Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Babe, where are you! I miss you!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kyllä edelleen niin voimakas vastenmielisyysreaktio Mihaa kohtaan, että jää kaikki keikkamatskut katsomatta. Onneksi kohta tulee vihdoin tietoa Joksujen omista keikoista, joita pääsee odottamaan.
Kaikessa rauhassa. Olet vähän pieni sieluinen?
Mä tykkään Gustista ja sen musiikkista. Tykkään myös Baby Lasagnasta.
En tosiaankaan ole, päinvastoin. Yomo/transfobia vain kuuluu asioihin, jotka eivät nappaa yhtään.
Hemmon soolomatsku ei ole kieltämättä vedonnut minuun muutenkaan, mutta Big Foot Maman vanhempia biisejä odottaa yhä joillain soittolistoillani sitä aikaa, kun tyypin ajatteleminen ei enää vituta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gustin keikka 🥰 Toivottavasti tulee matskua yhteisbiiseistä Bojanin & Krisin kanssa. Madame Cykalla oli jo jotain. Bojtsu niin tyylikkäänä.
Mai gaad Kris 🥵 Nyt on hyvännäköisenä, vaikka onkin joku lampaannahkatakki(?) päällä 🥵
Onko se sama takki, mikä sillä oli Euroviisuissa päällä kun Kärppyä halas?
Yksi delulu on ainakin ollut, että Jerppa ja Boitsu juontaisivat UMK:n. Itse Jerpan juontaminen ei edes olisi mitenkään mahdoton ajatus, mutta Boitsu sitten eri asia. Ehkä Jokeritkin saataisi mukaan. Joskus loppusyksystä se on kai yleensä julkistettu. Jerppa voisi keskittyä pääasiassa suomeen ja Boitsu hoitaa kansainvälisiä linjoja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi delulu on ainakin ollut, että Jerppa ja Boitsu juontaisivat UMK:n. Itse Jerpan juontaminen ei edes olisi mitenkään mahdoton ajatus, mutta Boitsu sitten eri asia. Ehkä Jokeritkin saataisi mukaan. Joskus loppusyksystä se on kai yleensä julkistettu. Jerppa voisi keskittyä pääasiassa suomeen ja Boitsu hoitaa kansainvälisiä linjoja.
Senkö takia Bojan opiskelee suomen kieltä, että voi puhua sujuvaa suomea meille :D
You are absolutely right. Käärijä is truly wonderful, so spontaneous, always enthusiastic, sweet and mischievous at the same time, nice, extroverted, but also profound in his reasoning. I love his sense of humor and he always makes me smile, whether on instagram, on Onlyfans (my favorite posts are the comedic ones), I love his energy and charisma and I hope he will always continue to perform with the same enthusiasm with which he does it now. I love him. Made in Italy
Suomalaiset ovat kyllä aikansa edellä ja varmasti Ylelläkin ollaan moneen kertaan haistettu tämä shippipotentiaali. Jonkun kyselun mukaanhan UMK olisi muka yksi isoimmista viisulähetyksistä katsojalukujen perusteella. Huima nousu kun Mellotkin jäi muka taakse. Hyvä mahdollisuus olisi Jokereille hommata lisää kuuntelijakuntaa jälleen.
https://www.tumblr.com/anywaydontbeastrangerrr/762069133056786432/him?s…
Krisin hiukset taas hiekan kasvaneet 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hiukan ei hiekan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkö takia Bojan opiskelee suomen kieltä, että voi puhua sujuvaa suomea meille :D
Se independent project?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se suomenkielen opiskelu on totta, tämä vois hyvinkin olla se syy.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Miten hurmaava ja upea mies 😍🥰
Aika kivan sovituksen tuntuvat tehneen Ngvotista tonne illan konserttiin. (Madam cykan stoori) Naisia taustalaulajina? 😍 Sopii jotenkin älyn hyvin. Ja Bojanin ääni; jälleen kerran kuin hunajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Miten hurmaava ja upea mies 😍🥰
Wau! Kris on oikea valokuvaajan unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi myös olla "plans for colder months".
Joker out estonia ig-tilillä kivoja pätkiä sound checkistä. On kyllä instan paras fani-tili Joksuista atm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi myös olla "plans for colder months".
Totta. Nyt kun tuon sanoitte ääneen, niin kuulostaa jotenkin luonnolliselta. Vitsi siinä olisi aivan huippu juontajapari. Kuka olisi sitten kolmas juontaja? :) Katri. Muita potentiaalisia?
Kaikessa rauhassa. Olet vähän pieni sieluinen?
Mä tykkään Gustista ja sen musiikkista. Tykkään myös Baby Lasagnasta.