Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kyllä edelleen niin voimakas vastenmielisyysreaktio Mihaa kohtaan, että jää kaikki keikkamatskut katsomatta. Onneksi kohta tulee vihdoin tietoa Joksujen omista keikoista, joita pääsee odottamaan.
Ootko ottanut huomioon, että jos se oksujuttu liittyi vaan pettymykseen Sveitsin biisin voitosta, ei välttämättä Nemoon henkilönä?
Täältä ohiksena, se että aikuinen ihminen postaa someen oksuemojin on jo sinänsä aika kummallista, riippumatta mihin kohdistuu. Ei varsinaisesti nosta pisteitä.
t. Eri
Kyllä odottavan aika on pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä odottavan aika on pitkä.
Kun tietäis mitä me tarkalleen ottaen edes odotetaan? 🤣
Mä ainakin odottelen colder months, että b ja K tapaavat toisensa taas
Vierailija kirjoitti:
Oisko Kärtsä pyrkimässä viisuihin...nythän on umk- hakuaika...ja nähty Ylellä...se ois kyl jättiylläri...
Uskon tähän vain, jos on hakemassa yhdessä Tommyn kanssa. 🤡 Tosin, ennen kaikkea luulen, että olisi saanut viisuista tarpeekseen vähäksi aikaa. Mutta mistäpä sitä K:sta tietää. Toisaalta, luultavasti keksisi vielä jotain villimpää kuin yhteisesitys Tommyn kanssa, jos olisi UMKhon pyrkimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko Kärtsä pyrkimässä viisuihin...nythän on umk- hakuaika...ja nähty Ylellä...se ois kyl jättiylläri...
Uskon tähän vain, jos on hakemassa yhdessä Tommyn kanssa. 🤡 Tosin, ennen kaikkea luulen, että olisi saanut viisuista tarpeekseen vähäksi aikaa. Mutta mistäpä sitä K:sta tietää. Toisaalta, luultavasti keksisi vielä jotain villimpää kuin yhteisesitys Tommyn kanssa, jos olisi UMKhon pyrkimässä.
Tässä haastattelussa kohdasta 4.00 eteenpäin voi kuunnella Kärpyn oman mielipiteen Euroviisuista.
Vierailija kirjoitti:
Gustin keikka 🥰 Toivottavasti tulee matskua yhteisbiiseistä Bojanin & Krisin kanssa. Madame Cykalla oli jo jotain. Bojtsu niin tyylikkäänä.
Mai gaad Kris 🥵 Nyt on hyvännäköisenä, vaikka onkin joku lampaannahkatakki(?) päällä 🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä haastattelussa kohdasta 4.00 eteenpäin voi kuunnella Kärpyn oman mielipiteen Euroviisuista.
Ihana Kärppy, "child people" 😂
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei taida olla this year.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei taida olla this year.
Tsjeääh it is.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä kyllä edelleen niin voimakas vastenmielisyysreaktio Mihaa kohtaan, että jää kaikki keikkamatskut katsomatta. Onneksi kohta tulee vihdoin tietoa Joksujen omista keikoista, joita pääsee odottamaan.
Ootko ottanut huomioon, että jos se oksujuttu liittyi vaan pettymykseen Sveitsin biisin voitosta, ei välttämättä Nemoon henkilönä?
Täältä ohiksena, se että aikuinen ihminen postaa someen oksuemojin on jo sinänsä aika kummallista, riippumatta mihin kohdistuu. Ei varsinaisesti nosta pisteitä.
t. Eri
Aikuiset ihmiset kirjoittelevat tälläkin palstalla mitä kummallisempia asioita, sanomme ja teemme myös asioita, jotka ei aina välttämättä ole ihan hyvän maun mukaisia tai joita kadumme myöhemmin. Joskus tulee kiukuteltuakin.
Ihmisillä on myös erilaisia mielipiteitä. Pidän itse yhtenä tärkeimpänä asiana maailmassa jokaisen oikeutta olla oma vajaavainen itsensä. Ei ole olemassa vain yhtä oikeaa mielipidettä eikä kaikki muut mielipiteet ole suoralta kädeltä vääriä. Annan aina ihmisille mahdollisuuden muuttaa mieltään, enkä silloinkaan tuomitse itse ihmistä, ainoastaan hänen tekonsa.
Aikanaan ihmettelin, miten niin rakastava yhteisö kuin kirkko voi olla niin julman tuomitseva ja saarnata samaan aikaan lähimmäisen rakkaudesta. Nykyään ihmettelen, miten ihmeessä niin monet itseään suvaitsevana pitävät voivat olla niin järkyttävän suvaitsemattomia.
Joo, Miha ei pitänyt Sveitsin esityksestä, minä pidin. Hänellä on oikeus mielipiteeseensä. Hän ilmaisi mielipiteensä tavalla, jota en hyväksy. Jos tuntisin hänet, kysyisin asiasta. En tunne, joten tyydyn tuomitsemaan teon mutta en rupea tuomitsemaan koko ihmistä yhden ikävän kommunikointikerran vuoksi. Missään nimessä en ketään rupea canceloimaan. Jos hän jatkaa samantyylistä kommunikointia, lopetan seuraamisen, mutta ei hänen tekemisensä vaikuta minun mielipiteeseeni hänen lapsistaan.
Toivottavasti JOsubs kääntää ton podcastin.
Tuli tota yhtä madam cykan stooria katsoessa olo et apua ei kai B aio koskea pappa gustinin naamaa samalla tavalla kuin jo:n keikoilla esim nacen 😅
Mun täytyy tunnustaa yks asia häpeillen. Kun K tuli julkisuuteen, mietin että ei oo hääppönen englannin kieli, ja onko pakko esiintyä maha paljaana. En pitänyt irvistelyilmeistä, enkä CCC:n alusta, se oli synkkä. Mutta sitten kuulin hänen höpöttävän ja se mielikuva muuttui täysin. Eihän missään ole olemassa noin aitoa ihmistä kaikkinensa. Hän puhuu englantia sen mikä osaa, eikä välitä muusta. Hän esiintyy ilman paitaa, eikä välitä muusta. Joku suodatin häneltä puuttuu ja se on just ihanan aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy tunnustaa yks asia häpeillen. Kun K tuli julkisuuteen, mietin että ei oo hääppönen englannin kieli, ja onko pakko esiintyä maha paljaana. En pitänyt irvistelyilmeistä, enkä CCC:n alusta, se oli synkkä. Mutta sitten kuulin hänen höpöttävän ja se mielikuva muuttui täysin. Eihän missään ole olemassa noin aitoa ihmistä kaikkinensa. Hän puhuu englantia sen mikä osaa, eikä välitä muusta. Hän esiintyy ilman paitaa, eikä välitä muusta. Joku suodatin häneltä puuttuu ja se on just ihanan aitoa.
<3 <3 <3 Kohta tää mestari lähtee Eurotourille jeeee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siinä oikein intoilet, aivan kuin ei kukaan idolisi olisi aikaisemmin ulkomaille päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut ikinä kuullut enkä nähnyt koko jäpää ennenkuin UMK:saa. "Kaikki" puhui et nyt on kova tyyppi esiintymässä ja se voittaa. Katsoin muistaakseni ensin jotain videoita Chachachaasta ja sit UMK ja BOOOM heti ekasta videosta olin yksin MYYTY. En muista koska tämmönen ois viimeksi tapahtunut mun keski-ikäisessä elämässäni, joka oli silloin muutenkin täysin päälaellaan ja sitten siihen astelee joku vantaalainen Käärijä, tuo pieni, kummallisesti virnistelevä, hyvin estoton ja aito ja hyvin kiinnostava pottatukka vihreässä bolerossa. Ja vetää jonkun Chachachaan, josta saisin heti kylmikset! Ja miten seksikäs kaveri! Miten ihana! Valloittava! Oon edelleen 1,5v. myöhemmin samassa veneessä ja Jere senkun komistuu!!!
Fucking loooove Kärtsä 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä siinä oikein intoilet, aivan kuin ei kukaan idolisi olisi aikaisemmin ulkomaille päässyt?
Sun biisiäs soitetaan just tanssilattialla. Kuuletko? Anna Hanskin Tunteisiin, lava on sinun.
Ei ole pridekaan reagoinut negatiivisesti Mihaan?