Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Oih. . .
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?
Kiitos <3
Tässä https://x.com/barvegustin/status/1791751801672282438?s=61
Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään.
Muu krew sai istuskella aika rauhassa. Fanit kävi juttelemassa ja niin edelleen, mutta siinä pidettiin hyvää välimatkaa kuitenkin. TM taisi kerran käydä vähän "katsomassa meininkiä" Jerpan lähdettyä ja sen jälkeen en häntä nähnyt myöskään enää.
Ei antanut lainata. Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt, että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydäntäraastavaa.
Mitä olin lukevinani, että Poijjaat olis uuden kaverin huijannut laivalta matkaansa? Jonkun järkkari-klopin?
Kyllä Aken, Maken ja Peran pitäis tuommoset haihattelut jo lopettaa!
T:Pomo
Ikävä kuulla ettei sitten Krewkään oikeasti saanut kunnioittavaa käytöstä osakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?
Kiitos <3
Tässä https://x.com/barvegustin/status/1791751801672282438?s=61
Kiitos! Tää on ihana! <3
Mistä löydän sen Bojere elokuvan?
Vierailija kirjoitti:
Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään.
Muu krew sai istuskella aika rauhassa. Fanit kävi juttelemassa ja niin edelleen, mutta siinä pidettiin hyvää välimatkaa kuitenkin. TM taisi kerran käydä vähän "katsomassa meininkiä" Jerpan lähdettyä ja sen jälkeen en häntä nähnyt myöskään enää.
Ei antanut lainata. Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt, että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydäntäraastavaa.
Vähän kyllä mietin, että outo juttu, jos ne ajatteli jotain muuta. En ole ikinä ollut paikalla heidän housuissaan, niin vaikeaa hahmottaa, miksi toi tuli heille ilmeisesti yllätyksenä, mutta itselleni kyllä ei tule. Että en usko, että hekään olivat loppujen lopuksi hirmu yllättyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydän sen Bojere elokuvan?
Mäkin olen kuullut (Huom vain kuullut paikalta olleelta), että krew oli kyllä suosittuja, mutta että ovat itse ottaneet paljon kontaktia faneihin ja jutelleet heidän kanssaan. Totuutta en tiedä. Kärtsä sit taas ei päässyt ees ovesta sisälle saakka. Mikä on aika surullista, kun selkeästi oli valmistautunut sinne tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kuullut (Huom vain kuullut paikalta olleelta), että krew oli kyllä suosittuja, mutta että ovat itse ottaneet paljon kontaktia faneihin ja jutelleet heidän kanssaan. Totuutta en tiedä. Kärtsä sit taas ei päässyt ees ovesta sisälle saakka. Mikä on aika surullista, kun selkeästi oli valmistautunut sinne tulemaan.
Vai teki tilannervion, ettei halua niin tiiviiseen piiritykseen? Veikkaisin ennemmin jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai teki tilannervion, ettei halua niin tiiviiseen piiritykseen? Veikkaisin ennemmin jälkimmäistä.
Ei, kun se piiritettiin jo samantien ja osa lähti/yritti lähteä vielä perään, kun sanoi, ettei jää paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun se piiritettiin jo samantien ja osa lähti/yritti lähteä vielä perään, kun sanoi, ettei jää paikalle.
Mitä ei? Justhan se mitä mä sanoin pitää varmaankin paikkaansa. Jos ois sanonut, että päästäkää mut baariin ois tietenkin päässyt sinne.
Raven ollut K:n hytin ovella odottamassa, et K tulee ulos? Koko yön?
Eniten tässä elokuvassa minua yllätti se, miten paljon kontenttia on tullut viisujen jälkeen! Olen katsonut nyt 35min ja viisut loppui jo, n. 1h 30min jäljellä :D
Vierailija kirjoitti:
Miten just Käärijälle onkin kerääntynyt nää kaikki sekopäät.
Koska hän viehättää persoonallaan niin moninaista yleisöä. Naisia, miehiä, nuoria, vanhoja ... Siihen mahtuu väkeä jos jonkinlaista.
Vierailija kirjoitti:
Eniten tässä elokuvassa minua yllätti se, miten paljon kontenttia on tullut viisujen jälkeen! Olen katsonut nyt 35min ja viisut loppui jo, n. 1h 30min jäljellä :D
Et oo sit paljookaan saagaa ja klippejä siitä seuraillut tai itsellesi tallettanut.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Krisin katse! 😍
Mä rakastan Krisiä.
Hän on jumalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Krisin katse! 😍
Mä rakastan Krisiä.
Hän on jumalainen.
Samaa mieltä.
T. Härtsä
Elokuva? Saisiko linkin?