Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Miten just Käärijälle onkin kerääntynyt nää kaikki sekopäät.
Vierailija kirjoitti:
Onhan joksuillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.
Naudat vois avata ja ylläpitää omaa museota, sinne vaan bolero ja muutkin arvokamat.
Minne se perustettaisiin, mitä muuta sinne vois laittaa esille kuin boleron. Pääsymaksu? 🤔😁
Oisko Vantaa? Tietenkin kuvia/julisteita K:n tärkeistä hetkistä, sponsorituotteet esillä myös, elämään jääneitä Kärpän kuuluisia lausahduksia ym.
Kärtsän ääninäytteitä täytyy löytyä myös. Kuten tietysti nauru, normaali haastis/lavaääni sekä tietysti pehmeä Bojanääni
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla julkuilla niitä on. Enemmän tai vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
R tapaus menee vielä poliisille jossain vaiheessa. Ei tuon asteiselle harhamielelle auta muu. Menee vielä oikeuteen asti pahimmassa tapauksessa
Tulee menemään ellei Kärtsän pinna joskus pala ja sano itse tarpeeksi "rumasti". Joku crewsta oli sen jo tehnyt aiemmin kesällä, mutta ei riittänyt.
Niin vaikeaa kun mun onkin nähdä K:ta oikeasti ärähtämässä tai sanomassa pahasti fan(e)illeen, niin tässä tapauksessa toivon että hän todellakin tekee niin. Jospa edes sitten menisi viesti perille, että artistillakin on rajansa. Harmittaa niin vietävästi, että joidenkin perseily pilaa kaikkien bileet, mukaanlukien K:n.🤬
Eiköhän taas riitä tämä faniaihe.
Löytyiskö niitä sexyjä/söpöjä kuvia tälle sunnuntaille?
Nacesta? Krisistä? Juresta? Ja meidän päähenkilöistä tietenkin?
Oliko se nyt Cheekillä kun oli se joku eikko joka toimitti lahjoja oven taakse ja selitti olevansa suhteessa artistin kanssa ja sitten alkoi vainota tämän veljeä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän taas riitä tämä faniaihe.
Löytyiskö niitä sexyjä/söpöjä kuvia tälle sunnuntaille?
Nacesta? Krisistä? Juresta? Ja meidän päähenkilöistä tietenkin?
Laitatko niitä itse ja jätät muiden komentelun
Vierailija kirjoitti:
No onhan näitä valitettavasti kaikilla, joilla vähänkin enemmän suosiota.
Toimivin keino muuttaa keskustelun suuntaa on itse tuottaa muuta sisältöä. Ei komennella muita. Keskusteluhan polveilee ihan tuohon materiaalin mukaan.
Hei jokuhan oli Joostin keikalla. Olisiko rapsaa tarjolla?
Katson tuota "leffaa", ja voi että, kyllä tulee niin ihania muistoja mieleen noista klipeistä. Ja myös huonoja muistoja, sössin -23 pääsykokeet kun tuijotin vain noita kahta :D. Pääsin onneksi seuraavassa haussa sisään. Bojere forever!
Ihana Krisin katse! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.
Naudat vois avata ja ylläpitää omaa museota, sinne vaan bolero ja muutkin arvokamat.
Minne se perustettaisiin, mitä muuta sinne vois laittaa esille kuin boleron. Pääsymaksu? 🤔😁
Oisko Vantaa? Tietenkin kuvia/julisteita K:n tärkeistä hetkistä, sponsorituotteet esillä myös, elämään jääneitä Kärpän kuuluisia lausahduksia ym.
Kärtsän ääninäytteitä täytyy löytyä myös. Kuten tietysti nauru, normaali haastis/lavaääni sekä t
Ehdottomasti tämä!
Tämä on kyllä ollut jännä matka yhdessä. En ole mikään kovin romanttinen henkilö ylipäänsä eikä ole mikään shippaaminen ikinä kiinnostanut. Mutta joku siinä vahingossa somessa törmätyssä dinnerdate livessä vei mukanaan ja täällä ollaan edelleen. Kun katsoin tuota elokuvaa pohdin, että näen edelleen sitä samaa jota näin silloin heidän välillä.
Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?
Kiitos <3
Koska se Fugen keikka on?