Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
ig pinjabiga
Yksityinen
Kiitos Aarnille tästäkin juonenkäänteestä, että K osallistuu/esiintyy Balkanilla suomalais-balkanilaisen parin häissä 😃😍
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että K on mennyt noihin häihin, vaikka ei olisi niin läheinen ystävä ja myös pääsisi samalla reisulla B:nin luokse niinku kaksi reissua yhdellä iskulla
Jokuhan tiesi, että K ei tulis näkemään Boitsua tällä reissulla
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että K on mennyt noihin häihin, vaikka ei olisi niin läheinen ystävä ja myös pääsisi samalla reisulla B:nin luokse niinku kaksi reissua yhdellä iskulla
Joo nyt alkaa tuntumaan, että tapaavat B kanssa ja häät on siinä rekvisiittana. Hyvä Kärppy me ymmärretään sua!
//vv
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ig pinjabiga
Yksityinen
Joo ei pääse katsomaan kuvia.
Ihanaa kun B:llä ja K:lla on Ljubav treffit pian! 💙💚🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siihen tietoa tarvii 🙄
Vierailija kirjoitti:
Uskon että gf:n kautta on saanut kutsun avecina.
Järkyttävää tämä ihmisten stalkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siihen tietoa tarvii 🙄
En kyl ihmettelis, jos joku gf:n tunteva välillä laittais tänne tietojaan.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää tämä ihmisten stalkkaaminen.
Mitä pahaa näet siinä?
Kauhea määrä hössötystä ja vastaus on niin yksinkertainen.
Tällä Pinjallakin on kuvassaan mäyräkoira. Onko ne joku The Koira Balkanilla?
Hei mikä se hyväntekeväisyysottelun instatili olikaan?
Eli toi reissu ei liity Jokereihin mitenkään. B ei siis tule menemään tapaamaan K:ta tuonne, tai jos menee, niin sit se on kyl edelleen umpirakastunut.
Mutta menisikö K muka gf:n kanssa Sloveniaan? Mä veikkaan, että Bojan on sanonut, että ei sellaista reissua, kiitos. Ja siis menisikö K YKSIN sinne? 😮
Jos menee, mä sanon, et sit niiden välillä todellakin ON jotain. Mutta en vaan usko, että menee.
Mikke ei seuraa hääparista kumpaakaan. Tosin voi toki yksityiseltä tililtään seurata.
Luulen valitettavasti Slovenia ei liity tähän reissuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mikke ei seuraa hääparista kumpaakaan. Tosin voi toki yksityiseltä tililtään seurata.
No toi nainen on tietenkin gf:n ystävä.
Aito sun kanssa asiaa ei kiinnosta kenenkään spekuloida.
Kunhan härkkii ja koittaa saada aikaan jankkausta turhasta aiheesta, ettei saatais mayhemiä käyntiin.