Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Olisihan se huvittavaa, jos häät olisivat vaikka Rekon, mutta tämä taisi olla kyllä jo naimisissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se huvittavaa, jos häät olisivat vaikka Rekon, mutta tämä taisi olla kyllä jo naimisissa. :)
Vai oliko eronnut? Mut olishan se melkonen juttu 🤭
Voi saatanan saatana. Mulla on edustusillallinen miehen työporukan ja heidän ulkomaalaisten kollegojen kanssa. Ihan just pitäisi alkaa lähtemään 🤬🤬🤬🤬🤬 nyt jysähtää, varmaan tulee ainakin kolme liveä, postauksia ja stooreja kaikilta, OF ja Jerppa ja Boitsu kaapista raamit kaulassa.
Ripuli varmaan iskee ja pitää käydä monta kertaa vessassa. Eikä edes hävetä.
Lisää stooria nyt! Mikke? Anyone?
Useampi ulkkarifani, mm. se Wienin hyljevauvan tällä viikolla Twitteriin kuvannut, oli muuten nyt menossa Ljubljanaan. Mietin että onpa hassu ajankohta, nyt ei ainakaan siellä tapahdu mitään. Saapa nähdä. :)
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun olen itse muutaman tunnin ajomatkan päässä Belgradista, niin lähellä mutta silti niin kaukana. :) Mutta tuntuu kuin Kärtsä olisi melkein naapurissa.
Älä sano, voi olla miten lähellä tahansa :) Kannattaa kuitenkin pitää silmät auki ja nitroja laukussa ;D
Vierailija kirjoitti:
Useampi ulkkarifani, mm. se Wienin hyljevauvan tällä viikolla Twitteriin kuvannut, oli muuten nyt menossa Ljubljanaan. Mietin että onpa hassu ajankohta, nyt ei ainakaan siellä tapahdu mitään. Saapa nähdä. :)
No ehkä hän haluaa mennä vaan lomailee sinne?
Kiltti kiltti 112 nyt jotain helpotusta tähän odottavaan tärinään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitto kun olen itse muutaman tunnin ajomatkan päässä Belgradista, niin lähellä mutta silti niin kaukana. :) Mutta tuntuu kuin Kärtsä olisi melkein naapurissa.
Älä sano, voi olla miten lähellä tahansa :) Kannattaa kuitenkin pitää silmät auki ja nitroja laukussa ;D
Boitsu ajaa motarilla tuhatta ja sataa hangon keksi hymy kasvoillaan. Muut Jokrut puristaa toisiaan toisistaan turvaa hakien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän haluaa mennä vaan lomailee sinne?
Hyvin mahdollista, tai haluaa mennä myös Krisin isän keikalle, mutta olisihan se varmaan kiva superyllätysbonus, jos törmäisikin Kärtsään ja Joksuihin kadulla. Tai sitten Joksut ovatkin Ljubljanan sijaan Serbiassa. :)
Perhana, nukkumaan pitäis kohta käydä, että olkaa hyvät vaan, eiköhän sitten käy tapahtumaan 🤗🤡
Kävin ostamassa mm. lehmätoffeita, autoja ja herkkusieniä :D On kyllä todella makeita noi lehmätoffeet, mutta mitäpä sitä ei tekisi yhteisen hyvän puolesta :D
Vierailija kirjoitti:
Aika moni fani on menossa sinne ensi viikolla sen Guštin keikan takia, jolla B ja Kris esiintyy. Mutta ei varmaan oo ajatellut, että vois olla mahdollista törmätä myös K:hon.
Vierailija kirjoitti:
Kävin ostamassa mm. lehmätoffeita, autoja ja herkkusieniä :D On kyllä todella makeita noi lehmätoffeet, mutta mitäpä sitä ei tekisi yhteisen hyvän puolesta :D
Minä ostin tänään sopivasti Serbiassa valmistettua Familia-jätskiä. :D
Aamulla on kiva herätä, kun Instassa välkkyy K & B kilpaa.
Vierailija kirjoitti:
Pian meidän muruset halaa toisiaan! 😍
Boitsu kun Kärppy on näköpiirissä
https://www.tumblr.com/maxwolfess/761528583170686976/bojan-before?sourc…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pian meidän muruset halaa toisiaan! 😍
Liikuttava ajatus 🥺
Mut jos on serbialainen morsmaikku. Mut mitä hittoa se siellä tekis, ketä se Serbiasta nyt tuntee?