Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että tämä on hyvä tapa tehdä rahaa. Ehdottomasti kannattaa siis jäädä sinne Kyprokselle tekemään Bojanin kanssa OnlyFansia ja käärimään rahaa, käy minulle ja rahoitan mielelläni. :)
Same hotel room, one bed, one cup of tea.
https://x.com/planetorbar/status/1779888375459127687?t=Rk1K8zxG4KlWO7KT…
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/musicalislife/762501786552631296/now-its-bojans-…
Boitsu saa pitää huolen, että K on hyvin aurinkorasvattu.
OF-kamaa toi rasvaus!
Käyttäjä29110 kirjoitti:
Any guesses on what the next video will be? :D
I think the next one will be at night when they have maybe taken a few and get some stupid ideas😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt eletään aikaa, jolloin minä hetkenä hyvänsä saattaa tulla ihan mikä tahansa stoori.
Juu, tuli jo. Miten voikin pieni (?) asia näin sykähdyttää vanhaa nautaa kuin nähdä kaksi komistusta samassa klipissä. Vielä tietysti herää kysymys, kuka kuvasi.
Sehän on itsestään selvää, tuo on Kn itsensä kuvaama. Olen edelleen hieman shokissa 💚💙!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tulin vain tiedustelemaan, että luuletteko että saadaan OF julkaisu lomalta..........?! Vaikka K ois siinä ihan itsekseen, niin ois aika kutkuttava ajatus pohtia, kuka sen on kuvannut. Ja ficit kirjoittaa itseään:P
Jotenkin en enää edes pidä B&K onlyfansia täytenä mahdottomuutena, ehkä K saa Bojanin lomalla ylipuhuttua kokeilemaan jotain tuhmaa..
Pari lasia ns. liikaa ja olisko se siinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt eletään aikaa, jolloin minä hetkenä hyvänsä saattaa tulla ihan mikä tahansa stoori.
Juu, tuli jo. Miten voikin pieni (?) asia näin sykähdyttää vanhaa nautaa kuin nähdä kaksi komistusta samassa klipissä. Vielä tietysti herää kysymys, kuka kuvasi.
Sehän on itsestään selvää, tuo on Kn itsensä kuvaama. Olen edelleen hieman shokissa 💚💙!!
Siis tuo on Kärtsän kuvaama joo. Mä jo pyörin pitkin instaa ihan sekona että onko toinenkin klippi tullut 😂
Mites ois ig-live myöhään illalla kun pojat on vähän maistissa?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen kyllä sitä mieltä, että tämä on hyvä tapa tehdä rahaa. Ehdottomasti kannattaa siis jäädä sinne Kyprokselle tekemään Bojanin kanssa OnlyFansia ja käärimään rahaa, käy minulle ja rahoitan mielelläni. :)
Olen myös valmistautunut, että joudun OFn tilaamaan 😅. En edes yski, vaikka hintaa nostettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Take my money
Vierailija kirjoitti:
JOOOOOO!
Trolleilla ja ankeuttajilla on nyt rankat ajat, nautin :D
Vierailija kirjoitti:
Joku bisneshän siinä on takana.
Häh, miksi?!? 😂 En shippaa mut näkeehän sen että niillä on oikeasti läheiset välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh. Kärtsä itse, ei kai tuosta voi olla epäilystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä viikolla työhaastattelu paremmin palkattuun työhön. Toivottavasti saan paikan, jotta voin osallistua myös tuohon rahoittamiseen 😅
Vierailija kirjoitti:
Vahinko-live kännisiltä vois olla paha.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Slovenian juorulehdet kirjoittavat asiasta. :D
No joskus ensi vuoden puolella ne keksii että K ja B on taas tavanneet toisensa ja näyttää kuvia jostain Ruisrockista. Ne on aina niin kartalla.
Olisinpa saanut naamastani kuvan kun pääsin töistä, avasin stoorin ja kuulin Bojanin äänen :DD Istun vieläkin autossa henkilökuntaparkissa kun oli pakko tulla tänne ennen kotimatkaa.
MÄ EN KESTÄ. IHANAA. 🥹
I think we will get yet another snus proposal at least. And K in the pool probably as well.