Joker Out -fiilistelyketju
Täällä voidaan fiilistellä slovenialaisen Joker Out bändiä.
Kommentit (31974)
Onko OF:ssä jotain uutta? Tumpussa joku reagoi tähän, mutta ei kuvausta ollut vielä.
Vierailija kirjoitti:
Onko OF:ssä jotain uutta? Tumpussa joku reagoi tähän, mutta ei kuvausta ollut vielä.
Bottom Jere! Ja jotain porkkanasta!
Ai onko bottomhautomo jo poikinut. :D
En kyllä koskaan uskonut että menisi ihan tälle tasolle OF :D Ei siis haittaa ollenkaan päinvastoin. Kiinnostavaa nähdä kuinka pitkälle ollaan valmiita menemään. Sitä herkästi alkaa ylittämään rajoja muiden haipatessa.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on 🔥🔥
Joo joo on porkkana perseessä sojottamassa mut ennenkaikkea Kärppy kuvannut ittensä makaamassa vatsallaan sängyllä formulalakanoilla ja sillä ei oo mitään päällä vttu mä kuolen saatana apua kylmiö
Rakastan tapaasi ilmaista itseäsi.
Ihanat paljaat hartiat ja selkä ja persikka ja jalat.
Kärtsällähän olisi se Alelta saatu dildokin...
Minkä värinen Kärpyn tukka on of:ssä? Joku sanoo tumpussa, että kuva olisi otettu Malmilla jo ennen viisuja.
Herranjestas! Auttoiko mun bottom Kärtsän manifestointi? Ilmeisesti joudun ihan justiinsa syömään sanani ja tilaamaan sen OF:n kun kerran tätä on tarjolla!
Vierailija kirjoitti:
Minkä värinen Kärpyn tukka on of:ssä? Joku sanoo tumpussa, että kuva olisi otettu Malmilla jo ennen viisuja.
Ei näy hiukset tai kasvot, mutta partaa on kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En usko koska selkä oli ainakin mun mielestä aika lailla nykyisessä kuosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kämpässä airbnb stailaus? En jaksa uskoa, että olisi ottanut of-tyylisiä kuvia jo ennen viime vuoden of:n alkua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä onko yksiö sisustettu jo KäBnB vai onko vanhat huonekalut?
Kultaketju on kaulassa, partaa tosiaan näkyy ja mun mielestä kroppa on aika samanlainen kuin nykyään myös. En kovin vanhaksi menisi väittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kämpässä airbnb stailaus? En jaksa uskoa, että olisi ottanut of-tyylisiä kuvia jo ennen viime vuoden of:n alkua :D
Joo, ei kauhean järkevältä tuntuisi...
Vierailija kirjoitti:
Kärtsällähän olisi se Alelta saatu dildokin...
Juu ei.
Kaunis Kärtsä Turun Kesäterassin keikalla harness päällä 💚
https://www.tumblr.com/kirsivainio/761134183696531456/the-moment-we-tal…