Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Härtsän viesti TIkTok Awards gaalaan 💛💚
Ihanat hupparit <3 Kärtsyli näyttää niin hyvältä vaaleansinisessä <3
Vähän jälkijunassa, nyt muistin mistä nuo yhdet torstain Kn stoorikuvat oli. Nehän oli Ellivuoresta.
Moneltas tuo laiva on huomenna takaisin satamassa, että moneltako Kärpyn pitää olla Ljubljanaan menevässä koneessa. (tähän pelle-emojit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on semmoinen fiilis, että kohta B ja K tapaavat toisensa taas
Sama tunne mullakin, eikä vaan delulu vaan ihan ehta tunne.
Kumpikohan räjäyttää fandomin ja postaa jotain ihanaa toisesta ensin Kärppy vai Boitsu?
Ja millainen stoori sieltä tulee? :D
Itse stoorista en tiedä, mutta jos se on Kärpyn laittama, niin siinä on joko tägättynä Boitsun instatili, tai tekstinä pelkkä "Bojan". Ja näiden perässä 1-3 sydäntä. :D
Musta tuntuu että Kärtsä julkaisi todennäköisemmin ensimmäisenä jotain todella kryptisiä kuvia, jossa vähän näkyy maisemointia muualta kuin Suomesta ennen kuin todelliset stoorit, jossa on Slovenia ja Boitsu :D
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että Kärtsä julkaisi todennäköisemmin ensimmäisenä jotain todella kryptisiä kuvia, jossa vähän näkyy maisemointia muualta kuin Suomesta ennen kuin todelliset stoorit, jossa on Slovenia ja Boitsu :D
Ja tietenkin ekan kuvan tagi olis Kouvola :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en tuu varmaan kestämään sitä kyläilyä järjissäni koska tuo "Slovenia ja Boitsu" aiheutti jo seuraavan olotilan: 😭
Tietenkin videon, jossa Jere parka hädissään huutelee Ljubljanan kaduilla Bojan is Here? ja samaan aikaan kameran toiselta puolelta kuuluu tukahdettua naurua, kun Boitsu koittaa olla huomaamaton kuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Härtsän viesti TIkTok Awards gaalaan 💛💚
Ihanat hupparit <3 Kärtsyli näyttää niin hyvältä vaaleansinisessä <3
Bluesbrothers 💙💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan räjäyttää fandomin ja postaa jotain ihanaa toisesta ensin Kärppy vai Boitsu?
Itse stoorista en tiedä, mutta jos se on Kärpyn laittama, niin siinä on joko tägättynä Boitsun instatili, tai tekstinä pelkkä "Bojan". Ja näiden perässä 1-3 sydäntä. :D
"I'm coming"
Boitsun masun ystäville hyvää lauantaita.
https://pbs.twimg.com/media/GQIyC1IWcAASF52?format=jpg&name=large
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin videon, jossa Jere parka hädissään huutelee Ljubljanan kaduilla Bojan is Here? ja samaan aikaan kameran toiselta puolelta kuuluu tukahdettua naurua, kun Boitsu koittaa olla huomaamaton kuvaaja.
Kamera heiluu ja kikatukset raikuu! "Bojan are you here?" ja toinen vastaa "Are you?" ja siitähän se sekoilu sitten alkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"I'm coming"
Happy
Se kolmen promillen Sta Bih Ja Ljubljanan kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin täydellinen 🥴🥵
Ei tää nyt oikein syty tää homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin täydellinen 🥴🥵
Täytyy sanoa, että molemmat K ja B tekevät hyväntekeväisyyttä massu- ja titsirintamalla. Love it!
Juu, tyhmä olen, voitko kertoa, mitä kysyttiin😅 Sitten voin mennä nurkkaan häpeämään