Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Jos tuo kuva todella on vanha niin kyllä Kärppylillä joku kiinnostus tuohon aiheeseen on, koska tota kuvaa ei ainakaan ole otettu uran edistämis tarkoituksissa, koska ei sitä olisi voinut missään julkaista ennen of:ää.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ihan heteroa on kuvailla kodissaan asioita perseessään kuvia. Voihan niille tulla tarvetta myöhemmin
"Moi Bojan! Otin sulle ihan puhtaasti läpällä tällasen kuvan, eiks oo vitsikäs?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Ihan heteroa on kuvailla kodissaan asioita perseessään kuvia. Voihan niille tulla tarvetta myöhemmin
"Moi Bojan! Otin sulle ihan puhtaasti läpällä tällasen kuvan, eiks oo vitsikäs?"
Taidan justiinsa mennä kirjoittamaan ficin tästä aiheesta.
Popsi popsi porkkanaa, hampaita se vahvistaa. 🥕
Vierailija kirjoitti:
Otettu varmaan kesäkuussa -23, Bojanin lähdön jälkeen. Kai siellä nyt joku kalenteri seinällä on, josta voi suurennuslasilla tarkistaa asian.
Harmillisesti rajautuu kuva niin, ettei näe istuuko ne virkatut Kärtsä-nuket parvekkeen oven yläpuolella, siitä vois päätellä edes olevan viime kesältä. 😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otettu varmaan kesäkuussa -23, Bojanin lähdön jälkeen. Kai siellä nyt joku kalenteri seinällä on, josta voi suurennuslasilla tarkistaa asian.
Harmillisesti rajautuu kuva niin, ettei näe istuuko ne virkatut Kärtsä-nuket parvekkeen oven yläpuolella, siitä vois päätellä edes olevan viime kesältä. 😩
Mä kyllä uskaltaisin kehosta päätellä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella huumorilla sitten. Ei siis mitenkään tässä mitään taka-ajatusta ollut. Tuli vaan mieleen hauska juttu..
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo kuva todella on vanha niin kyllä Kärppylillä joku kiinnostus tuohon aiheeseen on, koska tota kuvaa ei ainakaan ole otettu uran edistämis tarkoituksissa, koska ei sitä olisi voinut missään julkaista ennen of:ää.
Mun aivot lyö nyt ihan tyhjää. Tää tuli kyllä aika puskista 👀. Kuinkahan paljon sillä on tallessa tällaisia itse kuvattuja kuvia kyseisen teeman ympäriltä? Ja koska tää tosiaan on kuvattu?
Vierailija kirjoitti:
Popsi popsi porkkanaa, hampaita se vahvistaa. 🥕
Tämä porkkana kyllä vahvistaa pakaralihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Grindrissä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko tässä enää ficcejä kirjoittaa kun K tarjoilee itse ne villeimmät juonenkäänteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko tässä enää ficcejä kirjoittaa kun K tarjoilee itse ne villeimmät juonenkäänteet?
Ficissä tämä koko homma olisi ollut lähinnä myötähäpeää aiheuttavan epäuskottava käänne. :D
Jos OF-tyypit tippaisivat ihan superinnokkaasti tätä kuvaa, voisi Kärtsälle tulla kiusaus julkaista muitakin arkistojen aarteita. Tuli vaan mieleen...
Voi Kärtsy. Ei tuota m/m aihetta oikein osaa enää vitsinäkään ottaa. Kellään hitolla on vanha kuva itsestään porkkana perseessä. 🤭
Mäkin innostun uusista ystävistä aina niin että laitan porkkanan hanuriin.
Vierailija kirjoitti:
Jere mitä vttua.
Mä tässä jossain vaiheessa mainitsin täällä kun porukka ihmetteli että miten on tullut niin vähän ja harvoin kontsaa onlyfanssiin, että Kärpyllä takuulla on jotain tajunnan räjäyttävää hihassa.
Onhan tää nyt kieltämättä menossa aika mielenkiintoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin innostun uusista ystävistä aina niin että laitan porkkanan hanuriin.
Löytyykö tästä tunnelatauksesta paljonkin vanhaa todistemateriaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ficissä tämä koko homma olisi ollut lähinnä myötähäpeää aiheuttavan epäuskottava käänne. :D
Suosikkikommenttini ikinä on muuten tumpusta (en kuollaksenikaan löydä tätä keskustelua enää, mutta), jossa joku vähän myöhemmin Bojerestä innostunut oli aloittanut ficcejä lukemalla ja vasta sen jälkeen katsonut kaikki videot heistä. Oli ilmeisesti ollut aika järkytys tajuta, että kaikki nämä fire and waterit ja keep me ja oil on the Bojan's body ja porkkanat perseessä on ihan tosielämää eikä mitään epäuskottavia ficcikliseitä.