Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
1181/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollain tallessa klippiä, kun Teletappi-Jure kaappaa Boitsun?

Kiitos <3

Tässä https://x.com/barvegustin/status/1791751801672282438?s=61

Siis tuo kikatus 🥰💕🤗

Vierailija
1182/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Krisin katse! 😍

https://pbs.twimg.com/media/FrXcdKYXoAEXo14.jpg

Mä rakastan Krisiä. 

Hän on jumalainen. 

Samaa mieltä.

T. Härtsä

Mene nyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tämä elokuva. Onneksi K ja B löysi toisensa. On kyllä niin häviävän pieni mahdollisuus löytää hengenheimolaisia noilla spekseilä saati something more. Auttoi varmaan kumpaakin paljon Liverpoolissa ja myös myöhemmin

Vierailija
1184/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.

Naudat vois avata ja ylläpitää omaa museota, sinne vaan bolero ja muutkin arvokamat.

Minne se perustettaisiin, mitä muuta sinne vois laittaa esille kuin boleron. Pääsymaksu? 🤔😁

Oisko Vantaa? Tietenkin kuvia/julisteita K:n tärkeistä hetkistä, sponsorituotteet esillä myös, elämään jääneitä Kärpän kuuluisia lausahduksia ym.

Näitä vois asetella eurolavan päälle. Olisko mitään mahdollisuutta saada kostopitsiä museoon

Vierailija
1185/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokrut hassuttelee! Loppupäässä Jure vetää MicMac tanssia 💙💙💙

https://x.com/umazanemisliUTD/status/1829976855882957268

Vierailija
1186/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ihanaa, jos Kärtsä on luopunut CCC-bolerostaan. Mä näin viime aikoina punaista, kun veti sen päälleen. Vaikka se bolero vihreä onkin. Harmi, kun Musiikkimuseo Fame meni konkurssiin. Boleron olisi voinut luovuttaa sinne.

Naudat vois avata ja ylläpitää omaa museota, sinne vaan bolero ja muutkin arvokamat.

Minne se perustettaisiin, mitä muuta sinne vois laittaa esille kuin boleron. Pääsymaksu? 🤔😁

Oisko Vantaa? Tietenkin kuvia/julisteita K:n tärkeistä hetkistä, sponsorituotteet esillä myös, elämään jääneitä Kärpän kuuluisia lausahduksia ym.

Näitä vois asetella eurolavan päälle. Olisko mitään mahdollisuutta saada kostopitsiä museoon

Twitter-viestit ja postaukset myös kehyksiin!

Vierailija
1187/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään.

Ei antanut lainata.  Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt,  että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydänt

Vähän kyllä mietin, että outo juttu, jos ne ajatteli jotain muuta. En ole ikinä ollut paikalla heidän housuissaan, niin vaikeaa hahmottaa, miksi toi tuli heille ilmeisesti yllätyksenä, mutta itselleni kyllä ei tule. Että en usko, että hekään olivat loppujen lopuksi hirmu yllättyneitä?

Olihan K silloin viime vuonna yhden laivakeikan jälkeen baarissa juttelemassa fanien kanssa, joten miksi ei olisi ajatellut, että se nytkin onnistuu? Ärsyttää tosi paljon kaikkien hyvin käyttäytyvien fanien puolesta, että noiden tunkeilevien fanien takia heiltäkin menee ohi mahdollisuus K:n tapaamiseen. Valitettavasti tää sama ilmiö koskee myös B:tä. Hän tulee enää tosi harvoin keikkojen jälkeen tapaamaan faneja, enkä ihmettele yhtään. Onneksi oon päässyt tapaamaan hänet tilanteessa, jossa oli paikalla vain vähän faneja ja kaikki kunnioitti B:n omaa tilaa ja odotti omaa vuoroaan jutella hänen kanssaan. Mutta valitettavasti oon myös nähnyt kun hänen peräänsä on lähdetty juoksemaan kun ei jäänyt ennen keikkaa tai sen jälkeen juttelemaan.

Vierailija
1188/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän taas riitä tämä faniaihe.

Löytyiskö niitä sexyjä/söpöjä kuvia tälle sunnuntaille?

Nacesta? Krisistä? Juresta? Ja meidän päähenkilöistä tietenkin?

Paljon mielenkiintoisempia nuo keskustelut on.

Vierailija
1189/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Twitter-viestit ja postaukset myös kehyksiin!"

Niitähän on jo kehystetty sinne Kärtsän privamuseoon, jos muistatte sen yhden fanin antaman kollaasitaulun, joka näkyi jossain Kärtsän stoorissa. :)

Vierailija
1190/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kamalaa. Yksi laiha ihastunut tytönrimpula, maailmassa oikeitakin ongellmia.

Vierailija
1191/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paikalla olleena laivalla, ei K olisi voinut sinne baariin jäädä ja sen näki samantien. Vielä kun siinä pyörähti ja ilmoitti ettei valitettavasti jää nyt pidemmäksi aikaa, niin porukkaa yritti lähteä perään.

Ei antanut lainata.  Mäkin olin paikalla, mutta mun silmään ei näyttänyt,  että saivat olla aika rauhassa. Musta näytti todella ahdistavalta. Porukka menee viereen istumaan tai seisoo ihan vieressä. Kun Krew vaihtoi paikkaa, niin lauma seuraa perässä. Oli ihan selvää, ettei K olisi voinut tulla sinne, kun näki miten jo Krew:n suhtauduttiin. Ja nää jutut, että kytätään hytin lähellä. Sydänt

Vähän kyllä mietin, että outo juttu, jos ne ajatteli jotain muuta. En ole ikinä ollut paikalla heidän housuissaan, niin vaikeaa hahmottaa, miksi toi tuli heille ilmeisesti yllätyksenä, mutta itselleni k

Olihan K silloin viime vuonna yhden laivakeikan jälkeen baarissa juttelemassa fanien kanssa, joten miksi ei olisi ajatellut, että se nytkin onnistuu? 

No koska mainosti asiaa etukäteen??? Oisko? 

Vierailija
1192/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukerho koolla?

Vierailija
1193/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juorukerho koolla?

Ikävät teot tulevat eteen. Niin se vaan on vaikka miten syyllistäisi

Vierailija
1195/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aina paikalla joku joka hyväksyy ihan hirveän käytöksen muita kohtaan.  Olen ihmetellyt sitä

Vierailija
1196/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä aina paikalla joku joka hyväksyy ihan hirveän käytöksen muita kohtaan.  Olen ihmetellyt sitä

Ei vaan kyse on siinä, ettei pidetä normalia käytöstä törkeänä. Esim olemista jossain joukolla.

Vierailija
1197/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin vaikea arvata kuka kyseessä.

Vierailija
1198/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin vaikea arvata kuka kyseessä.

Hyväksyy siis ihan hirveän käytöksen Kärtsää ja muita ei-joksuja kohtaan. 

Vierailija
1199/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun logiikka: Kärtsä halusi etukäteen ilmoittaa et tulee viettämään fanien kanssa kesän päättäreitä = Kärtsän vika että ihmiset ei osaa käyttäytyä.

Mieti nyt saatana omalle kohdallesi, että sulla on hotellihuone, ja joku kävelee sun perässä. Kerrot että oot menossa huoneeseen, mut perässä tulee silti. Sit pääset sun huoneeseen ja tyyppi jää sun oven taakse kyttäämään.. Tämä ok? 

Vierailija
1200/31974 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan kyse on siinä, ettei pidetä normalia käytöstä törkeänä. Esim olemista jossain joukolla.

Minua satutettiin ja joku hyväksyi senkin täällä. Vähätteli vaan asiaa. Mitä hel ve tin normaalia on potkia toisia ihmisiä tahallaan?

Tai joku artistin stalkkerointi ja vainoaminenkaan?

Ketju on lukittu.