Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joker Out -fiilistelyketju

Vierailija
09.09.2023 |

Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.

Kommentit (31974)

Vierailija
4941/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa mutta myös vähän säälittää nämä, joiden maailmankuva on niin rajoittunut että ajattelevat, että (suu)seksistä tykkäävän naisen täytyy olla vähintään perverssi, yh ja puutteessa. Ja nämäkin asiat niputettuna yhteen. Vaikkei itse siitä tykkäiskään, niin eikö oikeasti pysty ymmärtämään ja uskomaan, että moni muu voi tykätä. Vai onko ne vaan trolleja?

Usko nyt saatana vai ootko itse trolli, et kyse oli siitä, ettei sun kuvailuja haluttu lukea enempää. Itse jatkoit ja jatkat yhä tätä samaa. Eikö tää toinen osapuoli lähtenyt jo meneenkin? Voitko itse nyt jättää aiheen, kun ei me olla täällä sinusta puhumassa. 

Öö, voitko ihan itse lopettaa, koska ketään ei kiinnosta sun estoiset ulinat tästä aiheesta. Jos et kestä jotain lukea niin painu v*tuun.

Ei se sinne voi painua koska yök, haisee vtulta ja hieltä. Jonnekin pimeään komeroon tai vaihtoehtoisesti pehmustettuun huoneeseen mieluummin.

Vierailija
4942/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa mutta myös vähän säälittää nämä, joiden maailmankuva on niin rajoittunut että ajattelevat, että (suu)seksistä tykkäävän naisen täytyy olla vähintään perverssi, yh ja puutteessa. Ja nämäkin asiat niputettuna yhteen. Vaikkei itse siitä tykkäiskään, niin eikö oikeasti pysty ymmärtämään ja uskomaan, että moni muu voi tykätä. Vai onko ne vaan trolleja?

Usko nyt saatana vai ootko itse trolli, et kyse oli siitä, ettei sun kuvailuja haluttu lukea enempää. Itse jatkoit ja jatkat yhä tätä samaa. Eikö tää toinen osapuoli lähtenyt jo meneenkin? Voitko itse nyt jättää aiheen, kun ei me olla täällä sinusta puhumassa. 

En mä oo mitään kuvaillut, mutten vaan voi ymmärtää tuollaista hermostumista ja yökkäilyä ja kaiken rajoittamista 🤷

Rauhoitu. Huivit tuolla jo minunkin viestiin jotain vaikken ole mitään yökkäillyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4943/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää yrittää ymmärtää. Ehkä heillä on jotain traumaperäisiä estoja. Todella lähinnä säälittävä, koska seksi on mulle kaunis ja ihana asia. Perverssi olen varmaan kyllä, en elä puutteessa vaan onnellisessa pitkäaikaisessa parisuhteessa. Enkä todellakaan yököttele millekään osalle miehestäni. Hän tosin osaa peseytyä.

Aika alentavasti itsekin puhut heistä, jotka ei pidä samoista asioista. Traumaperäisiä estoja, säälittävää jne.

Vierailija
4944/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää yrittää ymmärtää. Ehkä heillä on jotain traumaperäisiä estoja. Todella lähinnä säälittävä, koska seksi on mulle kaunis ja ihana asia. Perverssi olen varmaan kyllä, en elä puutteessa vaan onnellisessa pitkäaikaisessa parisuhteessa. Enkä todellakaan yököttele millekään osalle miehestäni. Hän tosin osaa peseytyä.

Aika alentavasti itsekin puhut heistä, jotka ei pidä samoista asioista. Traumaperäisiä estoja, s

Mä olen aseksuaali ja ilmeisesti ainoa täällä, joka ei ole loukkaantunut mistään asiasta tässä keskustelussa puolin tai toisin. 

Vierailija
4945/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Härtsä stoorissaan 💛

Vierailija
4946/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsä on ihana!

T: Kris

Vierailija
4947/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan <3 Kärtsä

Vierailija
4948/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Live Love Jerc! The Bojan BojanBojanBojan

Vierailija
4949/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere is love!

Vierailija
4950/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Best thing that happened to me!

Uno reverse card!

Vierailija
4951/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsästäkin elonmerkkejä Espanjasta 🐒

Vierailija
4952/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkaa kuulostaa Aidolta. Mites ne kompostin kysymykset?

Jos olet, ja et vaan mitenkään jaksa mennä toiselle palstalle, niin tässä:

Mitä tarkoitit kirjoittamalla tänä aamuna klo 00:15 että Bojanille ei hyvä heilu, jos ilmenee että hän on valehdellut? Entä, onko "saa puukosta jos ei tue mua" ja "kuula kalloon niille jotka ei ole mua auttanut" normaalia ja hyväksyttävää kielenkäyttöä?

Toivottavasti joku selvittää kirjoittajan IP:n.

Vierailija
4953/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatilla tänäiltana Shippi-biisi Karaoke ilta Bar Frankissa!

Tule ajoissa valitsemaan biisisi! Rohkeasti mukaan!

Tarjolla KolmeKaksi Ananas Longinoa jos rohkaisuryyppyä kaipaat!

Vierailija
4954/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uno reverse card!

Uno on kyllä ihan hauska peli mutta että parasta mitä sun elämässä on tapahtunut ?

Vierailija
4955/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt alkaa kuulostaa Aidolta. Mites ne kompostin kysymykset?

Jos olet, ja et vaan mitenkään jaksa mennä toiselle palstalle, niin tässä:

Mitä tarkoitit kirjoittamalla tänä aamuna klo 00:15 että Bojanille ei hyvä heilu, jos ilmenee että hän on valehdellut? Entä, onko "saa puukosta jos ei tue mua" ja "kuula kalloon niille jotka ei ole mua auttanut" normaalia ja hyväksyttävää kielenkäyttöä?

🤔😅. Tää menee aivan hulluksi.

Vierailija
4956/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsyli 💚 Boitsuli

Boitsuli 💙 Kärtsyli

Vierailija
4957/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Härtsä stoorissaan 💛

Varovasti niiden apinoiden kanssa siellä..

Vierailija
4958/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsästäkin elonmerkkejä Espanjasta 🐒

Gobraltarilta

Vierailija
4959/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uno reverse card!

Love Love Bojere! Bojere love each other!

Vierailija
4960/31974 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuolla vielä vaikka ketä paikalla, Miken stoori.

Ketju on lukittu.