Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1161/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva? Saisiko linkin?

Vierailija
1162/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?

Kiitos <3

Tässä https://x.com/barvegustin/status/1791751801672282438?s=61

Vierailija
1164/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään. 

Muu krew sai istuskella aika rauhassa. Fanit kävi juttelemassa ja niin edelleen, mutta siinä pidettiin hyvää välimatkaa kuitenkin. TM taisi kerran käydä vähän "katsomassa meininkiä" Jerpan lähdettyä ja sen jälkeen en häntä nähnyt myöskään enää. 

Ei antanut lainata.  Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt,  että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydäntäraastavaa.

Vierailija
1165/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olin lukevinani, että Poijjaat olis uuden kaverin huijannut laivalta matkaansa? Jonkun järkkari-klopin?

Kyllä Aken, Maken ja Peran pitäis tuommoset haihattelut jo lopettaa!

T:Pomo

Vierailija
1166/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla ettei sitten Krewkään oikeasti saanut kunnioittavaa käytöstä osakseen 

Vierailija
1167/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?

Kiitos <3

Tässä https://x.com/barvegustin/status/1791751801672282438?s=61

Kiitos! Tää on ihana! <3

Vierailija
1168/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän sen Bojere elokuvan?

Vierailija
1169/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään. 

Muu krew sai istuskella aika rauhassa. Fanit kävi juttelemassa ja niin edelleen, mutta siinä pidettiin hyvää välimatkaa kuitenkin. TM taisi kerran käydä vähän "katsomassa meininkiä" Jerpan lähdettyä ja sen jälkeen en häntä nähnyt myöskään enää. 

Ei antanut lainata.  Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt,  että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydäntäraastavaa.

Vähän kyllä mietin, että outo juttu, jos ne ajatteli jotain muuta. En ole ikinä ollut paikalla heidän housuissaan, niin vaikeaa hahmottaa, miksi toi tuli heille ilmeisesti yllätyksenä, mutta itselleni kyllä ei tule. Että en usko, että hekään olivat loppujen lopuksi hirmu yllättyneitä?

Vierailija
1170/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löydän sen Bojere elokuvan?

Vierailija
1171/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuullut (Huom vain kuullut paikalta olleelta), että krew oli kyllä suosittuja, mutta että ovat itse ottaneet paljon kontaktia faneihin ja jutelleet heidän kanssaan. Totuutta en tiedä. Kärtsä sit taas ei päässyt ees ovesta sisälle saakka. Mikä on aika surullista, kun selkeästi oli valmistautunut sinne tulemaan. 

Vierailija
1172/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olen kuullut (Huom vain kuullut paikalta olleelta), että krew oli kyllä suosittuja, mutta että ovat itse ottaneet paljon kontaktia faneihin ja jutelleet heidän kanssaan. Totuutta en tiedä. Kärtsä sit taas ei päässyt ees ovesta sisälle saakka. Mikä on aika surullista, kun selkeästi oli valmistautunut sinne tulemaan. 

Vai teki tilannervion, ettei halua niin tiiviiseen piiritykseen? Veikkaisin ennemmin jälkimmäistä.

Vierailija
1173/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai teki tilannervion, ettei halua niin tiiviiseen piiritykseen? Veikkaisin ennemmin jälkimmäistä.

Ei, kun se piiritettiin jo samantien ja osa lähti/yritti lähteä vielä perään, kun sanoi, ettei jää paikalle. 

Vierailija
1174/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun se piiritettiin jo samantien ja osa lähti/yritti lähteä vielä perään, kun sanoi, ettei jää paikalle. 

Mitä ei? Justhan se mitä mä sanoin pitää varmaankin paikkaansa. Jos ois sanonut, että päästäkää mut baariin ois tietenkin päässyt sinne. 

Vierailija
1175/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raven ollut K:n hytin ovella odottamassa, et K tulee ulos? Koko yön? 

Vierailija
1176/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tässä elokuvassa minua yllätti se, miten paljon kontenttia on tullut viisujen jälkeen! Olen katsonut nyt 35min ja viisut loppui jo, n. 1h 30min jäljellä :D

Vierailija
1177/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten just Käärijälle onkin kerääntynyt nää kaikki sekopäät.

Koska hän viehättää persoonallaan niin moninaista yleisöä. Naisia, miehiä, nuoria, vanhoja ... Siihen mahtuu väkeä jos jonkinlaista. 

Vierailija
1178/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten tässä elokuvassa minua yllätti se, miten paljon kontenttia on tullut viisujen jälkeen! Olen katsonut nyt 35min ja viisut loppui jo, n. 1h 30min jäljellä :D

Et oo sit paljookaan saagaa ja klippejä siitä seuraillut tai itsellesi tallettanut. 

Vierailija
1179/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Krisin katse! 😍

https://pbs.twimg.com/media/FrXcdKYXoAEXo14.jpg

Mä rakastan Krisiä. 

Hän on jumalainen. 

Vierailija
1180/31974 |
01.09.2024 |