Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisi ollut kärpäsenä katossa. Mitä veikkaatte, että minkälaisen suukon ovat antaneet toisilleen (jos ovat)? 💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen, kun B sanoi friendly act, että suutelee kavereitaa, kuten Conor tai Nacea ja Jania, mutta ei ole ikinä pussannut K:ta minkähön takia
Niinkö luulet. On ne pussanneet. Sitä ei vain ole raportoitu meille, mikä on hyvä.
Jompikumpi on ihan pienessä hiprakassa lähekkäin kiherrellessä jumittunut silmillään toisen huuliin ja ei ole voinut vastustaa.
Ihan pikkuisen vain kokeilen omillani. Nuo näyttää niin pehmeiltä.
Toisen silmät on tässä kohtaa auennut lautasen kokoisiksi, mutta huulet eläneet omaa elämäänsä ja vastanneet hellään kosketukseen.
Kieli livahtanut huulten välistä tutkimusretkelle, ja paluuta Kinderiin ei enää ole.
Mä luulen et hetki olis ollut sellainen et ne ollut joo hönössä ja istunut tosi lähekkäin ja nauraneet ja hölmöilleet vielä siinäkin vaiheessa kun huulet melkein yhteisestä sopimuksesta on lähentyneet ja sit hetkeksi pitänyt vetäytyä kauemmaksi ja näen ihan miten Bojania esimerkiksi olis naurattanut tilanne ihan hillittömästi ja Kärppä ollut ehkä se rauhallisempi osapuoli ja sanonut et "noni hei, älä nyt naura, no ... ole nyt kunnolla mä haluan pussata sua". Ja sit Bojan joutunut vakavoituun ja Kärppä suudellut sitä ihan huolella, pehmeästi ja hellästi, mut kunnolla.
Jaahas, Härtsä yrittää hämätä, että K olisi jossain suomalaisen omakotialueen puskissa piileskelemässä :D
Ehkä se nyt piileskelee ihan jossain muualla.
Ohista, tavallaan, anteeksi!
Palaan vielä siihen Destiny 2 -juttuun.
Tää ei ole edes eka kerta kun tekijöitä syytetään kontentin kopioimisesta.
Eka tapaus viime vuodelta, eivät ole vieläkään noteeranneet tätä fania mitenkään vaikka lupasivat:
https://www.reddit.com/r/PS5/comments/1fh6n4v/destiny_2_artist_says_bun…
Ja toinen, tuoreempi keissi:
https://www.gamespot.com/articles/destiny-fan-accuses-bungie-of-stealin…
Stoorissaan Härpäke härpäköi jossain lähiössä yksinään...hmmm...
Joku sano täällä et näkispä sen pinkin boleron vielä Kärtsyllä.
Häärijän ig 😉
Voi olla että parin minuutin päästä tulee uusi stoori jossa ehta Kärppä hyökkää puskasta.
Mutta siihen saakka meikit on ja pysyy.
Hei nyt on kiire! Olisiko jollain lainata meikkejä, kun käytin kaikki eilen loppuun?
Kyllä tuo stoori nyt oli jotain alustavaa tämän illan räjähdykselle🤡
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen et hetki olis ollut sellainen et ne ollut joo hönössä ja istunut tosi lähekkäin ja nauraneet ja hölmöilleet vielä siinäkin vaiheessa kun huulet melkein yhteisestä sopimuksesta on lähentyneet ja sit hetkeksi pitänyt vetäytyä kauemmaksi ja näen ihan miten Bojania esimerkiksi olis naurattanut tilanne ihan hillittömästi ja Kärppä ollut ehkä se rauhallisempi osapuoli ja sanonut et "noni hei, älä nyt naura, no ... ole nyt kunnolla mä haluan pussata sua". Ja sit Bojan joutunut vakavoituun ja Kärppä suudellut sitä ihan huolella, pehmeästi ja hellästi, mut kunnolla.
Ja tää tilanne jatkua niin et ..
Kärppä ollut ihan latautuneena ja ottanut käsillä pikku slovakin pienistä sulosista kasvoista ja PS (pikkuslovakki) ynähtänyt ja K vetänyt happea, painanut otsat vastakkain ja kuiskannut hengästyneenä ja tietoisena et vois panna tätä tyyppiä nyt ja tässä jos vois: "vttu vttu vttu ... sä teet mut hulluks...mä haluan sua etkä sä tajua sanaakaan saatana ...mitä mä teen sun kanssa"
Mielenkiiintoisena se, että K ollut hyvin hiljaa, että Häärijäkin on ollut lähiössä yksin niin pidän vielä pellemeikit päällä
Kyllä tämä on nyt kuulkaa MAYHEM!!!!
Häärijä laittanut saman videon tiktokkiin saatesanoilla "Where is Käärijä part1" 🤡
112! 112! Jotain konkreettista nyt jo, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että parin minuutin päästä tulee uusi stoori jossa ehta Kärppä hyökkää puskasta.
Mutta siihen saakka meikit on ja pysyy.
Ajattelin just samaa, et seuraavassa stoorissa Kärtsä on siellä puskassa oikeasti 😄
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Härtsä yrittää hämätä, että K olisi jossain suomalaisen omakotialueen puskissa piileskelemässä :D
Ehkä se nyt piileskelee ihan jossain muualla.
Lukeeko joku näitä palstoja oikeesti vai miten toikin stoori on kuin yritys kertoa, ettei K ole Suomessa tai lähellä :D Voi olla mutta ihan todella hyvin sopii näihin sekoiluihin.
Vierailija kirjoitti:
Häärijä laittanut saman videon tiktokkiin saatesanoilla "Where is Käärijä part1" 🤡
EX-FUCKING-CUSE ME WHAT!?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Päivitin hiljattain tietokoneen ja paskinta tässä Windows 11:ssä on kyllä se, että kaikki emojit ja aivan erityisesti pelle-emojit näyttävät ihan hirveiltä. :D Pitäisi varmaan joskus jaksaa selvittää, saako niitä vaihdettua vanhanmallisiksi. Plussalla näkyvät palstan omat eivätkä käyttöjärjestelmän emojit, niin ne ovat vähemmän rumia.
Huh, luojan kiitos mulla on Mac book.
Miks ne on kaikki näin hiljaa? No, se on sitten valvomista tämäkin ilta, K/B/JO postausta odotellen. Eilenkin valvoin ja söin porkkanatikkuja hummuksen kera, oli hyviä, ja menihän se ilta niinkin. 🤣🥕