Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin. Lainaukset ei taas toimi, mutta tässä klippiä Kokkolasta eli siitä, kun K jää makaamaan ICIPin jälkeen ja sitten ei noussut pukemaan boleroa, vaan otti sen vaan harteilleen.
Mun mielestä on vaan improvisoitua esitystä, ei mitään kiukuttelua tms.
Vaikka pyhä Kärppy kuumistelija olenkin, saa laittaa linkkiä jos löytyy jostakin muualta kuin täältä. 🙏 Videota näkemättä ei kukaan tainnut vihjata sen makoilun olevan kiukuttelua.
En ihan tajunnut? Aiemmat viestit ja vastaukseni siihen jäi pois, kun lainaus ei toimi. Jokatapauksessa, jokuhan täällä oli sitä mieltä, että K oli kiukkuinen tai veetuuntunut keikalla. En ollut paikalla, mutta vaikea silti uskoa, että näin näyttävästi osoittaisi tunteitaan (siis makoilemalla ja heittelemällä boleroa) yleisön edessä. Saattaahan taustalla olla väsymystä ja vaikka vtutusta, mutta esitystä tuo kuitenkin oli. Muita linkkejä mulla ei ole, mutta varmaan joku muukin on kuvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noniin. Lainaukset ei taas toimi, mutta tässä klippiä Kokkolasta eli siitä, kun K jää makaamaan ICIPin jälkeen ja sitten ei noussut pukemaan boleroa, vaan otti sen vaan harteilleen.
Vaikka pyhä Kärppy kuumistelija olenkin, saa laittaa linkkiä jos löytyy jostakin muualta kuin täältä. 🙏 Videota näkemättä ei kukaan tainnut vihjata sen makoilun olevan kiukuttelua.
https://vm.tiktok.com/ZGeT7tGcw/
Tässä tiktokista eri kuvaajalta
Kiitos!! 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGeT7tGcw/
Tässä tiktokista eri kuvaajalta
Jesse ois voinu läpsästä edes kerran herra Pöyhösen piukkaa takamusta ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään Bn ilmettä katsoo, ei kyllä tosiaan ollut sovittu juttu. Laitetaan jatkoksi tämä eilenkin täällä pyörinyt.
https://x.com/eikohanjatketa/status/1829576645075734949?t=dvj9UMFvyhAS3…
Kuinka joku voi vahingoittaa tän näköistä ihmistä. Hän näyttää petetyltä. Luotti haastattelijaan, joka totesi "aha" vähän epäuskoisesti.
Olen myös miettinyt, että miten kukaan voi haukkua tän ihmisen ystäviä ja läheisiä🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan tajunnut? Aiemmat viestit ja vastaukseni siihen jäi pois, kun lainaus ei toimi. Jokatapauksessa, jokuhan täällä oli sitä mieltä, että K oli kiukkuinen tai veetuuntunut keikalla. En ollut paikalla, mutta vaikea silti uskoa, että näin näyttävästi osoittaisi tunteitaan (siis ma
Trolli se taitaa olla, joka hokee lyhyitä lauseita "hui olipa kiukkuinen" ja "oli päissään". Muut lähinnä kuumistelee.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta kommentoin keskustelua, että minusta S aiheesta saa puhua täällä sillä tasolla, mitä tuo äskeinen keskustelu oli. Ei shipata vaan puhutaan B:n omista sanomisista. Ei tuollaisesta tarvitse käskeä kompostiin. Etenkin kun B on sanonut häntä ystäväkseen eli varmaan tulevat jatkossakin näkemään. Rajoittaminen menee liian pitkälle jos edes B:n omia puheita haastattelussa ei saa mainita asiallisesti.
Ystävä ja kollega ei välttämättä viittaa kovin useasti tapahtuvaan näkemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin uteliaana linkin ja vaikka en pane pahakseni tämmöstä, nää kuvat oli luonnottomia ja melkein kuvottavaa katsottavaa.
Mä jäin miettimään, että mikä noiden tosi epäaitojen kuvien tarkoitus on? Ne oli selvästi AI:llä tehtyjä ja niissä ei ollut mitään aitoja. Kuin olisit jotakin huonoa animea katsonut. Oliko ne tehty pilalla vai kiihottuuko joku noin epäaidoista feikkikuvista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin uteliaana linkin ja vaikka en pane pahakseni tämmöstä, nää kuvat oli luonnottomia ja melkein kuvottavaa katsottavaa.
Mä jäin miettimään, että mikä noiden tosi epäaitojen kuvien tarkoitus on? Ne oli selvästi AI:llä tehtyjä ja niissä ei ollut mitään aitoja. Kuin olisit jotakin huonoa animea katsonut. Oliko ne tehty pilalla vai kiihottuuko joku noin epäaidoista feikkikuvista?
Ohis. Jotkut kiihottuu siitä animesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään Bn ilmettä katsoo, ei kyllä tosiaan ollut sovittu juttu. Laitetaan jatkoksi tämä eilenkin täällä pyörinyt.
https://x.com/eikohanjatketa/status/1829576645075734949?t=dvj9UMFvyhAS3…
Kuinka joku voi vahingoittaa tän näköistä ihmistä. Hän näyttää petetyltä. Luotti haastattelijaan, joka totesi "aha" vähän epäuskoisesti.
Nyt lähtee projisoinnit taas laukalle 🤦
Housussas sulla on projisoinnit.
Kompostissa on kuulkaa kuuma tunnelma! Kannattaa siirtyä sinne täältä tylsyyden tyyssijasta.
Miltä näyttää ihmisten naudantai tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vartalo ei edes etäisesti muistuta B, karmeita kuvia.
Tossa on aika iso ero miten B puhuu K:sta haastatteluissa ja aina iloinen ja onnellinen näköisenä, kun K mainitaan ja myös julkisesti sanoo i miss you brother
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä muuten näyttää tässä ihan, kuin polttaisi sikaria. 🔥 Sormus tekee hienon optisen harhan, kun katsoo "puolihuolimattomasti"
https://www.tumblr.com/ladynarcissus/760172489073737728?source=share
Siinä se keskisormi nyt on pystyssä. Se osaa kyllä hienovaraisuudenkin 😁, monelta varmaan menee ohi.
Miten mulla tulee tuosta kuvasta mieleen, että Kapteeni odottaa Perämiestä saapuvaksi puhutteluun 🥵
Ai, mulle ei tuu kyllät ippaakaa .
Vierailija kirjoitti:
Kompostissa on kuulkaa kuuma tunnelma! Kannattaa siirtyä sinne täältä tylsyyden tyyssijasta.
Ei kiinnosta S, eikä puutarhan munajutut.
Vierailija kirjoitti:
Bojan :D <3
Nää sen housut on jotenkin niin symppikset. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Tossa on aika iso ero miten B puhuu K:sta haastatteluissa ja aina iloinen ja onnellinen näköisenä, kun K mainitaan ja myös julkisesti sanoo i miss you brother
NIin kun puhutaan rakennetusta tarinasta, joka suojaa oikeaa yksityiselämää. Kyllähän se hymyilyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan :D <3
Nää sen housut on jotenkin niin symppikset. 🥹
Nää on niin hirveet. Miksei voinut pukeutua perus farkkuihin.
Ei yhtään tyypillinen Bojan-ilme. Näyttää ihan suojattomalta pikkupojalta.