Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Muistaako kuinka monta kieltä B puhuu?
Hyvin kai ainoastaan sloveeni, serbokroaatti, englanti ja espanja, ja sitten vähän jotain saksa, italia, ranska tms? Nämähän ovat usein määritelmäkysymyksiä, että montako lasketaan, itse voisin vastata mitä tahansa 3-11 välillä.
Visailu: Mikä on Kärtsän lempiväri? (Lähde: Ennen viisureissua keväällä tehty haastis) Vinkki: Se ei ole keltainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kai ainoastaan sloveeni, serbokroaatti, englanti ja espanja, ja sitten vähän jotain saksa, italia, ranska tms? Nämähän ovat usein määritelmäkysymyksiä, että montako lasketaan, itse voisin vastata mitä tahansa 3-11 välillä.
Vähän myös suomea.
Pidetäänpä se vahingollinen törkysisältö pois ihan kaikilta palstoilta.
Noi deepfake jutut vois kyllä pitää muualla kiitos. Enkä oo ees Marketta vaan aikamoinen kuumistelija itseasiassa.
Ei anna lainata, mutta vielä tuosta eilisestä radio-ohjelmasta ja sen kritisoimisesta. Eilinen oli sen naisjuontajan viimeinen työpäivä ja studioon oli kutsuttu hänen toivomia vieraita, joista yksi oli B. Ovat tunteneet toisensa pitkään ja muistelivat ihanasti Joksujen alkuaikoja. Selkeästi B:lla ja tällä juontajalla on lämpimät välit. Keskustelu keskittyi enemmän Tomiin, koska hän on suurempi stara ja kiertue ajankohtainen. B:n symppis luonne tuli taas esille siinä että oli antanut puhelinnumeronsa Tomin lapselle ja viestittelee tämän kanssa. Sadiesta kysyminen tuli puskista, mutta B:lle annettiin mahdollisuus kommentoida huhuja eikä häntä alettu hiillostamaan asian tiimoilta vaan todettiin että kaikki muutkin ovat joutuneet huhujen kohteeksi. Olisi ollut asiallista sopia asiasta B:n kanssa etukäteen, jotta olisi voinut kieltää siitä kysymisen tai jäsennellä vastauksen mielessään. Kaiken kaikkiaan ohjelma sujui kuitenkin mun miestä hyvässä hengessä ja saatiin jonkinlaista vaikkakin hieman epämääräistä aikataulua albumin ja keikkojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/musicalislife/760310713228132352/demoni-album-is…
Demoni albumin julkaisusta tänään tasan 2 vuotta!
Tulispa uuden levyn myötä samantyylistä merchiä mitä tuosta aikanaan. Lievä harmitus ettei itellä ole mustaa t-paitaa, jossa luki Demoni edessä ja biisien lista selässä. Ainakin joskus näin sellaisesta kuvan.
Sanon vaan, että se joku joka sanoi Kärtsän olevan täyttä sksiä on kyllä täysin oikeessa. Tykkään musiikistakin, ilman muuta, mutta hyvä jeresus sentään, miten voi ihminen olla noin kuuma, halutessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän myös suomea.
Boitsu varmaan nykyään lukee suomea sujuvasti :D
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan, että se joku joka sanoi Kärtsän olevan täyttä sksiä on kyllä täysin oikeessa. Tykkään musiikistakin, ilman muuta, mutta hyvä jeresus sentään, miten voi ihminen olla noin kuuma, halutessaan.
Varmaan moni mut mä sanoin eilen et on pelkkää seksiä 🤭🔥🤍💚 Se vaan ON. Oli sitten Käärijä tai Jere, tumma tai vaalea, lavalla tai ei ... Talvivaatteissa pipo päässä ja ripset jäässä tai pinkeissä märissä uikkareissa ... 🥵🔥
Ihan varmasti moni kattoo sen prnolinkin sisällön hyvinkin tarkkaan vaikka täällä kritisoi ja tuomitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös latinaa on lukenut koulussa vaikka harvemmin varmaan puhuu sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni mut mä sanoin eilen et on pelkkää seksiä 🤭🔥🤍💚 Se vaan ON. Oli sitten Käärijä tai Jere, tumma tai vaalea, lavalla tai ei ... Talvivaatteissa pipo päässä ja ripset jäässä tai pinkeissä märissä uikkareissa ... 🥵🔥
Mä niiin jaan tän tuntemuksen💚💚💚💚. En oikeen löydä tälle sanoja enkä ihan ymmärräkään, miten ja miksi, mutta aaaamen.
Siellä muuten Mark vuorostaan ahdistumassa lippujen oston kans 😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niiin jaan tän tuntemuksen💚💚💚💚. En oikeen löydä tälle sanoja enkä ihan ymmärräkään, miten ja miksi, mutta aaaamen.
Mietin just, että varmaan vaikka se näyttäisi tolta Härtsän kuvamuokkaukselta niin livenä se onnistuis silti olemaan se kaikista kuumin 😅.
Jahas - Saksan keikkalippu ei näköjään löytänyt kotiosoitteeseeni ja on palautunut lähettäjälle eli Eventimelle :D
Vierailija kirjoitti:
Jahas - Saksan keikkalippu ei näköjään löytänyt kotiosoitteeseeni ja on palautunut lähettäjälle eli Eventimelle :D
Onko sulla mobiililippu varalta? Mulla vain mobiililippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mobiililippu varalta? Mulla vain mobiililippu.
Ei!! Otin näköjään vain tuon toimitusvaihtoehdon, kun ajattelin lipun tulevan myös säpoon jotta sen voi tulostaa. Sitten onkin metsästys miten sen saa Suomeen.