Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään varmistusta millä seurueella K. liikkuu nyt?
Ei.
Eli viikonloppu täyttyy K&B (+muut Joksut) kontentista... Live? En voi uskoa. Melkein oon hypännyt laivasta jo pois. Mut perkele ... !!!!! Okei okei okei pitää vetää henkeä ...
Mä en jotenkin usko mihinkään esiintymiseen, toki saatan olla väärässä. Seuralaiseksi veikkaan Mikkeä, kun ei käy järkeen se, ettei lähtenyt samaa matkaa Sn kanssa.
Kohta koittaa rakkaat se hetki, että täytyy ohitella niitä viestejä mitä alkaa tippua ketjuun.
We love together 💙 💚
Vierailija kirjoitti:
Mä en jotenkin usko mihinkään esiintymiseen, toki saatan olla väärässä. Seuralaiseksi veikkaan Mikkeä, kun ei käy järkeen se, ettei lähtenyt samaa matkaa Sn kanssa.
Sama veikkaus, tästä kaksikosta on ainoa varmuus et ovat poistuneet Espanjasta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Joo Mikke. Ei varmaan mitään isoa porukkaa. Perhetapaaminen lähinnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tähän nyt sataa alapeukkuja 😂 että veljekset ois Serbiassa?
Aargh, en kestä tätä odotusta 🤯!
54 mayhemöijää paikalla gallupin mukaan. Ja yksi joka ei ilmeisesti ole paikalla, mutta onnistui silti alapeukuttamaan.
Hitto kun olen itse muutaman tunnin ajomatkan päässä Belgradista, niin lähellä mutta silti niin kaukana. :) Mutta tuntuu kuin Kärtsä olisi melkein naapurissa.
Vttuuu naudat taas mennääääään!!!!!! 🥳🤡🤯
Jerpan tapaamisen siis todellakin näkee Boitsun naamasta. Voi hangon keksi ja avoin kirja ja mitä näitä nyt on.
Love you Jertsu kiitos kiitos kiitos...
Nyt muuten on kuin onkin Balkanilla colder months, esim. Belgradissa on tällä hetkellä 11 astetta, mikä on aivan käsittämättömän viileää vuodenaika huomioiden. :P Esim. viime vuonna tähän aikaan oli lähemmäs 30 asteen lämpötiloja, kuten yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin nyt palstalle, voisko joku ihana tiivistää mitkä mayhemit täällä on menossa? 😍 Ehdin varmaan vasta myöhään illalla selata aiemmat viestit läpi.
Kärppy on Belgradissa, Serbiassa. Ljubljanaan on sieltä matkaa vähemmän kuin Jyväskylästä Rovaniemelle.
Ihanaa, toivottavasti tapaavat nyt! 🥰 Mistä tiedetään että K:lla on joku hääkeikka? Mitä Bluzasta puhuttiin tuossa yhteydessä? Tiedän että julkaisupäivämäärä ainakin tuli. 😀
Vierailija kirjoitti:
Jerpan tapaamisen siis todellakin näkee Boitsun naamasta. Voi hangon keksi ja avoin kirja ja mitä näitä nyt on.
Todellakin!!! Katoin kans noita sen tuikkivia nappisilmiä ja ihanaa hymyä ja tota pientä positiivista levottomuutta .... Et jepjep braderi teki tuloaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulin nyt palstalle, voisko joku ihana tiivistää mitkä mayhemit täällä on menossa? 😍 Ehdin varmaan vasta myöhään illalla selata aiemmat viestit läpi.
Kärppy on Belgradissa, Serbiassa. Ljubljanaan on sieltä matkaa vähemmän kuin Jyväskylästä Rovaniemelle.
Ihanaa, toivottavasti tapaavat nyt! 🥰 Mistä tiedetään että K:lla on joku hääkeikka? Mitä Bluzasta puhuttiin tuossa yhteydessä? Tiedän että julkaisupäivämäärä ainakin tuli. 😀
Hääkeikasta ei tiedä, on vaan jonkun spekua. Serbiaan häihin on sanonut menevänsä viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen stoorit pelkkää hämäystä. Kaikkien ilmeistä näkee. Bluza with Käärijä tulossa lähipäivinä.
Kaikilla niin ovelia ilmeitä ja hymyjä!
Muikeita, suorastaan 😜
Siellä ne hykertelee keskenään ja Boitsu höpöttelee ja kikattaa Kärtsyn kanssa puhelimessa.
Mikkehän lähti kyllä jo jonnekin Espanjasta, miks olis lähtenyt muita aikaisemmin jos olis myös Serbiaan menossa
No sen takia Mikke lähti Suvin jälkeen Espanjasta. Kun se lähti Serbiaan!!!