Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Käyttäjä29110 kirjoitti:
I'm just checking in to see if everyone is still alive! :)
- LadySLO:)
I think we are not alive after this..
Käyttäjä29110 kirjoitti:
Barely! This was quite random, but pleasant surprise...
Ei mulla muuta, mutta muistatteko sen creepyn maalauksen, missä "näkyi" Bojan uneksimassa, Jerppu ja palmupuita.....
Se Erich Heckel jutska. 😵💫
Onko manifestointi-ideoita? Sellanen jonkun muun kuin kohteen kuvaama keikistely-/voihkintavideo tai -kuva ois eilen ollut aika avaruudesta, mutta nyt vois jo toteutuakin!
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla muuta, mutta muistatteko sen creepyn maalauksen, missä "näkyi" Bojan uneksimassa, Jerppu ja palmupuita.....
https://www.instagram.com/reel/C0XYs-VNNwO/?igsh=cTRydzRncGo4dW9r
https://www.tumblr.com/korvessa/762502075983757313/mist%C3%A4-rentous?s…
B hymyilee Jerpan takia -kooste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukka kateellinen kaikille Kyproksen lomailijoille, jotka pääsee todistamaan K&B rantalomaa paikan päällä. 😱
Siinä ois naudalla saattanut mennä cocktailit väärään kurkkuun, kun yhtäkkiä Kärppä ja Boitsu pölähtää viereen poolilla. 😅
Nauta olis nätisti pyörähtänyt sorkat ojossa altaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Hei, tulin vain tiedustelemaan, että luuletteko että saadaan OF julkaisu lomalta..........?! Vaikka K ois siinä ihan itsekseen, niin ois aika kutkuttava ajatus pohtia, kuka sen on kuvannut. Ja ficit kirjoittaa itseään:P
Jotenkin en enää edes pidä B&K onlyfansia täytenä mahdottomuutena, ehkä K saa Bojanin lomalla ylipuhuttua kokeilemaan jotain tuhmaa..
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29110 kirjoitti:
I think we are not alive after this..
We will never be the same after this..
Nyt saa huutaa! Ihanaa, naudat (ja sonnit ja vasikat), ihanaa!!! 🥳🔥🔥🔥🔥🔥💙💚💙💚
Kyllä poikien yhteistä relax timea on odotettu, ja vihdoin, vihdoin, vihdoin, me saatiin välähdys niistä yhteisellä lomalla. Kerrankin niin, että kumpikaan ei ole keikalla vaan saavat relata yhdessä ja nauttia vapaa-ajasta ja toistensa seurasta kaikessa rauhassa. 🥹😍🤩
Sanon suoraan, et mulla rapisi eilen usko siihen, että B olisi tuolla Kyproksella. En ole tässä saagassa vissiin koskaan onnistunut arvaamaan oikein tai ennustamaan tulevia käänteitä, enkä osannut nytkään - ja hyvä niin. 🥹💚💙
Ja nyt eletään aikaa, jolloin minä hetkenä hyvänsä saattaa tulla ihan mikä tahansa stoori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, tulin vain tiedustelemaan, että luuletteko että saadaan OF julkaisu lomalta..........?! Vaikka K ois siinä ihan itsekseen, niin ois aika kutkuttava ajatus pohtia, kuka sen on kuvannut. Ja ficit kirjoittaa itseään:P
Jotenkin en enää edes pidä B&K onlyfansia täytenä mahdottomuutena, ehkä K saa Bojanin lomalla ylipuhuttua kokeilemaan jotain tuhmaa..
No kun ei ees tarviis olla mitään tuhmaa. Jos B vierailee K:n OF:ssa, niin sitten lähti meikäläisen rahat.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/jokrrouttfynn/735800185253445632/smth-smth-reinc…
Jep, nyt se taulun ennustus tapahtuu 🤯
Nyt pitäis saada klippinä se we put oil on Bojans body.
Minähän kirjoitin juuri sen ficin, jossa Bojan vierailee Kärtsän OnlyFansissa, manifestoin. :D
(Harmi etten osaa kirjoittaa lomaficcejä, nyt on työn alla jokin aikamatkailusaaga, joka kalpenee kyllä kovasti todellisuuden edessä.)
Seuraava OF: Bojanilla on kookospähkinä perseessään ja yrittää puristaa sitä rikki sulkijalihaksellaan. Kärpällä on drinkkilasi alla odottamassa.
Sanokaa mun sanoneen.
Any guesses on what the next video will be? :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on kyllä niin rahan ahne että se voi kyllä yrittää nyhtää ties mistä. Se voi vaikka yrittää jotain yhteis OF koska tietää että hullut maksaisi.
Jaaha, Nyt sit otetaan tällainen linja, kun Kärtsän tiisailut olikin totta. Aina jollain tyhmällä (trollilla?) on valittamista, teki hän mitä hyvänsä. Pääasia, että pääsee Kärtsää haukkumaan.