Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Kun aloin kirjoittaa tätä ficciä, jossa Kärtsän OF näyttelee sivuroolia (etenkin seuraavassa kolmannessa luvussa) niin mietin, että kumpi menee lopulta överimmäksi, ficci vai Kärtsä IRL. Ficissäni tosin sinne saadaan myös Bojan vierailemaan, että jonkinlaista manifestointia tässä toivon (vielä kun tarina sijoittuu tähän kuuhun). :)
Nyt on kyllä paha houkutus kun lukee kuvailuja. Siis itse kuvannut itsensä makaamassa sängyssä vatsallaan ja kunnolla näkyy kroppaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällähän olisi se Alelta saatu dildokin...
Juu ei.
En usko, että niin rohkea on, mutta ehkä voisi jotain muuta dildolla hommailla, olihan se jo joulukalenterin jossain luukussa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ajatus, jossa K:lla on puhelimessa itsestään vanha kuva porkkana perseessä :D
Mitäköhän kuvia Boitsulla on tästä tilanteesta.
"Hei Bojan, onks tää hyvä kuvakulma?"
"Hm, ei näy kunnolla. Vähän lähempää."
"Okei, entäs tää?"
"Jos vähän vasemmalle sitä kameraa niin näkyy pakarat paremmin."
"Entäs nyt?"
"Vähän jos zoomaat."
"Entäs tämä?"
"Just hyvä. Tosin ota vielä muutama koeotos ihan varmuudeksi."
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä paha houkutus kun lukee kuvailuja. Siis itse kuvannut itsensä makaamassa sängyssä vatsallaan ja kunnolla näkyy kroppaa?
Koko kroppa näkyy hartioista alas asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen Kärpyn tukka on of:ssä? Joku sanoo tumpussa, että kuva olisi otettu Malmilla jo ennen viisuja.
En usko koska selkä oli ainakin mun mielestä aika lailla nykyisessä kuosissaan.
Onko kämpässä airbnb stailaus? En jaksa uskoa, että olisi ottanut of-tyylisiä kuvia jo ennen viime vuoden of:n alkua :D
Ei oo. Kyllä tän täytyy olla ajalta, jolloin asui kyseisessä kämpässä. Nythän siellä on mustanpuhuva sisustus, tuossa OF:ssä hyvin erilainen, mut näkee selvästi olevan airbnb:stä kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mun mielestä näy sen enempää kuin aiemmissa uima-allakuvissa tai vaikka viimevuotisissa leivontakuvissa. Alasti kyllä on paitsi ne sukat ja koko niska/selkä/persikka/jalat näkyy.
Sillä erotuksella että mulle tää on ainakin paljon intiimimpi kun on tosiaan ite otettu sängyllä.
Oi helvetti onko tää tosiaan joku Easter egg joka on kuvattu jo iät ja ajat sitten?
Ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen Kärpyn tukka on of:ssä? Joku sanoo tumpussa, että kuva olisi otettu Malmilla jo ennen viisuja.
Onko kämpässä airbnb stailaus? En jaksa uskoa, että olisi ottanut of-tyylisiä kuvia jo ennen viime vuoden of:n alkua :D
Ei oo. Kyllä tän täytyy olla ajalta, jolloin asui kyseisessä kämpässä. Nythän siellä on mustanpuhuva sisustus, tuossa OF:ssä hyvin erilainen, mut näkee selvästi olevan airbnb:stä kuitenkin.
Tai siis siitä kämpästä, aikaa ennen airbnb:tä, tarkoitan. 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti? Nyt on mielenkiintoista, jos todella otettu ennen kuin kämpästä tehtiin airbnb. Mitä ihmeen tarkoitusta varten sillä voisi olla tuollainen kuva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan menee mielenkiintoiseksi jos ei oo OFn takia alunperin kuvattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeesti? Nyt on mielenkiintoista, jos todella otettu ennen kuin kämpästä tehtiin airbnb. Mitä ihmeen tarkoitusta varten sillä voisi olla tuollainen
*hiljaa mumisten* Bojania varten.
Milloin se Airbnb alkoikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä mun mielestä näy sen enempää kuin aiemmissa uima-allakuvissa tai vaikka viimevuotisissa leivontakuvissa. Alasti kyllä on paitsi ne sukat ja koko niska/selkä/persikka/jalat näkyy.
Sillä erotuksella että mulle tää on ainakin paljon intiimimpi kun on tosiaan ite otettu sängyllä.
Joo intiimi on hyvä sana kuvailemaan. Tuli melkein sellainen fiilis et onko tää ees mun silmille tarkoitettu.
Jos K joskus sammui sängylle ja kaverit teki porkkanajäynän? :D
Naurattaa hieman ne lapset jotka fanittaa Käärijää. Kun tulevat aikuiseksi voi kulmakarvat nousta aika ylös kun tajuavat koko kuvion. 🤭 Eikä siinä siis mitään pahaa ole kun ei asiaa heille tungeta silmille nyt.
Huhutan ettei Röllikään ihan putipuhdas hahmo ole tai joku Tuttiritari.
Toivottavasti ei sentään syönyt tai syöttänyt jollekin tuota porkkanaa kuvauksen jälkeen...😬🤣
Ja mitä tällä pohjustetaan?
Independent Finnish project olikin OF-vierailu?
🤡🤡🤡😁
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa hieman ne lapset jotka fanittaa Käärijää. Kun tulevat aikuiseksi voi kulmakarvat nousta aika ylös kun tajuavat koko kuvion. 🤭 Eikä siinä siis mitään pahaa ole kun ei asiaa heille tungeta silmille nyt.
Huhutan ettei Röllikään ihan putipuhdas hahmo ole tai joku Tuttiritari.
Ja Ransu-koirallakin on koko käsi perseessä.
Watafak, porkkana perseessä?! Täyttä parhautta! Kerrassaan loistavaa! Kyllä on parhaat 50€ mitä olen viime aikoina käyttänyt. Yes because yes. 🥕🥕🥕🥕🥕🥕