundcheck-pätkä kuin joka päätyi sitten stooriin asti.

Vierailija
12334/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tuli tietoon ilmeisesti vasta muutama päivä sitten, vaikka siis tapahtui jo Logomossa. Video oli melkein sama soundcheck-pätkä kuin joka päätyi sitten stooriin asti.

Kyllä tää tuli tietoon ihan NTllä melkein samantien sen fanin toimesta. 

Vierailija
12335/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se two special guests siinä Bluzan Discord listening partyssa on saleen Joksujen trollaus. Ihmiset hankkivat Discordin, etteivät missaa mitään mahdollista Bojere-kamaa ja sitten siellä on vieraana joku äänimies ja Nacen kilpikonna kuitenkin. :)

Vierailija
12336/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se two special guests siinä Bluzan Discord listening partyssa on saleen Joksujen trollaus. Ihmiset hankkivat Discordin, etteivät missaa mitään mahdollista Bojere-kamaa ja sitten siellä on vieraana joku äänimies ja Nacen kilpikonna kuitenkin. :)

Oliskohan Kris ja Nace, B:n annetaan lomailla?

Vierailija
12337/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan myös Krisiä ja Nacea tällä kertaa.

Vierailija
12338/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo luulisin, että Kris ja joku muu Joksuista. Bojanilla on nyt "muita kiireitä".

Vierailija
12339/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo luulisin, että Kris ja joku muu Joksuista. Bojanilla on nyt "muita kiireitä".

Bojan on Jeren kanssa Kyproksella 🥺

Vierailija
12340/31974 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Val 202 radiokanavalla on ilmeisesti vartti sitten soinut Bluza! Miksi tästä ei ole kerrottu etukäteen. Jodelista bongasin ja tarkistin kyseisen radiokanavan instastakin, että oli. Pitääpä lähteä kelaamaan

Ketju on lukittu.