Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Nillittäjät pellemeikeistä sun muista taitaa olla vaan trolleja, jotka ei tiedä pellemeikkien tarkoitusta. Siinähän ihminen nimenomaan tarkoituksella "tekee itsestään hölmön" eli tietää, että speku ei välttämättä mene maaliin.
Vierailija kirjoitti:
Bluzaan kaksi viikkoa. 💚
Balkan keikat soon 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bluzaan kaksi viikkoa. 💚
Balkan keikat soon 😁
Tai no in 17 days 😁
Kappas, palstalla taitaa meno vilkastua ihan tuota pikaa 😄
Krisilläkin leukaparta tai noh...ainakin jonkinlainen versio sellaisesta
Kuka valitti hiljaisuudesta? No Joksut korjasivat asian! 😂 Bluza ja Balkanin keikat tulossa, ja ehkä se colder month on kanssa kohta, yes yes?
Vierailija kirjoitti:
Kuka valitti hiljaisuudesta? No Joksut korjasivat asian! 😂 Bluza ja Balkanin keikat tulossa, ja ehkä se colder month on kanssa kohta, yes yes?
Tässä olisi kyllä hyvä sauma vaikka mille nyt ennen kuin on Bluzan mahdolliset promorundit jne. :)
Vierailija kirjoitti:
Keikkojen julkistuspäivämäärää itse silmäilen vähän siihen malliin, että kovasti kuulostaa colder monthilta jo 🤡
Vähän yllättävää kyllä, etteivät viimeaikaiset OF-sisällöt ole inspiroineet enempää ficcejä. Joku näemmä kirjoitti shipittömän porkkanatarinan, mutta ei kai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllähän täällä edelleen väkeä on. Ehkä ei samalla tavalla kun vuosi sitten, mut onhan se luonnollista että porukkaa jonkun verran myös tippuu kyydistä.
Ja nyt on vähän hiljaista, kyllä mayhemien aikaan keskustelu palaa lähes entiselleen.
Siis hiljaista saagaan liittyvien tapahtumien tasolla. Weekend vibes in Sloveniaa innolla odottaen.
Ja molempien uusia levyjä/sinkkuja.
Ja johan Kärpyn eurotour alkaa olla jo lähellä myös!
Sitä odotellessa! On taas mielenkiintoista seurata, minkälaisen vastaanoton K saa missäkin ja mitä kaikkea ehtii kuukauden aikana tapahtumaan. Olisin niin halunnut lähteä Edinburghiin. Olen siellä kerran käynyt, kiva kaupunki, ihania pubeja yms. Vaikka kai niitä on muuallakin briteissä. Jostain kumman syystä minulta tultiin useamman kerran kysymään tietä milloin mihinkin.
Nytkö kaikki katsoo Joksujen instaa loopilla vai minne kaikki hävisi 😀
Kris näyttää muuten siinä siltä, että on juuri herännyt. Ei ookaan ehkä tänään noussut aamuviideltä.
Vierailija kirjoitti:
Mua jotenkin ottaa päähän nää "täällä ei ketään käy" jne viestit, kun on todettu, että välillä on aktiivisempaa ja välillä on hiljaisempaa. Ei se surkuttelu sitä ilmapiiriä ainakaan paranna. 💚
nää on tahallisia trollauksia, ohi vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yllättävää kyllä, etteivät viimeaikaiset OF-sisällöt ole inspiroineet enempää ficcejä. Joku näemmä kirjoitti shipittömän porkkanatarinan, mutta ei kai muuta.
Niin paljon kun Kta rakastankin, nuo OF kuvat Hn kanssa ei vaan iske. Siksi en ole tilaajakaan. Ehkä tää onkin yleisempi fiilis; K+ H ei innosta ficcaajia?
Nyt en malttaisi odottaa, että Bluza tulee. Oon yrittänyt olla miettimättä sitä liikaa, kun ei oo ollut tietoa päivämäärästä ja oon onnistunut pysymään kärsivällisenä, mutta nyt haluaisin sen heti 😅 Vähän nurinkurista ehkä, mutta näin tässä nyt kävi.
Mä luin kanssa tuon linkin innoittamana koko lukio-ficcin uudestaan ja sitten vielä perään Majakka-ficcin. On ne kyllä hyviä 🥰.